Ležel na křesle umístěném v jeho novém bytě. Když ho sem Kakashi dovedl, tmavé zorničky se rozšířily. Sasuke vešel do bytu a jako by ho pohltilo světlo úžasu vstoupil do místnosti. Byla opravdu moderní, na něj to možná bylo až moc. Přestože se necítil úplně ve své kůži, začal byt znovu obdivovat. Obývací pokoj byl spojený s kuchyní a jídelnou, nábytek byl černý s výskytem bílé a jasně hnědým dřevem. ,,Myslím, že se ten byt k tobě tak nějak hodí. I když předpokládám že na takovou modernu nejsi zvyklý, připomíná mi to tebe, není to tak že by to moc černé, nebo moc bílé." Zasmál se zlehka Kakashi. Musel uznat, že měl jeho bývalý učitel pravdu, nebylo to přeplácané moderními věcmi, spíše decentní. Pokoj měl nádech budoucí doby, a zároveň to působilo zvláštně moderně starobyle. Tohle vybírala Sakura, není možné, že by Naruto měl takový smysl pro eleganci.
,,Bude to dobrý." odpověděl krátce. Kakashi jen přikývl na souhlas.
Sasuke ležel na své pohovce v obývacím pokoji a zíral na zeď. Za poslední půl roku strávený oslepený ve věznici mu připadalo jako by právě obýval nejdražší a nejměkčí bavlnu, jaká kdy mohla existovat. Byl k smrti unavený, i po šesti měsících ho staré rány bolely, zvlášť rána po chybějící ruce. Určitě ho nějací zdravotníci léčili, ale rozhodně ne se Sakuřinou úrovní, dovolil by si i říct že oné lékařské znalosti mohli mít o kousek lepší než Kabuto. Doufal, že se se Sakurou brzo potká. Kvůli tomu, aby ho vyléčila a aby zjistil, jestli mu opravdu odpustila, samozřejmě.
Sasuke pomalu zavřel víčka a nakonec upadl do hlubokého spánku.
_______________________________________________________________
Sakura stála ve sprše celých dvacet minut a hleděla jak jí voda odkapává z těla. Přemýšlela přitom, na nadcházející návštěvu u Sasukeho. Jak se mu teď má podívat do očí potom, co mu řekla? Připadalo jí, že mu je jen na obtíž, a že ho samotná její existence štve a otravuje, no, však už jí to několikrát řekl.
Jsi otravná.
Jak jsem si myslel, jsi neuvěřitelně otravná.
Vím že to nic nezmění, i když tě miluju...!
Sakura zavřela oči. Ztracená láska není to, nad čím by teď měla přemýšlet. Ještě je tu hodně lidí s dlouhodobými nemocemi a přestože nejhorší doby ustaly, pořád je tu problém s nedostatkem léčitelů. Dříve lékařské ninjutsu nebylo až tak populární a známé, umělo to jen pár lidí. V nemocnici byli lékaři naturální nebo měli jen základní znalosti. A nejenom v nemocnicích. Kdyby se společně s Ino nezačali zajímat o výuku léčení pod dohledem Tsunade, jak by asi dopadli její týmoví partneři nebo kdokoliv jiný, koho za celou svou kariéru zachránila? Sakura se zachvěla. Nebo ve věznicích, tam taky jsou lékaři, ne? Jak vyléčili Sasukeho paži, a jestli vůbec vyléčili? Sakura je viděla, Sasukeho i Naruta, jak vypadali. Tenkrát v údolí jen zastavila krvácení, ale pak se o Narutovu paži starala ještě tak měsíc. Pochybovala, že by se tam někdo zajímal. Jakmile ho uvidí, podívá se mu na to. A jak se vůbec dostala z nemocnic k Sasukemu? Sakura otočila kohoutkem na vodu, čímž vypla sprchu. Vyšla ze sprchy, zabalila se do bílého ručníku a podívala se na sebe do zrcadla. Pod očima se jí rýsovaly namodralé oblouky. ,,Achjo Sakuro. Mohla by sis taky někdy odpočinout? Vypadáš, jako kdybys na něčem jela." promlouvala na sebe do odrazu. ,,Jdi spát, zítra máš další hromadu práce." S tím si na sebe navlékla noční košili a šla směrem do ložnice.
________________________________________________________
Sasukemu se v hlavě vířilo nekonečně mnoho myšlenek a on jim dával volný průchod. Díval se na své rodné město. V noci byla Konoha obzvlášť krásná. Vybavilo se mu několik vzpomínek na doby, když byl genin. Dříve mu připadaly ty vzpomínky jako nějaká hrozba, slabost nebo ztráta času. Teď mu ale došlo, že to byly vlastně krásné časy. Jen on, jeho tým a spousta dobrodružství, které jako děti zažívaly.
----
Jsem zpátky! Teda, já jsem tady furt, jen pořád nemám čas :) . Je 5.března 2023, myslela jsem si že druhou kapitolu dokončím do konce listopadu 2022. No, nevadí. Tuším, že přes březen a duben nic nebude, jelikož jsou pro mě ty nejdůležitější měsíce školy. Ale od května budu makat, přísahám! Teď píšu jako divá, abych měla něco málo předem udělané.
Předem a pro jistotu se omlouvám za veškeré gramatické chyby, přepisy atd. Sice si to tak třikrát kontroluji, ale víte :). Dnes 700 slov příběhu. Nic moc, no ale chápejte, musím se do toho znovu dostat :D.
Mimochodem, už jste viděli Sasuke retsuden? Je to božíí. 5 boruto epizod jen a pouze Sasusaku!!! Je to krásný.
Anyway, nebojte se hodit nějaký hate, ráda se ponaučím. Přece jenom, je to poprvý co píšu takhle (nejspíš) dlouhou fanfikci.
Příští kapitoly už budou trochu zajímavější, začátek je většinou vždy nuda :))
Sbohem čtenáři <3
BLOOM
ČTEŠ
Jen ty - SasuSaku (cz)
FanfictionSakura si nikdy nemyslela, že se její láska naplní až doteď, když jistý Sasuke Uchiha nečekaně jeví svou náklonost. "Post war" neboli "blank period" Sasusaku. Charaktery i vymyšlení příběhu NARUTO patří Masashi Kishimotovi. Děj patří mně, ale je to...