Krótki wstęp

111 2 0
                                    

Witajcie w trzeciej części serii: Sługi Szatana, a zarazem ostatniej poświęconej relacji Moniki i Fabiana!

A więc zalecane jest przeczytanie dwóch poprzednich części:

W objęciach kłów oraz Oblicze kłów.

Wszystko zostaje tak, jak przy poprzednich częściach: rozdziały będą udostępniane raz tygodniu, w niedzielę, zazwyczaj o godzinie 11.

Jeśli z przyczyn prywatnych nie udostępnię rozdziału będę się starała nadrobić to w kolejnym tygodniu. Wtedy zaległy rozdział zazwyczaj pojawiać się będzie w dni robocze.

I, jak zwykle: opowieść zawiera sceny erotyczne i przekleństwa.

W tej części na pewno będzie się co nie co dziać. Będą nowi bohaterowie, a także ci, których już znamy. Pojawią się również tajemnice i wydarzenia, które mogą mieć wpływ na naszych bohaterów.

Jedno na pewno się nie zmieni: to wciąż historia Moniki i Fabiana!

I jestem szczęśliwa, że dotarłam do tego momentu, a zarazem smutna, ponieważ to będą ostatnie rozdziały poświęcone moim pierwszym bohaterom.

Nie przedłużam. Serdecznie Was zapraszam do zapoznania się z opisem i okładką.

Wyjątkowo w tej części pojawi się krótki bonusik, wraz z prologiem. ;)

Start: 10.12.2022, o północy.

Do zobaczenia!

ZaczytanaNija

W zasięgu kłów - tom 3 (seria: Sługi Szatana)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz