Ejder elini Medusa'nın beline doladıktan sonra Medusa birkaç saniye sessiz kaldı ve...
(Medusa)-Sen kimsin be!?
(Efsane)-Ejder!?
Medusa'nın sözlerinden sonra Efsane anlık olarak endişeye kapıldı ve bağırdı.
(Ejder)-Bak güzelim. Kalbimi parçalamanda bir sorun görmüyorum ama bana karşı olan zarar verme eylemlerini yatağa saklasan nasıl olur?
Efsane'nin bağırma sebebi Medusa'nın bir anda elini Ejder'in kalbine saplamış olmasıydı. Ejder ise bu durumu oldukça sakin bir şekilde karşılamıştı. Medusa'nın yaptığı bu hareketi hissetmemişti bile. Medusa varoluştan silindiği ve az önce tekrar diriltildiği için anılarına sahip değildi.
(Medusa)-Ne diyorsun lan sen!?
(Ejder)-He doğru. Seni baştan yarattım ben. O yüzden anıların yok.
(Medusa)-Ne yap...
Ejder elini Medusa'nın suratına koydu ve Medusa tepki verecekken aniden duruldu çünkü sahip olmadığı anılar beynine akmaya başladı. Tanrılar. Doğumu. Büyüyüşü. Nasıl bir canlı olduğu. Neler yaşadığı. Ejder. Ejder'in yaşadıkları. Ejder'in yaptıkları. Ölümden dönüşü. Ejder'in her şeyi yok etmesi. Ejder'in kendisini yok etmesi. Ejder'in, çocuklarını yok etmesi. Ejder'in bütün varoluşu silmesi. Gaia'nin ölümü. Ve şu anda yeniden dirilmesi.
Ejder araya Medusa'nın olmayan birkaç anıyı da sıkıştırmıştı çünkü Medusa'nın Gaia ile olan savaşta neler yaşandığını bilmesini istiyordu.
Ejder Medusa'nın suratını bıraktığında Medusa kalçasının üzerine düştü ve şaşkın bir ifadeyle etrafına bakınmaya başladı. Bir anda bu kadar anıya sahip olmak beynini yormuştu.
(Medusa)-Ej... der..? Bekle ha? Bu sen misin?
Anılarına kavuşan Medusa nasıl bir tepki vermesi gerektiğini bilmiyordu. Her şey çok ani olmuştu. Sanki kayıp geçmişi hızla gözleri önüne serilmiş gibiydi. Hisleri karmakarışıktı.
(Medusa)-Ejder!
Medusa o anlığına kafa karışıklığını bir kenara bıraktı ve hızla ayağa kalkarak Ejder'in üzerine atlayıp boynuna sarıldı. Ejder Medusa'yı kalçalarından destekledi ve Medusa'nın kendisini sonuna kadar sıkmasına izin verdi.
"Onu ve çocuğumuzu öldürdüğüm anıları bile aktarmama rağmen bana kızmak yerine kucağıma atladı. Ben gerçekten bu kadını hak etmiyorum."
Diye düşündü Ejder fakat bunu surat ifadesine yansıtmadı. Medusa gibi sadık bir kadını hak etmediğini biliyordu ama yine de ondan etkilenmeden edemiyordu. Medusa zaten bütün bedenini ve ruhunu Ejder'e adamış durumdaydı. Ejder'den aynı şeyi beklemiyordu tabii ama o da fazlasıyla sevilmeyi arzuluyordu.
Ejder'in kendisini sevdiğini biliyordu. Sadece, Ejder'in zihni çok dağınıktı ve bu sevgiyi göstermekte zorlanıyordu. Ayrıca ailesi olmadan büyüdüğü için sevgi denen şeyin ne olduğuna dair çok fazla bilgisi yoktu. Kendi kendini nefretle yoğurmuştu o yüzden de sevgiye dair hiçbir şeyi bilmiyordu.
Medusa'yı seviyordu. Onu çok seviyordu ama bir o kadarda kararsızdı. Sevgisiz büyüyen bir çocuk olarak Medusa'ya beslediği hislerin sevgi mi yoksa başka bir şey mi olduğunu kestiremiyordu. O yüzden de sürekli olarak arada kalıyor ve hislerinin doğru olup olmadığını düşünüyordu.
(Medusa)-Bu kadar şeye yalnız başına katlanmak zorunda kaldığın için özür dilerim.
"Hala beni düşünüyor. Çocuğumuzu düşün Medusa. Vur bana. Nefret et benden."