Annesinden önce uyanan Menma, küçük bir esnemenin ardından etrafa göz atmıştı. Gece camı açık bırakmamışlardı ama şu an açıktı. Muhtemelen o bozuk Uchiha gelmiştir diye düşünen Menma, küçük bir şakanın zararı olmaz diye düşünmüştü.
Annesini uyandırmamaya dikkat ederek, Kurama'ya ulaşmaya çalışan minik bunu başarmıştı. Tabi yaşlı tilkiyi biraz sinirlendirmiş olabilirdi.
Kurama: Naruto bitti sen mi başladın ufaklık?
Menma: Bana gücünden ver şapşal tilki dattebasa
Kurama karşısında ki velete karşı kükreyerek, onun geri sendelemesini sağlamıştı. O sıra da kırmızı gözlerini Kurama'nın üzerine diken Menma ise ondan bir parça bile olsa chakra koparmakta kararlıydı.
Menma: Kuramaaa~ Bence sende o Sasuke bozuntusunu sevmiyorsun değil mi? Dattebasa
Kurama: Anan bitti sen mi çıktın başıma, yallah Menma yallah!
.
.
.
Camdan evi izleyen Sasuke, uyuyan Naruto'ya karşılık Menma'yı görememişti. Ardından ise aşşağıdan duyduğu ses ile koşarak içeri girmişti. Naruto bu sese nasıl uyanmıyordu ki?!Menma: Rahat bıra- bıraksana!dattebasa
Sasuke, oğlunun etrafını saran çakrayı gördüğünde olayı anlamış ve hızlıca yanına gitmişti. Sharingan ile Menma'ya bakan Sasuke, Kurama'yı göremeyince iyice tedirgin olmuştu. Kurama ne kadar Naruto için bir arkadaş olsa da onun chakrası kendisinden bağımsızken resmen nefret saçıyordu. Menma nasıl almıştı ki bu chakrayı?!
Sasuke: Menma! Bana bak Menma!
Sasuke oğluna doğruyu yaklaşırken Menma kendini geri çekmişti. Şu an tam anlamıyla şakanın boku çıkıyordu çünkü Menma bu chakrayı kontrol edememeye başlamıştı. İçinde olan nefret onu bozuyordu ve daha kötüsü iletişime geçtiği Kurama babasının ki değildi.
Menma: Git! Zarar verice-
Menma kendine sarılan bir çift kol hissettiğinde, ağlamaya başlamıştı. Yıllardır eksik kalmış tarafı bu muydu? Küçük çocuk ağlamaya başlarken, Sasuke ise sadece ona sarılmıştı. Sasuke bu işi tek çizik almadan atlatabilirdi veya Kurama'yı kontrol etmeyi deneyebilirdi. Yine de önemli olanın oğlunun duyguları olduğunu düşünmüştü.
Kendisi içinde ki nefretten dolayı çok yanlış kararlar verse de oğlunun bu yanlışlara düşmesini istemiyordu. Bir süre sarılmaya devam ettikten sonra chakra yavaş yavaş kaybolmuş ve Menma rahatlamıştı.
Menma: Annemi tek bıraktığın için senden nefret etmek istiyorum ama bencilce de olsa senin eksikliğini çektiğimden burada kalmanı istiyorum. Dattebasa
O sıra da ise ateşler içinde olan Naruto hiç iyi değildi. Sasuke, Menma'yı kucağına alarak yukarı geldiğinde onu görür görmez Menma'yı yatağa koymuş ve Naruto'nun başına geçmişti.
Sasuke: Naruto! Naruto uyansana!
Ateşler içinde ki Naruto'ya bakan Sasuke onun chakrasında bir dengesizlik hissetmiş ve Kurama'ya ulaşmak için tekrardan gözlerini aktif etmişti.
Sasuke: Sorun ne, ne oluyor ona?
Kurama: Benim chakrama benzer bir çakra az önce bedenini ele geçirmeye çalıştı. Ahh gerçekten zordu.
Sasuke: Ne demek istiyorsun?
Kurama: Tam anlamıyla net bir şey söyleyemesemde, benim chakra seviyemde bir yaratık Naruto'yu ele geçirmek istedi ve kısa bir süre savaştık. Kazandık ama Naruto bir süre bilincini toparlayamayabilir.
Sasuke: Sen ona ulaşabiliyorsun değil mi?
Kurama: Küçük bücüre iyi bakmanı istiyormuş. Öte yandan ben sana söylüyorum dikkat et. Ve Minato'ya ulaş hemde şu an.
Sasuke kafasını onaylar biçimde salladığında tekrardan Menma görüş alanına girmişti. Küçük bedeni ile annesine sarılıp ağlıyordu.
Menma: Babamı bulmuşken seni kaybedemem anne! Anne lütfen beni bırakma dattebasa!
Sasuke ağlayan bedene sarılıp onu bir süre sakinleştirmeye çalışmıştı. Daha sonrasında ise Menma'ya kısaca annesinin bir süre daha uyuyacağını söylemişti.
Sasuke: Menma senden bir şey rica edebilir miyim?
Menma: Söyle
Sasuke: Seninle konuşmak istediğim gün boynunda ki kolyeyi tutmuştun ve Minato babam belirmişti. Tekrar yapabilir misin?
Menma başını onaylar derece de sallamış ve kolyesini tutmuştu. Tuttuğu anda ise üstüne tişörtünü geçiren Minato odada belirmişti.
Sasuke: Oha kaslar lens mi?!
Sasuke'nin bu sözü ile kahkaha atan Menma, yorulduğu için annesinin yanına kıvrılmış ve uyumaya karar vermişti. O sıra da ise kaşlarını çatan Minato üstüne tişörtünü geçirmişti.
Minato: ben sen miyim lan göbek yapıcam. Hepsi doğal taze baklava bunların. Lensmiş, babanla karıştırdın beni heralde.
Minato etrafına baktığında yüzünden terler akan oğlunu gördüğünde, Sasuke'nin üzerine doğru yürümeye başlamıştı. Daha sonrasında ise onu sıkıca boğazından tutmuş ve sarsmaya başlamıştı.
Sasuke: Bi dinle la bi dinle!
.
.
.
Minato sakinleştikten sonra her şeyi ona anlatan Sasuke, Minato'nun bir çıkış yolu bulmasını bekliyordu. En azından zekice bir şey söyleyebilirdi değil mi?Minato: Başka bir Kurama var. Bildiğin üzere bu dünya da ki Kurama Kushina ve Naruto'da olmak üzere iki farklı parçaya ayrıldı. Bizim diğer paralel evrenlerimizde var. Muhtemelen Menma chakra almaya çalışırken onlardan birine bulaştı ve onu bu dünyaya getirdi. Eğer yok olduysa chakra, şu anlık bir sorun yok demektir. Sasuke, bu süreçte Menma'ya çok dikkat etmemiz lazım aynı şekilde Naruto'ya da.
Bu olaylardan kısa bir süre sonra Naruto uyanmış ve üçü mutlu bir aile olmuştu.
Naruto: Menma! Hadi kalk ufaklık okula. Sasuke sana Menma'yı uyandır demedim mi ben?! Niye kimse beni dinlemiyo dattebayo
Naruto bağırarak Menma'nın odasına dalarken ikiliyi beraber uyurken görünce bir anlık yumuşamıştı. Tabi bu bir anlıktı. Ardından ise öyle bir bağırmıştı ki ikili titreyerek yataktan düşmüşlerdi.
Menma: Babam zorla uyuttu beni vallaha ben kalkalım dedim dattebasa
Sasuke: Kuru iftira ben kalk Menma dedim o dedi ki beş dakika daha verirsen bu gece Shinki'lerde kalıcam.
Menma: Ya sen nasıl babasın ne biçim ebeveynsin yalan söyleme ya anne vallahi ben dedim ki kalkalım annem kızcak beş dakika daha anan horladığı için gece uyuyamadım dedi dattebasa
Sasuke: Ya pis yalancı sen görürsün gününü
Diye oğlunun üstüne atlayan Sasuke'ye karşılık, Naruto ikisini de ensesinden tutmuş ve birer duvara fırlatmıştı.
Naruto: Sasuke şirkete gitmek için ve Menma sende okula gitmek için hazırlan hemen dattebayo
.
.
.Mitsuki: Kabusların devam mı ediyor Menma?
Menma: Ahh hemde fazlasıyla sürekli rüyamda benim 20li yaşlardaki versiyonumu görüyorum ve her defasında Kurama'nın siyah versiyonu tarafından ele geçirilip, kendini öldürüyor. Daha sonrasında ise o tilkinin hayata tutunmak için beş yaşımda ki halime girdiğini görüyorum. Çok korkutucu. Bana sürekli seni de onun gibi ele geçireceğim diyip duruyor. Dattebasa
Mitsuki: Annenle babana söylemelisin Menma
Menma: Tobi'ye söyleyeceğim onun bir bilgisi vardır dattebasa
Tobi(Obito ve Deidara'nın oğlu, Deidara'nın isteğe üzere oğullarına Tobi adını koydular)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Omega Bir Değişik!? /Sasunaru\
General FictionUzumaki ve Uchiha şirketlerini, en seçkin iki şirket olmasına rağmen aralarında çocuksu bir çekişme vardır. Bir gün Uzumaki ailesi yeni dönen oğlullarını Uchiha şirketine sokmaya kalkar ve böylece Naruto ve Sasuke'nin karşılaşması gerçekleşir. •Hela...