Bună,sunt Laika ,un elf care și-a pierdut magia fară să își dea seama acum mult timp.Sigur vă întrebați cum am pierdut-o și ce să întâmplat după aceea .
Păi hai să o luăm de la început.
Cu 10 ani in urmă..
M-am născut într-o casă mică ascunsa in copaci în timpul unui război între elfi și creaturile fără magie .
Am văzut-o pe mama mea doar 300(adică 3 ani pentru creaturile fără magie) ani din viața mea,deoarece se pornise un război între cele două tărâmuri diferite.
Mama a plecat la lupta pentru a mă apăra pe mine.De atunci nu am mai aflat nimic de ea și de nici macar un elf.
Prezent...
Acum am 1300 ani (in anii creaturilor fără magie am 13 ani)și m-am gândit să încerc magia.
Am aflat chiar de curând că exista o bibliotecă în casa noastră ascunsă într-o cameră secreta .Eu știam doar de trei cărți cu câteva vrăji. Dar cum normal sunt o persoana foarte curioasă m-am apucat sa învăț o vrajă dintr-o carte.Ghici ce!Am luat o carte de magie neagră care aparent este interzisa !(asta am aflat într-o altă carte care se numește "Regulile Magiei")
Frate de ce a trebuit să iau fix cartea asta!?
Acum am rămas fără magie!
De ce nu am putut sa iau prima carte "Regulile Magiei"?!
Firar,știam și eu acolo doua trei vrăji și am vrut sa încerc una care avea un nume foarte interesant dar ce sa vezi avea legătură cu magia neagră.
Nici macar nu știu să gătesc fara vraji,nici macar o omletă...
Iar acum mai trebuie sa ies și afara că am rămas fără mâncare .Eu nu am ieșit în viața mea din casa,doar in copaci.
Cel puțin am avut norocul sa găsesc o pelerina lungă și neagră care cred că a fost a mamei.Acum îmi vine perfect.Ma întreb cât de scunda era mama de îmi venea pelerina ei la doar 1300 ani?
Am ieșit din casă cu un coșuleț și cu pelerina pe mine , deoarece mă gândeam să adun niste fructe de pădure și poate niste ciuperci.Sa nu credeți că eu aveam doar trei cărți până acum .Eu mai aveam in casa foarte multe cărți pentru creaturile fără magie .Aveau niste povesti foarte interesante dar nu și cele despre elfi.Sunt foarte sigură că spuneau numai minciuni .
Bun acum am ajuns pentru prima dată în viața mea cu picioarele pe pământ,la propriu.Iarba se simte așa bine...
M-am hotărât într-un final sa las iarba in pace și să plec mai departe prin pădure până am găsit un sat de creaturi fără magie.Am intrat în el cu inima în dinți deoarece îmi era foarte frica sa nu mă descopere cineva .
La un momendat am auzit că se strigau intre ei
"...Hei tu cel de acolo vino încoace..." așa că m-am gândit să încerc și eu la un vânzător din acea piata .
Și am început și strig că disperată la un moșneag "Hei tu cel de acolo vino încoace și dă-mi merele acelea".Da...din nefericire pentru mine nu citisem in cărți că trebuia să și plătesc ce luam așa că am fost fugărită pentru două chestii:
1 că am vorbit așa cu bunicul unei creaturi fără magie și 2 că am luat niste mere fara sa plătesc.
Am inceput sa fug cat de tare am putut dar ce sa vezi că și tipul acela alerga la fel de tare că și mine.
Am inceput să mă panichez și am început să mă îndrept spre pădure dar din nefericire mi-a căzut gluga
CITEȘTI
Laika și magia dispărută
FantasyUn elf pe nume Laika care a rămas orfană , a făcut o mare greșeală pe care trebuie sa o îndrepte .