2020 Brookhaven
Jax napi rutinját végezte. Reggel fél hatkor felkelt, csinált 20db felülést és 100db fekvőtámaszt. A szekrényénél utána felvette a rendőri ruháját és bement dolgozni. A rendőrségen érdekes dolog fogadta. Egy újonc éppen az asztalon fekszik és egy viszkit kortyolgat. Az újonc öltönyben van és senki nem veszi észre. Jax úgy gondolta köszön neki.
-Jónapot uram! Ki maga?-kérdezte Jax.
-Lucifer Morningstar vagyok. Gondoltam rendőrnek állok és egyenlőre civil tanácsadóként vagyok itt. Ön kicsoda?
-Jax Winters. A főnök. Ki vette fel magát?
-Hát én! Elvégre az ördögnek nem lehet parancsolni.-mondta Lucifer.
-Érdekes személyiség maga! Tudja mit? Legyen teljes rangú rendőr! Velem fog dolgozni és társak leszünk. Hacsak nem fél egy kis veszélytől?
-A veszély fél tőlem!
-Öltözőn be! Hamarosan akcióra megyünk!-mondta Jax és Lucifer tette amit mondott.
Jelen
Jax a döbbenete közben lejátszotta magában Lucifer megismerését és hírtelen behúzott egyet Lucifernek.
-Te mindvégig manipuláltad az életem!-mondta mérgesen Jax.
-Félreérted! Én csak megadtam neked amihez méltó vagy. Amikor meghaltál visszahoztalak a pokolból és szabad lejárást adtam neked. Te lettél a világ első olyan halandója aki láthatta bármikor a poklot. Pokoljáró lettél!-mondta Lucifer magyarázkodva.
-Jólvan! Viszont mihez kezdjünk most?
-Kezdetnek aktiválhatnátok a medált. Azrael pengéje leereszkedik Luciferhez és végre lesz mivel megállítanunk Michaelt!-mondta Amenadiel.
Luciferék aztán elmentek arra helyre ahol a medált lehet aktiválni. Ez a hely a palota csúcsán lévő dísz ahova a medál illik. Lucifer behelyezte a medált és az a világ összes színével fellőtt egy sugarat ami után Lucifer kezében megjelent Azrael pengéje.
-Megvan a fegyver! Már csak Michael kell!-mondta Lucifer határozottan.
Eközben Brookhavenben
A városban mindez alatt is zajlik az élet. Sissi szakított Johnnal és Johnon kívül mindenki tud már a kapcsolatukról. John és Blaine összeköltöztek egy Slayer Ház címen lévő házba és John épp panaszkodik Blainenek.
-Nem hiszem el, hogy Sissi szakított velem! Elvileg nagyon elhanyagoltam amiben kicsit igaza van de ami nem fér a fejembe az az, hogy elvileg mást szeret már. Nem nyugszom amíg ki nem derül ki az!-mondta mérgesen John.
-Nem gondolod ezt túl? Lehet ez csak egy plusz érve Sissinek a szakítás miatt. Bármi meglehet.-mondta Blaine egy fotelben ülve.
-Ismerem Sissit! A tekintetében láttam, hogy komolyan gondolja.
-Oké akkor tételezzük fel, hogy igaz. Mit teszel ha megtudod ki az?-kérdezte Blaine.
-Megölöm!-mondta határozottan John.
A fivérek aztán átmentek Peephez aki Brookhaven szomszédos városában lakik, Tensoba. Tenso egy békés város. Nincsenek természetfelettiek és többnyire pénzes emberek laknak a városban. Peep is a gazdagabb réteg közé tartozik, hisz a Megváltók nevű bandában nagy szerepei voltak és ezek mind kifizetődtek. John és Blaine bekopogott hozzá és Peep ajtótnyitott.
-Sziasztok Slayerék! Miben segíthetek?-kérdezte Peep.
John ekkor indulatosan a falnak nyomta Peepet és a nyakát kezdte szorítani.
YOU ARE READING
Megváltottak
VampireA Slayer fivérek élete sokban változik egy nagy esemény után. Magánéletük megváltozik és több mindenben lesz részük. A könyv során megtanulják milyen igazából szerelembe esni és hogy mennyire fontosak azok akik körbevesznek.