Part 7

49 7 0
                                    

Lucifer és Jax Riflend utcáját járják. Lucifer a nyakában hordja a medált és Jaxel a palotába készülnek belépni. Az ajtónál azonban galibába csöppentek.

-Ide nem térhetnek be!-mondta az egyik őr.

Lucifer és Jax ekkor egymásra néztek.

-Szeretnéd te csinálni?-kérdezte Jax.

-Nem! Ez most legyen a te érdemed!-mondta Lucifer.

Jax ekkor a kezébe leteremtette isteni erejével a bézbólütőjét és fejbeverte a két őrt. Lucifer betörte az ajtókat és Jaxel elintéztek minden katonát a palotában. Végül a királyhoz mentek be és a király leborult eléjük kegyelemért.

-Jólvan! Jólvan! Tiéd a királyságom csak hagyj engem és a családomat itt élni!-könyörgött George király.

Lucifer mosollyal nézett le a királyra és büszkeség töltötte el, hisz egykori városa ismét az övé. Aznap Lucifer a királyságának kialakításán dolgozott és elérte a számára megfelelő eredményt. A palota legmagasabb erkélyéről lenézett a városra és egy pohár viszkit kortyolgat. Jax ezt látva odament mellé.

-A királyság kiépült. Mi lesz a medállal?-kérdezte Jax.

-A medálról nem mondtam el neked mindent. Azt mondtam vagyis említettem már, hogy egy gonosz dolog áll mindez mögött. A medál egy fegyvert idéz le a megfelelő időpont használatánál. Ez a fegyver Azrael hugom pengéje avagy egy kis méretű kard. A penge különlegessége, hogy a kezemben képes lángra gyulladni és végez bárkivel. Beleértve minket is.-mesélte Lucifer.

-Miért pont most jött el az az időpont?

-Mert pontosan 635 éve történt egy megállapodás.

-Mégis mi történhetett akkor ami miatt mondhatni egyességet kötöttél apáddal?-kérdezte kíváncsian Jax.

Riflend Krisztus után 1400

Riflend teljesen elkészült és Lucifer a királya. Minden remekül működik, amikor hírtelen Lucifer előtt megjelenik egy testvére.

-Öcsém! Beszélnünk kell!-mondta Amenadiel.

Lucifer döbbenve nézett Amenadielre és leültek egy tárgyalóterembe a palotában.

-Mi olyan fontos amivel megszakítottad az apám és testvéreim mentes életem?-kérdezte morcosan Lucifer.

-Az ikertestvéred, Michael, ellopta húgunk pengéjét és lemészárolta vele testvéreinket. Hárman maradtunk angyalok és persze apánk él még akit Michael sakkban tart.

-Ez nem úgy tűnik mintha az én problémám lenne! Szóval ideje lenne távoznod abból a városból amit én építettem fel és én tartom uralmam alatt!

-Hát nem érted testvér? A penge velünk is végezhet! Ha Michael lejön a Földre és megtalál téged akkor végezhet veled! Sőt minden emberrel és egyéb természetfelettivel a világon. Szóval szépen kérlek, hogy tedd félre ezt és segíts elkapni Michaelt!-mondta könyörögve Amenadiel.

-Én pedig szépen kérlek, hogy hagyj békén!

-Tudtam, hogy nem számíthatok rád! De ha Michael megtalál és megöl akkor tudd, hogy én szóltam előre!

-Ahogy gondolod!-mondta Lucifer flegmán.

Amenadiel szétnyitotta fekete angyalszárnyait, majd elrepült a menny felé. Lucifer töltött magának egy pohár viszkit és egy korty alatt megitta a pohár tartalmát. A tárgyalóterembe ekkor egy nő ment be fekete szerelésben.

-Hogy ment?-kérdezte a nő.

-Remekül! Viszont ahogy a bátyámat ismerem nem fogja tudni megoldani. Épp ezért számítok arra, hogy Michael egyszer idejön és megtámad minket. 

MegváltottakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin