İlk olarak okuyabildiyseniz sonuna kadar ne mutlu bana 😖😖Sonracığıma bölüm dışı verdiğim ipucu bölüm sonuna koyduğum işaretlerdir. Dikkat çekmiyor olabilir ama her bölüm sonuna bir mors alfabesi harfi yazdım.
Şu şekilde:
— • — K
• • I
— — M
• • • S
• • — U
— • N
— — — O
— — — OEhe... Aklıma bu şekilde geldi. Öbür türlü beceremezdim.
Bölüm içlerinde detaylar ve bazı sahne arkası olaylarda şu şekilde gelişiyor.
1-)
İlk bölümde Taehyun'da alıntı:
"Yanlış yerden başlayarak zaman kaybediyorsunuz."
Yanlış yerden kastı sorgulama sırası idi. Fark ettiyseniz Sunoo en sondu ve katilde o.
2-)
Beomgyu pembe güllerden nefret ediyor çünkü ona öz annesini hatırlatıyor. Sunoo ona bu gülleri yolluyordu çünkü o aşk hastasıydı. Aşk hastası yani takıntılı aşk yaşayan insanlar kendisi acı çekerken sevdiğinin mutlu olmasını istemez. Bu tamamen Beomgyu'ya acı çektirmek içindi.
3-)
"Hiçbir şeyin farkında değildi ama memur alacağını çoktan almıştı."
Memur Jung'ın (Hoseok) sorgulamalardan bir şey elde etmesine ihtiyacı yoktu çünkü zaten katili biliyordu. Sorgulama planın parçası olduğu için formalite icabı devam etti.
4-)
Choi Soobin Beomgyu'ya aşıktı. O, Taehyun ile çıkmaya başladığında bunu Soobin'i kıskandırmak için olduğunu düşündü ve Yeonjun ile çıkıp aynı şeyi yapmaya amaçladı ama o sırada Yeonjun'un hislerini bile umursamadı. Tamamen kafasında kurmuştu.
"Şeytanla anlaştı, onun oyununa geldi."
Derken bir nevi şüpheleri Taehyun'a çekmek istedi. Ayrıca Taehyun'un, Beomgyu'yu aldattığını, onunla bir iddia için çıktığını dedikoduların yayılması ile kendini inandırmıştı böylece Taehyun'dan nefret etme sebebi olacaktı.
5-)
Niki her şeyi biliyordu. Sunoo onu tehdit ettiği için ona mecburen yardım etti.
"Hayır hyungum bir şey demedi. Daha dün birlikteydik. Lafı uzatmadan söyleseniz işte."
Dün birlikte olduğunu söyledi ve Sunoo'nun bir şey demesine gerek yoktu çünkü zaten olay anında oradaydı.
6-)
Niki'nin elinde boya lekeleri vardı Sunoo'nun saçını boyadığı için.
Sunoo'nun orjinal saç rengi abisi gibi pembe. Boyama sebebi suçu abisine atmak.
Planı ise Yeonjun'un aşkına karşılık vermeyen Soobin'in, Beomgyu'ya aşık olması yüzünden Beomgyu'dan nefret etmesi olarak sebep verilecekti. Kendini güvenceye almaktı amacı.
7-)
Soobin Yeonjun'dan ayrıldı çünkü ona söylemese de Yeonjun'u kırdığının farkındaydı. Beomgyu'dan ise arkadaşlığını riske atmamak için uzaklaştı ama bunun için Taehyun'u suçlamaktan kaçınmadı.
8-)
Jungwon inanmak istememişti çünkü bir gariplik olduğunu biliyordu. Hoşlandığı çocuğun garip davranışlarının altında yatan bir sebebi olduğuna da inanıyordu.
9-)
Kai Beomgyu'dan nefret ediyordu çünkü onun sahip olamadığı her şeye sahipti.
"Choi Beomgyu görünürde masum olabilir ama Choi Beomgyu etkisinin varlığı olduğu müddetçe bir kelebek etkisinden farkı olmazdı hiçbir şeyin."
Demesinin sebebi Beomgyu bir şey yapmasada ona tapanların olduğu da bir gerçekti ve onlar Beomgyu gibi değildi, zorbalık yapmaktan asla çekinmezlerdi.
Kai'de bu zorbalık kurbanlarından biriydi.Bu kadardı...
Mantık hatası yapmış olma ihtimalim yüksek, deneyimim yok çünkü...
Detayları yeterince verdiğimi varsayıyorum. Eğer okuyan olursa aklınıza takılan bir şey varsa sormaktan çekinmeyinnn.
Bunu yayımladığım gibi yeni bir fice başlıyorum hadi baybayınnn son kez buradaa <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lovesick || txthypen
FanficDün gece gelen ihbarla birlikte çöp konteyneri içinde ölü bulunan Choi Beomgyu vakası üzerine otopsi sonuçları bunun bir cinayet olduğunu doğruluyordu. ... [düz yazı, minific] 171022 - 111122