Είχε περάσει μια εβδομάδα από τότε που τον είχα κοιτάξει στα μάτια.Πήρα τη συμβουλή της Λόρεν και διάβασα όσα περισσότερα ρομαντικά βιβλία μπορούσε ένα κορίτσι, αλλά δεν ένιωθα πιο κοντά στο να έχω ιδέα τι έπρεπε να κάνω.Ήθελα να τρέξω κοντά του.
Θα το έκανα, αλλά η Λόρεν μου είχε πει ότι είχε να κάνει με την ακύρωση του γάμου και όλο το δράμα που συνέβη μαζί με αυτό και ήξερα ότι δεν χρειαζόταν να περιπλέκω τα πράγματα.
Αλλά ακύρωσε τον γάμο του.
Τον γαμημένο γάμο του.
Για μένα.
Έψαξα στο πίσω μέρος των χαρτόδετων της για μια ιστορία για τις αγαπημένες του γυμνασίου που είχαν γαμήσει τα πάντα προσπαθώντας να αγαπήσουν ο ένας τον άλλον, αλλά όσο κι αν έψαξα, δεν μπορούσα να βρω την ιστορία μας. Διάβασα για έναν πυροσβέστη που εισέβαλε σε ένα κτίριο παλεύοντας από τη φλεγόμενη φωτιά για να σώσει το κορίτσι που ήταν αποκλεισμένο στον πέμπτο όροφο και πώς ζούσαν ευτυχισμένοι για πάντα, και παραλίγο να πετάξω το βιβλίο στον τοίχο.Η ιστορία μου με τον Μάθιου δεν ήταν ένα τέλειο ρομαντικό μμυθιστόρημα
Ήταν περίπλοκο, γεμάτο ψέματα, στενοχώρια και μυστικά.
Δεν ήξερα αν θα μπορούσαμε ποτέ να ξεπεράσουμε όλα όσα είχαμε περάσει. Αν αξίζαμε αυτόν τον αγώνα.
Η Λόρεν ήταν στη δουλειά όλη μέρα και εγώ είχα απομακρυνθεί από τον καναπέ για να φάω την πίτσα που περίσσεψε από το προηγούμενο βράδυ.Φορούσα ένα μεγάλο μπλουζάκι που είχα κλέψει από τον Μάθιου όταν ήμουν δεκαοκτώ χρονών και δεν είχα βουρτσίσει τα μαλλιά μου,ούτε που θυμόμουν από πότε.Όταν χτύπησε η πόρτα, σκέφτηκα να μην απαντήσω.Κανείς δεν χρειαζόταν να με δει έτσι, αλλά κανείς δεν ήξερε ότι ήμουν εδώ.Αλλά πιθανότατα θα ήταν κάποιο πακέτο από το Amazon αφού η Λόρεν παράγγελνε ρομαντικές νοβέλες περίπου τρεις φορές την εβδομάδα σαν εθισμένη.Της είπα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να χωρέσουν άλλα βιβλία τα ράφια της, αλλά με κοίταξε σαν να την είχα προκαλέσει να το καταφέρει. Άνοιξα την πόρτα, στραβοκοιτάζοντας καθώς το φως του ήλιου πλημμύρισε το σαλόνι και μετά κοίταξα τον Μάθιου.
Φαινόταν τόσο όμορφος.
Πάντα ήταν, αλλά έδειχνε και κουρασμένος.Οι μαύροι κύκλοι σκίαζαν τα συνήθως λαμπερά μάτια του.
Βγήκα από την πόρτα για να τον αφήσω να μπει και έπαιξα με την άκρη της μπλούζας μου καθώς στεκόμασταν σε αμήχανη σιωπή.
«Συγγνώμη.»
Η φωνή του ήταν τραχιά και ένιωθα το βουητό της σε όλο μου το σώμα.
«Ξέρω.»
«Οχι.Δεν το κάνεις.» Πλησίασε προς το μέρος μου.Το σώμα του μόλις λίγα εκατοστά μακριά από το δικό μου. «Λυπάμαι που δεν είπα στον αδερφό σου πώς ένιωθα για σένα όταν ήμουν δεκαέξι χρονών.Λυπάμαι που σε έκανα να νιώσεις ότι δεν σε αγαπούσα, παρόλο που κατοικούσες σε κάθε σκέψη μου κάθε μέρα.»
Κούνησα το κεφάλι μου για να τον σταματήσω, αλλά συνέχισε.
«Λυπάμαι που έβγαινα με τη Μάντισον όταν φανταζόμουν ότι ήσουν εσύ κάθε φορά που την άγγιζα.Λυπάμαι που την άφησα να μπει ανάμεσά μας ενώ θα έπρεπε να είμαι εγώ και εσύ ενάντια στον κόσμο. Λυπάμαι που σε άφησα να φύγεις.Λυπάμαι που δεν σου ζήτησα να επιστρέψεις μαζί μου όταν εμφανίστηκα στον κοιτώνα ήσουν σε ραντεβού με κάποιον άλλο.»
«Τι;» Ρώτησα, αλλά σήκωσε το χέρι του. «Πρέπει να τα πω.Εντάξει;»
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου. «Λυπάμαι που προσπάθησα να σε ξεχάσω.Λυπάμαι που προσπάθησα να αγαπήσω την Έμιλυ ενώ ζωγράφιζα κρυφά το πρόσωπό σου στο βιβλίο μου κάθε βράδυ.Συγγνώμη…» Κατάπιε και είδα τον λαιμό του να δουλεύει. «Λυπάμαι που έκανα έρωτα μαζί σου όταν δεν ήμουν εκατό τοις εκατό δικός σου.Αν μπορούσα να επιστρέψω, θα τα άλλαζα όλα». Τα δάκρυα έτρεχαν στα μάγουλά μου και εκείνος έφτασε και τα έπιασε με τους αντίχειρές του.
«Αλλά η μεγαλύτερη μου λύπη, κάτι με το οποίο θα ζω για την υπόλοιπη ζωή μου, είναι ότι δεν ήξερες πόσο σε αγαπούσα από τότε που ήμουν δεκαέξι χρονών. Κάθε μέρα, κάθε μέρα, σε έχω αγαπήσει. Όσο και αν προσπάθησα να το ελεγξω.»έσφιξε το πιγούνι μου στο χέρι του.
«Ποτέ δεν κατάφερα το πώς να μην είμαι τρελά ερωτευμενος με ό,τι κάνεις.»
Δεν μπορούσα να σταματήσω τα δάκρυα να κυλούν στα μάγουλά μου και καθώς προσπαθούσα να πάρω την ανάσα μου, έκανα λόξυγκα, προκαλώντας τον
Μάθιου να γελάσει.Πίεσε απαλά τα χείλη του πάνω στα δικά μου, με το πιο αδύναμο άγγιγμα και ένιωσα τα πάντα μέσα μου να ηρεμούν.
Με σήκωσε στον αέρα, με τα πόδια μου να τυλίγονται αμέσως γύρω του, και με έβαλε πάνω από τον πάγκο της κουζίνας.
«Μα η μεγάλη μου χειρονομία;»
«Τι;» Ο Μάθιου με κοίταξε σαν να ήμουν τρελή καθώς έβγαζε το παλιό του μπλουζάκι πάνω από το κεφάλι μου.
«Η Λόρεν μου είπε ότι έπρεπε να κάνω μια μεγάλη χειρονομία.Όπως σε αυτό το βιβλίο που μόλις διάβασα.Την έσωσε από μια φωτιά και ερωτεύτηκαν.Υποτίθεται ότι θα σε σώσω από μια φωτιά ή κάτι τέτοιο.Έπρεπε να είχα αγοράσει στολή πυροσβέστη».
Ο Μάθιου χαμήλωσε το πρόσωπό του για να με κοιτάξει, κοιτάζοντάς με για πολλή ώρα προτού μου πει: «Μωρό μου, εμπιστεύσου με,με έσωσες.»
Οι κινήσεις του ήταν πεινασμένες αλλά συγκρατημένες.Πρακτικά ένιωθα την έντασή του να ακτινοβολεί κάτω από τα δάχτυλά μου.Ήταν τόσο ελεγχόμενος και τόσο συγκρατημένος.
Το μίσησα.
Δεν ήθελα να με αγαπήσει τρυφερά. Ήθελα να χώσει τα χέρια του στα μαλλιά μου και να χαθεί μέσα μου.Ήθελα να μελανιάσει τα χείλη μου και να λερώσει το δέρμα μου με την ανάγκη του.Ήθελα να σκάψει τα δάχτυλά του στην ψυχή μου και να κάνει έρωτα στην καταιγίδα μέσα μου. Ήθελα να μου θυμίζει πώς να αναπνέω κόβοντας μου την ανάσα, να με αγαπά απερίσκεπτα.Δεν χρειαζόμουν το διστακτικό άγγιγμα ή τη φυλαγμένη επιθυμία του.Αυτό που χρειαζόμουν ήταν να νιώσω τη φωτιά του και να ξέρω ότι δεν καιγόμουν.
Έμπλεξε το κάτω χείλος του στο δικό μου.
Όχι ένα φιλί.
Ένα άγγιγμα μόλις εκεί.
Αλλά εξακολουθούσα να νιώθω το σώμα μου να καμπυλώνει από τον πάγκο, ικετεύοντας για περισσότερα.Η γλώσσα μου εντόπισε το σχήμα των χειλιών του. «Σε παρακαλώ,Μάθιου».
Τράβηξα την μπλουζα του πάνω από το κεφάλι του και το πέταξα πίσω μου. Τα χέρια του στα μαλλιά μου σφίχτηκαν και τα απαλά χείλη του έγιναν απαιτητικά. Δεν υπήρχε πια ένα ήρεμο πείραγμα των γλωσσών ή αργό τράβηγμα των χειλιών. Το στόμα του τιμωρούσε το δικό μου.
Τα δόντια συγκρούστηκαν, οι γλώσσες μονομάχησαν και οι καρδιές χτυπούσαν η μια για την άλλη. Τα χέρια μου έσκαψαν στην πλάτη του κρατώντας τον κοντά μου και οι γοφοί του κάθισαν ανάμεσα στους ανοιχτούς μηρούς μου. Δεν φορούσα σχεδόν καθόλου ρούχα, αλλά ένιωθα σαν να φλέγομαι.
Το δέρμα μου έκαιγε κάτω από το άγγιγμά του.Απομακρύνθηκε από το στόμα μου και μου έδωσε φιλιά στο λαιμό.
Τα χέρια του κατηφόρισαν το σώμα μου πριν τραντάξει τους γοφούς μου πιο κοντά του.Ένιωθα τη σκληρότητά του να με πιέζει και πέθαινα για να αφαιρέσω όλα τα εμπόδια ανάμεσά μας. Τα δάχτυλά μου έπιασαν το κουμπί του τζιν του και έπρεπε να επιβραδύνω τα χέρια μου που έτρεμαν για να ολοκληρώσω την εργασία.
Απομακρύνθηκε από κοντά μου πριν με βοηθήσει να σηκωθώ.
Με μια κίνηση των δακτύλων του, το σουτιέν μου έπεσε στο πάτωμα και κοίταξε το στήθος μου, με τα μάτια του να αγριεύουν.Πριν καν το καταλάβω ότι συνέβαινε, τα χέρια του έπιασαν τον κώλο μου, με σήκωσε στον αέρα και με χτύπησε ξανά στην κορυφή του πάγκου. Ο δροσερός γρανίτης χτύπησε το υπερθερμασμένο δέρμα της πλάτης μου, η αίσθηση ήταν πάρα πολύ.Ο Μάθιου το εκμεταλλεύτηκε ως ευκαιρία για να σύρει τη θηλή μου στο στόμα του.
Η γλώσσα του τρεμοπαίζε γρήγορα, τα δόντια του προκαλούσσν έναν υπέροχο πόνο.Τα μαλλιά του μπλέχτηκαν σφιχτά στα δάχτυλά μου και δεν ήξερα πού τον ήθελα περισσότερο.
Τον χρειαζόμουν παντού.
Το σώμα μου λαχταρούσε το άγγιγμα των χεριών του.Παρακαλούσε για το ίχνος των χειλιών του.Το στόμα του κατέβηκε στο σώμα μου ακούγοντας το σιωπηλό αίτημά μου, και έστριψα στον πάγκο καθώς σημείωνε την καμπύλη των γοφών μου με τη γλώσσα του.Τα δάχτυλά του γαντζώθηκαν στο πλάι του μαυρου εσώρουχου μου και τα έσυρε αργά στους μηρούς μου που έτρεμαν. Το στόμα του δεν έφυγε ποτέ από το δέρμα μου. Τσίμπησε το ευαίσθητο δέρμα των μηρών μου.Η γλώσσα, τα χείλη και τα δόντια του με πειράζαν και έβγαιναν απο το στόμα μου σύντομες, γρήγορες αναπνοές χώρις να μπορώ να τις ελέγξω.Με κοίταξε.
Τα μάτια του κοιτούσαν κατευθείαν στα δικά μου ενώ εγώ τον παρακαλούσα σιωπηλά να με βγάλει από τη δυστυχία μου.
«Μου έλειψες τόσο πολύ,Χάρπερ». Ήθελα να του πω ότι μου είχε λείψει κι εμένα.Έπρεπε να ξέρει πόσο τον αγαπούσα, αλλά δεν μου έδωσε την ευκαιρία. Αντίθετα, μου πήρε τη φωνή και την ανάσα με μια κίνηση της γλώσσας του.Ο μόνος ήχος που μπορούσα να διαχειριστώ ήταν να ουρλιάζω το όνομά του.
Δεν σκέφτηκα το γεγονός ότι ήμασταν στη μέση της κουζίνας της καλύτερης μου φίλης.
Δεν με ένοιαζε αν άνοιγε η πόρτα. Υπήρχε μόνο ένα πράγμα στο μυαλό μου και αυτό κατέρρεε με τον Μάθιου εκείνη τη στιγμή.
Τίποτα άλλο δεν είχε σημασία.Με παρακολουθούσε καθώς καταβρόχθιζε τη σάρκα μου.
Ήταν και ερωτικό και τεταμένο, και μου άρεσε κάθε λεπτό του.Η δύναμη που είχε πάνω μου εκείνη τη στιγμή με τροφοδοτούσε.
Ο οργασμός μου χτίστηκε γρήγορα.
Τα πόδια μου που έτρεμαν σφίχτηκαν γύρω από το κεφάλι του Μάθιου και τα χέρια μου στα μαλλιά του έσφιξαν σε γροθιές.
Ήμουν ακριβώς στα άκρα και περίμενα την τελευταία ώθηση.Αλλά αντί να πέσω στο χείλος,σήκωσα το κεφάλι μου προς τα πάνω όταν το στόμα του Μάθιου έφυγε από το σώμα μου και δεν ένιωθα πλέον τη ζεστασιά του.
Δεν με άφησε για πολύ.
Έσπρωξε τον εαυτό του με δύναμη μέσα μου που έκανε το σώμα μου να γλιστρήσει στον πάγκο, αλλά το χέρι του ήταν εκεί για να με τραβήξει εύκολα πίσω κοντά του.
Η γλώσσα του βυθίστηκε ανάμεσα στο στήθος μου δοκιμάζοντας τον ιδρώτα που έτρεχε εκεί πριν φτάσει στον λοβό του αυτιού μου.
«Πρέπει να κρατηθείς,Χάρπερ», μου ψιθύρισε απαλά στο αυτί.
«Επειδή δεν έχεις ιδέα πόσο άσχημα σε θέλω».
Τράβηξε το πόδι μου γύρω από τη μέση του, τα δάχτυλά του τράβηξαν τους γοφούς μου και μετά κράτησε την υπόσχεσή του και μου έδωσε έναν λόγο να κρατηθώ.
Μπήκε μέσα μου επανειλημμένα σπρώχνοντάς με σε περαιτέρω ευφορία. Το σώμα μου σφίχτηκε γύρω του.
Η καρδιά μου σκίρτισε στο στήθος μου. Δεν το είχα ξεχάσει ότι δεν το είχα πει ακόμα δυνατά, αλλά όταν σήκωσα το βλέμμα μου και είδα αυτά τα λαμπερά πράσινα μάτια να με κοιτάζουν, τα σώματά μας μπλεγμένα και οι καρδιές μας να χτυπούν η μία στην άλλη στο στήθος μας,ήξερε ότι ήμουν ερωτευμένη μαζί του.
Ένιωθα σαν να ακτινοβολούσε από εμένα.Να ξεχύνεται από κάθε πόρο.
Με σήκωσε από τη θέση μας και με γύρισε με το στήθος μου να πιέζεται τώρα στον κρύο γρανίτη.Γλίστρησε μέσα μου και η πλάτη μου ακούμπησε στο στήθος του.Μου έβγαλε τα μαλλιά από τον ώμο μου και γεύτηκε το ευαίσθητο δέρμα του λαιμού μου.
Ένιωθε απίστευτα κοντά μου παρόλο που δεν μπορούσα να τον δω.
Αλλά Θεέ μου, τον ένιωθα.
«Κοίτα πόσο όμορφη είσαι.»
Το χέρι του έπιασε το σαγόνι μου και γύρισε το πρόσωπό μου για να κοιτάξω τον καθρέφτη που κρεμόταν πάνω από το τραπέζι της τραπεζαρίας της Λόρεν. Έβλεπα τον εαυτό μου πρώτη φορά σε τέτοια φάση,συνήθως η αντανάκλαση μου σε τέτοιες καταστάσεις μου προκαλούσε αναγουλα,αλλά τώρα...
Ένα πολύ περίεργο συναίσθημα φώλιασε στα σώθηκα μου.
Το σώμα μου ήταν υπό τον πλήρη έλεγχο του Μάθιου.Τα χέρια του τριγυρνούσαν πάνω από το σώμα μου αφήνοντας ένα ίχνος από κρυάδες στο πέρασμά τους. Έβλεπα το πρόσωπό του να μας παρακολουθεί στον καθρέφτη και δεν ήθελα να κρυφτώ.
Ήθελα να με δει ολόκληρη.
Ήθελα να είμαι εντελώς γυμνή.
Μας κοίταξα στον καθρέφτη, με το δέρμα του καλυμμένο με τατουάζ, ένα γαμημένο έργο τέχνης και όταν κοίταξα την καρδιά που είχε δημιουργήσει τόσο τέλεια εμποτισμένη στο σώμα μου, ήξερα ότι όλη η τρέλα στην καρδιά μου προοριζόταν για αυτόν.
Και εκείνη τη στιγμή που οι αναστολές μου ήταν χαμηλές και ο Μάθιου είχε πνίξει κάθε φόβο μου, άφησα τον εαυτό μου να καταρρεύσει εντελώς και παρόλο που έπεσε μαζί μου, με κράτησε τυλιγμένη στην αγκαλιά του κρατώντας τα σώματά μας πιεσμένα το ένα πάνω στο άλλο.Δεν χρειαζόμουν κάποια μεγαλειώδη χειρονομία όπως τα ρομαντικά μυθιστορήματα που πλαισιώναν τα ράφια της Λόρεν γιατί ο Μάθιου ήταν το μόνο που ήθελα ποτέ να είναι η αγάπη.
YOU ARE READING
Someone Like You
RomanceΉταν όλα λάθος από την αρχή. Δεν έπρεπε ποτέ να έχω ερωτευτεί τον Μάθιου Λόκγουντ. Δεν έπρεπε να τον έχω αφήσει να αγγίξει κομμάτια μου τα οποία με ένα κούνημα του χεριού του διέλυσε. Έφυγα μακριά με την ελπίδα ότι δεν θα τον έβλεπα ποτέ ξανά. Έ...