Media: Ayslin
Ayslin's Watch and Death's Messengers
Myslela si, že strata Mortalis a odoslanie brata na Kraj reality zaneprázdni jej myseľ. Mýlila sa. Boj bol v plnom prúde a Žena v bielom si nemohla dovoliť uzavrieť sa do seba. Určite nie, keď neďaleko nej stála Ayslin, ktorá vyzerala, že sa chystá urobiť pravý opak a niečo zo seba vypustiť. Lepšie povedané: niekoho. Niekoho, koho nevideli veľmi, veľmi dlhú dobu.
Ayslin sa triasla, akoby ňou lomcovala zimnica. Na čele sa jej perlil pot, ako v horúčke. Ruky zatínala do pästí a snažila sa zhlboka dýchať, no i tak sa jej hruď nadvihovala prirýchlo. Žena v bielom a Eniyan vedeli, čo sa s ňou deje. Schyľovalo sa k tomu, čomu sa Vitar celé tie éry snažil zabrániť. Ayslin skrýval v Nythii, ďaleko od všetkého diania. Vitar sa snažil Ayslin držať od všetkých stimulov, ktoré by v nej mohli vyvolať negatívne emócie, spúšťajúce niečo, čomu nechcel nikto čeliť. Upokojoval ju, držal ju v bezpečí, správal sa k nej ako k časovanej bombe. Ayslin vedela, prečo to Vitar robí a nikdy mu to nezazlievala. Ba čo viac – spolupracovala najviac ako len mohla.
Ayslin sa snažila udržať Nočnú moru pod kontrolou a nevypustiť ju von. Pozerať sa na boje bolo stresujúce. Keď však vyhlásila, že strach z nevedomosti by bol horší, Vitar jej dovolil aspoň sa prizerať. Proroci tomu nezabránili, ani keď vedeli, že Mortalisina smrť spustí premenu Sna na Nočnú moru. Počítali s tým. Nič to však nemenilo na tom, že Nočná mora bola stále desivá.
Znamenie čiernej ruky, ktoré na Ayslin zanechal Heylel, keď vyvolal jej temnotu, sa natiahlo. Už nepokrývalo iba ľavé líce a časť čela, ale celú tvár. V momente, ako prešlo cez Ayslinine oči, zmizlo jej beľmo a Sen sa na svet pozerala cez čiernotu. Od rozžeraveného hnevu, ktorý ňou lomcoval, sa začala roztápať jej zlatá koruna v podobe slnečných lúčov. Zlato stekalo po jej vlasoch, teraz divoko rozpustených okolo jej tváre a vpletalo sa do nich. V momente ako Ayslin prijala svoju druhú podstatu, teplo zmizlo a zlato jej vo vlasoch stuhlo. Jej bielo-modro-zlaté šaty, ktoré si obliekla, aby ukázala spolupatričnosť s Vitarom, ktorý mal uniformu v rovnakých farbách, sčerneli. Jej ľadová túžba po pomste ich trhala.
Nakoniec pred nimi stála Nočná mora – čierna, desivá, temná. Začali sa z nej valiť kúdole temnoty, ktorú v sebe celé tie éry dusila a začali ju nadvihovať. Eniyan chytil Ženu v bielom za ruku a ťahal ju ďalej od Ayslin. Ak by sa jej sila obrátila proti nim, mali by problém ubrániť sa jej. Ayslinin hnev bol však zameraný na niekoho iného.
Vyletela z balkóna, vznášala sa vo vzdušných prúdoch. Letela smerom k Vitarovi a obrom, ktorí ho zaneprázdňovali. Lomcovala ním túžba po pomste, ktorú nedokázal ovládnuť. Len raz v živote mal chuť niekoho zabiť. Bolo to vtedy, keď Heylel uniesol Ayslin a vrátil mu ju navždy poznačenú. Teraz chcel zabiť každého, kto sa hocijakým spôsobom pričinil na smrti Mortalis. Nemohol sa k nim však dostať, kým obri rozdupávali jeho krajinu a spolubojovníkov. Ayslin, poháňaná hnevom, stále kládla Vitara na prvé miesto. Uprednostnila jeho ochranu pred zabíjaním. On celý čas chránil ju, teraz bola pripravená oplatiť mu to.
Vrhla sa na obrov a splnila to, o čo ju nie tak dávno požiadala Žena v bielom. Posielala ich do ríše snov. Žena v bielom aj z diaľky videla, že obri z toho rozhodne nadšení neboli. Veď len pred chvíľou ich Heylel prebral z ich dlhého spánku. Mávali rukami so zbraňami, akoby odháňali otravnú muchu. Temná Ayslin, taká malá oproti týmto ozrutne veľkým bytostiam, tak trochu ako mucha naozaj vyzerala. Pre obrov však veľmi najnebezpečnejšou muchou, akú mohli stretnúť. Častovala ich návalmi svojej mágie, ktoré prechádzali cez ich kamennú pokožku. Rozdiel medzi Snom a Nočnou morou bol ten, že Sen dokázala využiť svoju silu v plnom potenciáli v dlhodobom časovom horizonte. Potrebovala veľa nocí a veľa snov, aby dosiahla to, čo chcela. Nočná mora týmto obmedzená nebola. Nahromadená sila z nej priam sršala a bola pripravená zaútočiť v danej chvíli na každého, kto sa odvážil čo i len sa k nej priblížiť.
YOU ARE READING
Nythia ✔
Fantasy[Pokračovanie príbehu AZYL] Nythia je jedným zo siedmych svetov. Mocné a nesmrteľné bytosti ju prezývajú Ríšou klamov. Nič tam nie je tak, ako vyzerá, a nikto nie je ten, za koho sa vydáva. Nythia hraničí s Azylom, svetom smrteľníkov, na juhu a Sídl...