Του αφαιρώ το τζιν τζάκετ του και το άσπρο του μπλουζάκι. Τον σπρώχνω απαλά πίσω στην κουβέρτα και τον καβαλάω.
"έχεις γίνει πολύ πονηρή και αρχίζεις και μου αρέσεις ακόμα περισσότερο"
"σσσςςς" του λέω βάζοντας το δάχτυλο πάνω στα χείλη του και μετά μέσα στο στόμα του. Αρχίζει να το γλύφει. Το βγάζω και χαραζω ένα μονοπάτι μέχρι το στέρνο του. Σκύβω και γλύφω την μια του την ρόγα και μετά την άλλη. Κατεβαίνω σιγά σιγά στην κοιλιά του, στους κοιλιακούς του ώσπου φτάνω στο κουμπί του παντελονιού του. Το ανοίγω κοιτώντας τον στα μάτια και κατεβάζοντας το φερμουάρ. Πιάνω με τα δύο μου χέρια τις άκρες του παντελονιού του προσπαθώντας να το κατεβάσω, ανασηκώνει την λεκάνη του για να με βοηθήσει. Κατεβάζω και το μποξερακι του προσεκτικά και εμφανίζεται το μόριό του. Βλέπω πάνω στο κεφαλάκι του κάτι υγρά και βάζω το δάχτυλο μου και αφού τα παίρνω το βάζω στο στόμα μου αφήνοντας έναν αναστεναγμό. Σκύβω και τον φιλάω.
"δες κι εσύ τι γεύση έχεις μωρό μου"
"η δικιά σου είναι καλύτερη. Τι θα μου κάνεις τώρα;" με πειράζει.
"θέλω να με καθοδηγήσεις εσύ Δημήτρη. Δεν το έχω ξανακάνει. Δεν ξέρω άμα θα σου αρέσει"
"πιάσε το μωρό μου, γλύψε το, ανέβασε το και κατέβασε το. Δεν είναι δύσκολο. Θα σου βγει με τον καιρό. Όσο το κάνεις θα γίνεσαι και καλύτερη. Μην διστάζεις και μην ντρέπεσαι. " αρχίζει και με φιλάει βάζοντας το χέρι μου εκεί μαζί με το δικό του και αρχίζει να τον παίζει πάνω κάτω.
" τώρα μόνη σου μωρό μου"
Πήρα θάρρος και άρχιζα να κάνω αυτά που μου είχε πει. Τον εγλυφα ενώ το χέρι μου τον έπαιζε, τον έπαιρνα στο στόμα μου και τον ρουφουσα τον έβλεπα ότι με κοιτούσε και με τρελενε. Τον έβλεπα ότι δεν μπορούσε να κρατηθεί. Μου έπιασε τα μαλλιά μου με το ένα χέρι ενώ με το άλλο με καθοδηγούσε στον ρυθμό που ήθελε.
"Θθθα τελειω-σω μωρό μου. Θέλεις στο στόμα σου ή όχι. Αν όχι τραβήξου"
Τον κοίταξα στα μάτια και τον πήρα πιο βαθιά. Τον έβλεπα να κλείνει τα μάτια και να λιώνει. Το μόριο του τελειωσε μέσα στο στόμα μου βγάζοντας ένα βογγητό. Μου σηκώνει το κεφάλι και με κοιτάει.
" πες μου ότι τα κατάπιες; "
" ναι μωρό μου. Ολα"
" είσαι σκέτη καυλα μωρό μου" με αρπάζει και με φιλάει άγρια.
Μετά από λίγο αφου σταματήσαμε με πήρε αγκαλιά και καθόμασταν να κοιτάμε την θάλασσα.
"τι σκέφτεσαι να κάνεις στο μέλλον Νικολέτα;" τον κοιτάω με περιέργεια
" τώρα πως σου ήρθε αυτό; "
" θέλω να ξέρω άμα είμαι στα σχέδια σου ή όχι."
"φυσικά και είσαι. Θέλω να βρω μια δουλειά πάνω σε αυτό που σπουδάζω κατά προτίμηση. Φέτος τελειώνω την σχολή. Δεν έμεινε και πολυ"
" έλα να δουλέψεις στην εταιρία μου. Θα σε βάλω στην σχεδίαση"
"δεν θέλω Δημήτρη. Θα λένε ότι επειδή ήμαστε μαζί πήρα την δουλειά και διάφορα τέτοια. Θα μας σχολιάζουν "
" δεν με νοιάζει καθόλου. Σκέψου το και πες μου. Εξάλλου θα σε βλέπω περισσότερο"
" αφού η σχολή είναι το πρωί. Δεν θα μπορώ να... "
" θα έρχεσαι μετά την σχολή. Για έξι ωρίτσες και θα φευγεις" μου λέει και με φιλάει στον λαιμό
" θα το σκεφτώ και θα σου πω. Δεν μου αρέσει να με λυπούνται Δημήτρη. Θέλω να τα καταφέρω μόνη μου σε ότι και να κανω"
" δεν σε λυπάμαι. Μην το ξαναπείς αυτό σε παρακαλώ. Απλά σου δίνω μία ώθηση, προϋπηρεσία και εμπειρία στον εργασιακό τομέα." λέει πονηρά
" γιατί από ότι βλέπω στα άλλα είσαι μια χαρά " Τον κοιτάω ναζιάρικα
" δηλαδή σου άρεσε; θα ήθελες να το ξανακάνω; "του λέω πλησιάζοντας τα χείλη του.
" πάρα πολυ" λέει πλησιάζοντας κι άλλο, λίγο πριν ακουμπήσουν τα χείλη μας
" ναι όμως θα πρέπει να με πιάσεις " πετάγομαι και αρχίζω να τρέχω στη άμμο γελώντας με το ψεύτικο αγριεμένο βλέμμα του.
" πονηρή αλεπού. Τρέξε όσο θες. Θα σε πιάσω και μετά θα δεις τι θα γίνει"
"δεν μπορείς, δεν μπορειιιςςς"
Κρύβομαι πίσω από έναν βράχο αλλά δεν ακούγεται τίποτα. Βγάζω το κεφάλι μου και δεν βλέπω τίποτα. Ξαφνικά αισθάνομαι δύο χέρια να αγκαλιάζουν την μέση μου. Τρομάζω και τσιριζοντας γυρίζω.
" τώρα πονηρή αλεπού για να σε δω τι θα κάνεις " και ορμάει στα χείλη μου.Ελπίζω να σας αρέσει η ιστορία μου και να σας ταξιδεύει. Φιλιά πολλά!
YOU ARE READING
Μια ματιά
AdventureΜια βροχερή μέρα. Ένα ατύχημα. Μια καινούργια γνωριμία. Ακατάλληλη κάτω των 18