1x29x3
🍂🍂
-YAZARIN AĞZINDAN-
Berk silahını Ege'ye doğrulmuştu gözünü karartmışken tetiğe basmakta zorluk çekiyordu. Daha önce hiç ateş etmemişti dizinden bile vuracak olsa ya tehlikeli bir noktaya isabet ettirip sakat kalmasına neden olurduysa? Ama burada daha fazla duramazdı. Aşık olduğu kadının vücudunun her bir noktasında yara izleri varken burada kalamazdı. Zeyno'nun yanlarından ayrılmasıyla Ege silahı Berk'in elinden almaya çalışırken beklenmedik bir şey oldu. Ece bahçe kapısının önünde durup elinde ki silah ile havaya ateş etti. Çağrı Ege'nin vurulduğunu sanıp ismini haykırırken diğerleri şaşkın gözlerle bakışlarını Ece'ye çevirdi, Ece ise; ' manyak mısınız siz?!' diye söylenmekle meşguldü. Berk tam silahı Ece'ye doğrultacaktı ki.. Zeyno'nun çığlığı duyuluverdi...
Berk elinde ki silahı atıp banyoya doğru koşarken diğerleri de arkasından koşuyordu. Ece bile bu feryadın tonundan kötü bir şey olduğunu anlayarak yerinde kilitlenip kalmıştı. Berk banyoya geldiğin de bir anda durup kaldı kapının önünde. Zeyno.. Nora'nın bileklerine havlu bağlamış başında öylece haykırıyordu. Donup kaldı Berk. Öylece bomboş şekilde yerde kanlar içinde yatmış kadına baktı. Adım atmadı ayaklarında prangalar vardı sanki ne ilerleyebildi ne gerileyebildi. Gözlerini bile kırpamadı gözleri dikilmişti sanki. Sadece put gibi öylece durdu.
''NORA!'' dedi Çağrı kendini ilk toparlayan olurken. Berk'i hızla iterek Zeyno'nun yanına doğru koştu '' Nora! Nora aç gözlerini!'' diye yalvarıyordu korkuyla '' Ambulansı arayın!''
''Çok..çok kan kaybetmiş..'' dedi Zeyno hıçkırıkları arasında konuşmaya çalışırken '' Ambulansı bekleyemeyiz..''
''Ege yardım et!'' dedi Çağrı tek başına Nora'yı kucağına alamayacağını fark edince. Ancak Ege'nin de Berk'ten bir farkı yoktu. O da donup kalmıştı. Nora'ya bakmak, kan gölüne dönmüş jakuziye bakmak, ona sadece Vefa'yı hatırlatıyordu. Vefa'nın metrelerce yükseklikten yere çakılıp kanlar içinde kalmasını.
''Tamam ben yardım ederim!'' dedi Arap Ege'den de fayda gelmeyeceğini kabullenerek. Ardından Çağrı Nora'yı belinden Arap'ta ayaklarından tutarak banyodan çıkarmaya başladılar. '' Anahtar lazım!''
''Hassiktir!'' dedi Çağrı korkusunu, telaşını bastırmaya çalışıp düşünmeye odaklanırken '' Anahtarı lavaboya atmıştım! Berk yedeği nerede?!'' diye seslendi arkasını dönerken. Ama Berk hala aynı nokta da duruyor Nora'nın az önce kanlar içinde kaldığı yere bakıyordu '' Berk yedek anahtar nerede kapıyı açmamız lazım!''
''Onun kendine gelmesini bekleyemeyiz!'' dedi Ece silahı kapının anahtar kısmına doğrulturken ardından tetiğe basmasıyla kapının kilidi açıldı '' Zeyno..'' dedi Ece bakışlarını ayakta durmakta zorlanan, sendeleyen Zeyno'ya çevirirken '' Ben onlarla gidiyorum bu ikisi sende, düzelmeden gelmesinler..'' dedi Ece sakin olmaya çalışarak. Aslında o da en az diğerleri kadar korkuyordu. Fakat birinin şu an ayakta kalması gerekiyordu.
Çağrı ve Arap Nora'yı arabanın arkasına oturturken Çağrı ellerinin titremesiyle duraksamak zorunda kaldı. Nefes almaya çalışıyor titrekliğinin geçmesini bekliyordu ama gözleri sürekli arka da baygın yatan Nora'da iken bu mümkün değildi. En sonun da Ece hızla Çağrı'nın titreyen ellerini ellerinin arasına aldı.
''Arabayı ben kullanabilirim istersen ne kadar hızlı kullanırsam o kadar çabuk yetiştiririm..'' dedi ufak bir çocuk ile konuşur gibi tane tane, kelimelerine dikkat ederken. Çağrı ise bir şey demedi diyemedi. Ellerini Ece'nin ellerinden çekip cebinden anahtarı çıkarıp Ece'ye uzattı. Berk silah ile Ege'ye göz dağı verirken Çağrı çaktırmadan anahtarı almıştı. '' Hadi geçin..'' dedi Ece hızla arabayı açıp şoför koltuğuna geçerken. Çağrı Nora'nın yanına oturup başını bacaklarının üzerine yaslarken Arap'ta Ece'nin yanına oturup Ali'yi aradı ama aldığı cevap; aradığınız numaraya şu anda ulaşılamıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Tek Ben Anlarım 🍂🍂
FanficTozlu Yaka'nın 7'nci bölümünün fragmanından yola çıkarak başlanmış hikayedir. ❗️❗️Hikaye de ki çiftler EGZEY, NORBER, ARHAZ VE ECÇAĞ'DİR ❗️❗️ ❌️ZeyÇağ etiketinin olma nedeni, hikayenin genel olayları ikilinin ailesi ile alakalı olmasındandır. ❌️