Amado : Hey Momoshiki laboratuvar hazır deneği getirebilirsin.
Momoshiki: Sonunda yeni bir beden sahibi olabileceğim bu çocuğa karma yı yerleştirirsem daha çok güçleneceğim.
Çocuğu tüpe yerleştirdim hadi bakalım deney başlasın.
[ 3 SAAT SONRA ]
Boruto : Gözlerimi açtığımda farklı bir yerdeydim ve sağ elim ağrıyordu sağ elime kaldırmak istedim ama kollarım ve ayaklarım bağlıydı o sırada içeriye o beyaz tenli Outsutsuki girdi ve ellerimi çözdü hemen ona vurmaya çalıştım ama kolumu tuttu ben daha bişey yapamadan bir portal açtı ve içinden geçtik.
Ve bir arenadaydık onunla dövülmemi istedi bende rasengan ile saldırdım ama sağ eliyle emdi ve karnıma sert bir tekme attı ayağa kalktığımda ise sağ koluma bişey yayılıyordu ama canımı biraz acıtmıştı ama kendimi daha güçlü hissediyordum hemen saldırdım ve kısa bir süre sonra kaybetmiştim ama o da yorulmuştu antrenman bitti dedi ve beni bir odaya götürdü o çıktıktan sonra duş aldım ve uyudum.
[ O SIRADA KONOHA ]
Sasuke : Hey Naruto , Boruto'yu bulmak için rinnegan ile bir sürü boyut dolaştım ama chakra sının izini kaybettim....
Naruto : Sasuke ben köyün başından ayrılamam ama sen onu bulabilirsin lütfen onu bul...
Sasuke : Odadan çıktıktan sonra hazırlık yapmak için eve gittim Sakura'ya sarıldıktan sonra Sarada'nın nerde olduğunu sordum o ise odasında olduğunu söyledi bende odasının kapısını çalıp içeri girdim gözleri kızarmıştı ona sarıldım biraz sakinleştikten sonra bana onu bulacağını söyledi...
Sarada : Boruto'yu ne olursa olsun bulacaktım babama da bunu söylediğimde ise bana gülümsedi ve odadan çıktı.
Akşam yemeğinden sonra neler olacağını düşünüyordum o sırada Amcam İtachi'yi gördüğümüz yere gittim ağacın üstünde bir not vardı notta ormana gitmem gerektiğini söylüyordu ben ise kararsız kalmıştım ama Boruto'yu bulmam için bir ipucu ise gitmeliydim be gittim ama karşımda gördüğüm kişiyle donup kalmıştım...
BU BÖLÜMLÜK BU KADAR ARKADAŞLAR YENİ BÖLÜM YAKINDA...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BORUTO-Son Savaş (FİNAL)
FanficKendi hayal gücümle yazdığım hikayeme hoşgeldiniz. İYİ OKUMALAR...