Zupa Z Marka

29 4 0
                                    

*mark*
Obudzilem sie  w srodku nocy. W moim ponoszczontm pokoju w domu ktorym mieszkam z moją mamą alkoholiczka.
Zerknałem na telefon poiewaz oglosilem na Twitterze ogloszenie ze jestem meską prostytutką. I ze uprawiam seks za kase. Oglosilem to poniewaz nie mialem na zycie. Moja matka mnie nie kochala tylko mnie trzymaka pod daxgem pod pretekstem ze bede jej dawal kase, noi tez z tego wgledu ze jak policja zobaczy 16 latka na ulicy to od razu bedą ją szukac.
Zauwazlem ze ktos odpowiwdzial. Byl to uczen z mojej szkoly. Ppznalem po wygladzie i po imieniu "nataniel"
Napisal zebym napisal do niego kiedy chce i sie jakos dogadamy
Wiec i tak zrobilem. Napisalem do niego czy na pewno jest zainteresowany co od razu odpisak ze tak. Pisalismy tak do 02:00
Glownie pisalismy o tym kiedy sie spotakmy co bedziemy robic i za jaką sume. W koncu dogadalismu sie ze jitro spotkamy sie o 17 i tam sie dogadamy.
Poszlem spac szczesliwy i mialem nadzieje ze jutrzejszy dzien sie uda.

Wstalem rano o 13. Dzis byla niedziela wiec nie musialem isc do szkoly. Lecz szybko wstalem bo moja matka zawsze wraca o 13:40 do dpmu z imprezy. Ogarnalem siebie i caly dom. Zajelo mi to jakos 35 minut wiec za 5 minuy moja mama miala byc juz w domu o ile w ogole dojdzie. Wiec zeby sie ni3 nudzic poszlem na gore odrobic zadania donowe. Po skonczeniu uslyszalem donosne pukanie do drzwi, wiedzialen ze to moja mama wiec szybko zeszlem na dol i otworzylem jej drzwi, wygladala jak by przed chwila zrzygala sie na swojego 30kochqnka bo byla wlurwiona i w torebce miala okolo 20 paczek durexow.
Od razu mnie odepchnrla na bok i rzucila sie na kanape,kazala mi od razu zrobic jakos dobry obiad. Na co musialem ske zgodzic. Robieni3 obiadu zajelo mi 3 godziny poniewaz chxialem zrobic jej duzo jedzenia zeby potem zasnela i moglbym wyjsc na moje spotkanie. Podczas gdy jadla zapytala sie mnie czy w koncu mam jakąs prace na co powiedzialem ze bede mial nie dlugo spotkanie o prace. Nie byla jakos mega mega szczescliwa tylko lekko zadowolona.
Gdy zjadla pozmywalem po niej naczynia i udalem sie do pokoju. Reszte godzin do 17 spedzilem na sskicowaniu.
Gdy byla 16 40 zaczalem szykowac sie i o 16 45 wyszlem po cichu z domu. Nataniel napisal mi zebysmy sie spotkali pod wieza Eiffla i wtedy pojdziemy do jego domu. Bylem troche zdenerwowany ze cos pojdzie nie tak ale nie potrzebbie bo po zobaczeniu Nataniela jakos mi ulzylo wygkadal milo. Gadalismy w trakcie drogi do jego domi o tym ile bedzie mi olacil. Powiedzial jeszcze zd jego rodzice poszli gdzies na dlugi spacer. Wiec mielismy duzo czasu. W koncu ustalismy ze bedzie mi placil 7 k za jeden ostry seks. Zgodzilem sie. Mowil mi jeszcze ze jest straszie we mnje zakochany co ja odwzajemniam. Mysle ze kuz dzis zaczniemy.
Bylismy w jego domu i od razu mnie rozebral. Siebei tez. Wlozyl mi do mojej dziury sowjego ogromnego pisiora. Byl dlugi i gruby. Wlozyl mi go po same jadra. Bardzo bylo dajnie....
Po swksie dal mi kase i buzi na pozeganaie. Wrocilem do domu zadowolony i obolaly. Umylem sie i poszlem spac.
Rano wstalem jkaos 07:03 bo o 07:20 mialem autobus do szkoly. Wzialem pleck zebu sie spakowac i zovaczylem na moim librusie ze mam dzis az 3 wf. Zlapalem sie za glowe, przeciez ja ledwo co chodzilem. Bylem obolaly. Zassze moglem poprosic mame o zwolnienie ale zalwzy jaki dzis ma humor. Ale sie odwazylem. Zeszlem na dol i o dziwo moja mama juz nie spala. Byla w kuchni i pila kawe.
-mamo? - zapytalem.
-co cgcesz
-mogla bys mi napisac zwolnienei z wf. Zle sie czuje.
-nie wymyslaj. Bedzissz cwiczyl i tyle.
-prosze. Bo potem bede jeszcze bardziej chory-sklamalem
-no ok boze.
Naoisala mi zwolnienei i poszlem na gore po plecak i szybko poszlem na autobus. Akurat zdazylem. Kupilem bilet i usiadlem na miwjsce.

Bylem juz w szkole a dokladniej na ssali gimnastycznej. Czekalem az trener przyjdzie zeby wreczyc mu zwolnienie od mojeh mamy. Gdy trener lrzyszedl wreczylem mu to i oczywiscie zrozumial, kazal mi tylko usiasc na lawce. Na sali lekcje wf miala jwszcze inna klasa w ktorej byl nataniel. Wiem ze natamiel miak 19 lat czyli musial byc juz ostatni rok w szkole.

Po wszystkich lekcjach udalem sie do domu. A mialem taki zamiar. Bo w teakcie dorgi zemdlalem. Obudzilem sie w ciemnym pomieszczsmiu znaczy w jakims pokoju. To byl pokoj nataniela. Bylem goly co mnie zawstydzilo. Chcialem sie ruszyc ale nie mogelm bylem przywiazany. Zaczalem wolac jego imie. I szybko sie zjawil. Powital mnie cieplym usmiechem. I zapewnil ze bedzie wszyatko dobrze. Ze tym razem za ostry seks zaplaci mi 20 k. W koncy byl z bogatej rodziny mial duzo kasy. Zgodzilem sie, nie tylko dla kasy, ale dla tego ze podobal mi sie. Bzykal mnie tak ostro. Wkladal mi swojego siura tak gleboko ze jeczalem glosno. Wklasal mi rozne rzeczy do tylka. Az w kpncu skonczyl. Potem wrocilem do domu.

Kolejne miesiace mijaly tak samo. Gdy w koncu mialem trkche dosc bo codziennie wkladal mi. Gdy znowu sie z nim spotakelm juz mnie rozbiwral. Ale ja go odsunalem.
-skuxhaj nataniel.... Ja juz nei cgce dzis. Moge miec wolne peosze...
-ale dlaczego co?? Przeciez gak malo tego robimy.
-eobomy to caly czas. Mam dosc chce troche prserwy
-ale ja chce tera!! Ja cie kocham!!
Zrobil sie agrwsywny wiec szybko zeszlem z lozka i xgcialem uciec ale on mnie zlapal i uderzul czyms w glowe. Zemdlalem. Obudzilem sie w piwnicy przywiazny rękoma do rury.
Zaczalem krzyczec ale nikt nie prztszedl. Za to nataniel wylonil sie spod cienia.
-nie rozumiesz ze cie koham. Chce byc z tobą zawsze!!!
-wypusc mn!! - Poplakalem sie
-nie
Zaczal zowu mniw gwalcic a ja probowalem die uwolnic. Ale to nic nie dzialalo.
-skoro nie chces ztego robic to dobrze. Nie bedzoesz tego czul. Als ja tak
*nataniel*
Mark popatrzal sie na mnie zdziwiony i przestraszony ale ja go tylko pocalowalem i poszlem po cos. Mark jeszcze nie wiedzial. Poszlen bo siekiere. Lopate i piłe.
Po cichu zakradlem sie od tylu do marka i uderzylem go w glowe łopatą. Stracul przytomnosc. A ja go zgwalcilem z 3 razy  ppyem odcielem jego glowe i posiatkowalem jego czesci ciala i organy. Kosci roztrzaskalem.
Moi rodzice wrocili do domu a ja zrobilem pyszne mieso na kolacje. Mark jest naprawde dobry

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Nov 12, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Ale ty dobrze smakujesz   Nataniel X Mark miraculum Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz