Episode 7 (Uni)

1.3K 62 12
                                    

"​ဖေ​ဖေ သား.... ဟင် ​ကိုကို"

"​ဖြေနိုင်ရဲ့လား က​လေး​လေး"

"​အွန်း ​ဖြေနိုင်တယ် ကိုကိုကဘယ်လိုဖြစ်ပြီး​ရောက်လာတာလဲ"

"အန်ကယ့်ဆီဖုန်းဆက်လိုက်တာ​လေ အဲ့ဒါနဲ့အန်ကယ်ကသူ​ဒီ​နေ့​ကျောင်းသွားကြိုရမှာ​ဆိုပြီး​ပြောတာနဲ့ပဲ ကိုယ်သွားကြိုလို့ရမလား​ခွင့်​တောင်း​လိုက်တာ"

"အဲ့ဒါနဲ့ပဲလာကြိုတယ်​ပေါ့ ဟီး"

"ဒါ​ပေါ့ က​လေးကတကယ်​ဖြေနိုင်တယ်လား?"

"​ဖြေနိုင်တာ​ပေါ့ သားက bioအရမ်း​တော်တာ ပုံဆွဲလဲ​တော်တယ်​လေ ​မေးခွန်းကလဲလွယ်တယ်... ​နေဦး ကိုကို့ကိုစိတ်ဆိုး​နေတာ"

"ဘယ်သူကလဲ?"

"သား​လေ, သားကိုတစ်ပတ်​​​ကျော်​ကျော်​တောင်ပစ်ထားတယ် စာပို့​တော့လဲပြန်မပို့ဘူး ဖုန်း​ခေါ်​တော့လဲမကိုင်ဘူး"

"မင်းစာ​မေးပွဲရှိလို့​လေ"

"အဲ့ဒါနဲ့ပဲပစ်ထားစရာလား သားကို​ဖြေနိုင်​အောင် အား​ပေးရမှာ​​လေ"

"မသိဘူး​လေ ကိုကိုငယ်ငယ်က စာ​​မေးပွဲရက်ဆိုရင် စာအုပ်ကလွဲရင် ဘာကိုမှမကြည့်ဘူး ဘယ်သူ့ကိုမှလဲစကားမ​ပြောဘူး အဲ့​တော့က​လေးကိုလဲ အာရုံ​တွေမလွင့်​စေချင်တာနဲ့ ဘာမှမ​ပြောပဲ​​နေ​နေလိုက်တာ"

"သားမှာစိတ်ပူလို့ ​ဖေ​ဖေ့ကို​တောင်​​မေးရတယ် ကိုကိုရန်ကုန်မှာ​ရောရှိရဲ့လားလို့ , ​​ဖေ​ဖေကလဲစိတ်ချရတာ မသိဘူး​လေ ရှိရင်လဲရှိမှာ​ပေါ့တဲ့"

"ကဲ ခုကိုယ်ရှိပြီ​လေ ဘာစားချင်လဲ ဘာလုပ်ချင်လဲ"

"ကစားကွင်းသွားချင်တယ် bubble tea​သောက်ချင်တယ် ​ရေခဲမုန့်လဲစားချင်တယ် ကြက်​ကြော်​ရောပဲ pizzaလဲ​မေ့လို့မရဘူး ပြီး​တော့..."

"​ဟေး အပြင်စာ​တွေအများကြီးမရဘူး bubble teaတိုက်မယ် ခုနကဟာ​တွေထဲက 2မျိုး​ပေးစားမယ်"

"ကိုကိုကလဲ 2မျိုးတည်းလား?"

"1မျိုးဖြစ်ချင်လို့လား?"

"မဟုတ်ပါဘူး 2မျိုးဆိုလဲ ဗိုက်ဝတယ်​ပြောမလို့ ဟီး"

"အင်း ​နေ့လည်စာကိုအပြင်မှာစားမယ်​လေ ညစာ​ကိုကိုယ်ချက်​ကျွေးမယ် ကစားကွင်း​တော့မသွားနဲ့ ​နေအရမ်းပူတယ် ကိုယ့်အဖြူ​ကောင်​​လေးရဲ့အသား​တွေ​နေ​လောင်ကုန်မယ်"

A NephophileWhere stories live. Discover now