Κεφάλαιο 19

24 5 1
                                    

  Από την ώρα που ο Μέλβιν μου είπε πως θα μιλήσει με την Χάνα, δεν μπορώ να ησυχάσω. Είμαστε προετοιμασμένοι και οι δύο πως δεν πρόκειται να το πάρει καλά. Και κάτι μου λέει πως για αυτό τον χωρισμό θα την πληρώσω εγώ. 

  Επιστρέφω στο δωμάτιό μου μετά το ντους και ακούω την θυμωμένη της φωνή να με καλεί. Γαμώτο, αυτό δεν θα πάει καλά. Γυρίζω αργά προς το μέρος της, με την καρδιά μου έτοιμη να βγει από την θέση της και σφίγγοντας την πετσέτα στα χέρια μου. Βλέπω το οργισμένο ύφος της και κατευθύνεται απειλητικά προς τα επάνω μου.

 - Τι σκατά του είπες; Με σπρώχνει από τους ώμους κι εγώ σμίγω ερωτηματικά τα φρύδια μου.

 - Είσαι σοβαρή; Τι σ' έπιασε; Παριστάνω την ανήξερη. 

- Μου ζήτησε να χωρίσουμε. Ουρλιάζει και τα μάτια της βουρκώνουν. Από τα γύρω δωμάτια, έχει βγει κόσμος και μας κοιτάζει.

 - Και γιατί πρέπει να φταίω εγώ γι' αυτό; Συνεχίζω το ρόλο μου κι ας με έχει πιάσει ταχυπαλμία. 

- Για όλα φταις εσύ. Από την ημέρα που ήρθες η ζωή μου έχει γίνει κόλαση. Βρίσκεται σε υστερία και ενώ δεν θα έπρεπε ύστερα από όσα μου έχει κάνει, την λυπάμαι.

 - Χάνα...Πάω να ακουμπήσω τον ώμο της όμως εκείνη μου σπρώχνει το χέρι.

 - Του είπες για τον Άνταμ έτσι; Ρωτάει αδιαφορώντας για τον κόσμο γύρω της. Μόλις έκαψε τον εαυτό της. 

- Δεν έχω μιλήσει καν μαζί του. Δεν ξέρω γιατί χωρίσατε, όμως σίγουρα δεν φταίω εγώ. Λέω με όση ψυχραιμία μου έχει απομείνει κι εκείνη σκουπίζει τα δάκρυά της. Δεν περίμενα πως θα το έπαιρνε τόσα βαριά. Φανταζόμουν πως απλά θα θύμωνε, όμως βλέπω πως έχει πληγωθεί στ' αλήθεια.

 - Ελπίζω να λες αλήθεια. Λέει πιο ήρεμη αυτή τη φορά, μα κάνει ένα βήμα κοντά μου. 

- Γιατί αν μάθω πως έβαλες το χέρι σου σε αυτό... Δεν ξέρω μέχρι που είμαι ικανή να φτάσω.  Με απειλεί και για πρώτη φορά φοβάμαι την Χάνα. Πως διάολο θα ξεμπλέξω από αυτή την υπόθεση, όταν ο λόγος που χώρισε είμαι ξεκάθαρα εγώ;  


 Επιστρέφω στο δωμάτιό μου με σκυμμένο το κεφάλι. Δεν έχω ιδέα πως μπορεί να δείχνω αυτή τη στιγμή, μα μόλις η Άσπεν με βλέπει γουρλώνει τα μάτια της.

 - Ολίβια; Ακούω την ανησυχία στην φωνή της. Είναι έτοιμη να έρθει προς το μέρος μου όμως εγώ την εμποδίζω με μια κίνηση του χεριού μου. Κάθομαι μουδιασμένη στην άκρη του κρεβατιού μου και καλύπτω το πρόσωπό μου με τις χούφτες μου. Η Άσπεν τρέχει αμέσως κοντά μου αδιαφορώντας για αυτό που της ζήτησα. 

OliviaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant