|35| Kamp Ateşi

154 14 5
                                    

"Hayır bak benim anlaşmanın o maddesi için başka planlarım var Jimin"

"Bak aşkım biliyorum ama, bu şirketi tehlikeye atabilir. Şu an her şey yolundayken neden riske atıyoruz ki?"

Jimin ve Jungkook yarım saattir Fransızlarla imzaladıkları anlaşmanın maddesi hakkında tartışıyorlardı. İkili için resmen 'aşk başka iş başka' prensibi geçerliydi.

"Ya da evet Jimin sen haklısın. Bu maddeyi çıkaralım"

"İlerde anlayacaksın ne demek istediğimi. Endişe etme canım"

İkili en sonunda ortak bir karara varmışlardı. Sarılan ikili kapının tıklanmadan bir anda açılmasıyla geri çekilip ayrılmıştı.

Jungkook boğazını temizleyip konuşmuştu. "Evet Jimin, bence de bu konuda gayet mantıklı konuşuyorsun. Aa Yoongi Bey siz mi geldiniz?"

Sanki bilmiyormuş gibi davrandı. Jimin ise gülme krizine girmişti. Zaten Yoongi'nin her şeyden haberi vardı ki.

"Jungkook?"

"Efendim Jimin"

"Aşkım bak Yoongi her şeyi biliyor. Rahat olabilirsin"

"Ne? Nasıl? 1 dakika, ne yani nasıl ne zaman nerede?"

"Evet Jungkook biliyorum. Hatta her şeye de şahidim. Neyse konumuz bu değil şu an yeni proje için geldim."

Yoongi aklındaki fikirleri Jimin ve Jungkook'a anlatıp onlardan da onay aldıktan sonra imzayı atmışlardı. Tabi o sırada Yoongi Hoseok'la olan ilişkisini de ikiliye söylemişti. İkisi de çok şaşırmıştı. Ama sevinmişlerdi de.

O gün şirkette işlerini bitiren ikili akşama Taehyung, Seokjin, Yoongi, Hoseok yani kısaca tüm yakın arkadaşlarıyla beraber toplanıp hep beraber bir şeyler yapmayı planladılar.

Ama Jungkook'un aklına gelen bir fikirle bu basit bir buluşma değil bir tatil köyüne kamp yapmaya gitmek olarak değiştirdiler planlarını.

~2 gün sonra

"Bak Jungkook neden böyle yapıyorsun ki? Soğuktur şimdi orası üşürsün biraz da kalın şeyler alsana yanına"

"Hm? Tamam alırım. Kusura bakma dalmışım da"

Jungkook sağlıklı düşünemiyordu çünkü aklında sevgilisiyle alakalı müthiş planları vardı. O yüzden de zaten valizine sürekli kısa kollu şeyler koyuyordu.

"İyi misin Jungkook? Bir şey yok değil mi?"

"Hayır, hayır yok güzelim. Hadi hazırlan da çıkalım. Geç kalırsak Tae'nin dilinden düşmeyiz şimdi."

Jimin onu onaylayıp hemen hazırlanmıştı. Buluşmak için sözleştikleri yere aksi gibi ilk önce Jimin ve Jungkook gelmişti. Jimin off ladı çünkü sevgilisiyle biraz daha zaman geçirip acele etmeyebilirdi.

Biraz daha bekledikten sonra diğerleri de gelince hazır oldukları kanaatine varıp yola koyuldular.

Yollar çok uzundu. Zaten gidecekleri yer ise şehir merkezine oldukça uzaktı.

"Ee Jungkook'cuğum nereye götürüyorsun bizi anlatsana"

Tae merak edip sormuştu. Jungkook sır gibi saklıyordu sanki zaten

"Merak etme Taehyung'cuğum beğenebileceğin bir yer"

Tae onaylayıp hiç bir şey demedi.

*

Kamp alanına geldiklerinde burası çok güzel bir ormanlık alandı. Jimin çok severdi böyle yerleri.

-zaten Jungkook 'da bunu düşünmemiş miydi? -

Thanks For Everything | Jikook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin