Bedenini bedenime bastırırken, ellerini tişörtümün altına sokmuş ve tenimde gezdirmişti. Bu beni ürpertse de hoşuma gitmemiş değildi.
Elimle onu geri ittirdiğimde belimi saran kolları çözülmüştü. Kaşlarını çatıp imalı imalı bana bakmıştı.
Gözlerine kararlılıkla bakarken, "İlk günümden atılmak istemiyorum." demiştim. "Eve geçelim."
Önceden kafasına koyduğu belliydi. Bu konuda oldukça da kararlıydı. Elimi tuttuğu gibi peşinden sürüklemişti.
Okuldan ayrıldığımızda eve doğru yürürken hâlâ beni sürüklemeye devam ediyordu. Yavaşlamasını söylesem de umrunda olmadığını biliyordum. Öyle aceleci davranıyordu ki...
Eve varır varmaz beni yatak odasına sokmuştu. Libidosu resmen beden dilinden okunuyordu. Hangi ara bu kadar tavan olmuş olabilirdi ki??
"Üstünü çıkar." Bir anda o yumuşak davranışlı kişi dünyanın en sert insanı oluvermişti... Biraz gözümü korkutmuştu açıkçası. Dediğini ikiletirsem bedelini çok kötü ödetebileceğini anlayabiliyordum.
Daha önce kimse ile beraber olmamış olsam da artık yetişkindim ne de olsa. Zamanının geldiğini ve buna hazır olduğumu hissedebiliyordum.
Dediğini yaparak önce tişörtümü, sonra ise altımdaki eşoftmanı çıkarmıştım. İç çamaşırlarımla karşısında oturuyordum. Benden önce kıyafetlerini çıkarmıştı, o da aynı şekilde iç çamaşırıyla duruyordu yatağın ucunda.
Bana doğru yanaşmış, yatağa çıkmıştı. Üzerime doğru gelmesiyle tırsarak kendimi geri çekmiştim. Gerçi aslında buna izin vermemişti, sütyenimden tutarak kendine çekmiş ve yüzlerimizi yakınlaştırmıştı.
"Hayatındaki en güzel anı yaşayacaksın ama bundan önce bana keman çalmanı istiyorum." Baygın gözlerle dudaklarımı incelemişti.
"Keman mı...?" Ne alaka olduğunu anlamasam da bir tür fantezisi falan vardı sanırım...
"Evet, keman. Şimdi git getir onu." Sütyenimi tutmayı bırakmış ve yüzümden uzaklaşmıştı. Hemen salonda olan kemanı, taşıma çantasından çıkartıp odaya dönmüştüm.
"Aferin kızıma." gülümsemişti. "Şimdi çalabildiğin en güzel parçayı çal." Böyle demesiyle aklıma hiçbir şey gelmese de, ayakta dikilirken öylesine notaları birleştirerek bir şeyler çıkarmıştım ortaya.
Ben her ne kadar beğenmesem de onun hoşuna gitmiş, hâttâ ritim bile tutmuştu. Kemanı elimden alıp bir kenara bıraktığında bileğimi de kavrayarak kendind doğru çekmişti.
Ona tamamen yaklaştığımda bacaklarının arasına almıştı beni. Ayakta durmaya devam ediyordum. Ellerimi onun başına götürdüğümde o da kendi ellerini benim belime götürmüştü.
Belimden yavaşça ellerini sırtıma doğru çıkarmasıyla ürpermiştim. Ben onun saçlarını okşarken, o benim tenimde ellerini gezdiriyordu.
Sırtımdan daha da yukarı çıkardığı ellerinin, sütyenimi açtığını hissetmiştim. Sesimi çıkarmadan ensesini, daha sonra da sırtını nazikça okşamıştım. Vücudunun formuna dikkat ettiği tek bakışta bile anlaşılırken, dokunduğumda aslında göründüğünden daha fazla kasa sahip olduğunu fark etmiştim.
Açtığı sütyenimi tamamen çıkarmıştı üzerimden. Bir köşeye fırlatırken bakışlarını gözlerime çevirmişti. "Şu an seni her şeyden daha çok arzuluyorum."
Bunu söylemesinin hemen ardından, bana konuşma fırsatı bile vermeden, beni belimden kavradığı gibi yatağa yatırmış, üzerime çıkmıştı. O an, bütün çekingenliğimi bir kenara bırakarak Sanzu'nun başının arkasına ellerimi götürmüş ve kendime doğru çekerek dudaklarımızı birleştirmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Artist ||Sanzu X Fem Reader
General FictionRahatsız olacakların okumaması önerilir !! ⚠️TW: Cinsellik, çıplaklık, psikolojik unsurlar, kendine zarar verme, intihar, taciz, tecavüz, şiddet, argo, madde kullanımı, sigara ve alkol tüketimi, yaralanma unsurlarını içerir.⚠️