~ Yıllar Sonra Prensin Gelişi~

7 0 5
                                    

2 Yıl sonra...

Bu gün gelicek biliyordum ama bu kadar erken olucağını düşünmemiştim . Lise ikideyim ve zenginim inanamıyorum zenginim. Babam kanserden öldü. Annem ise jisoo yu bana getirip babamın arkasından gitti. Üzülüyor uyum hayır. Çünkü ikisininde umrunda değildim zaten . Şuan iki katlı güzeller güzeli evimin kendi odasında yatağın üzerinde uzanmıştım.

-Defol git kendi odanda ağla .

Mal gibi annemin arkasından ağlayan jisoya sinirliyim çünkü benim varlığından haberi yok sonuçta yani niye o kadın için ağlıyor ki değermi hayır. Ama o annemle kaldığı için tabi özlüyor. Şimdi onu tesellimi etmeliyim . Yatakta doğruldum ve yere çökmüş ağlayan jisonun yanına gittim .

-Bak sevgili kardeşim annen seni sevseydi seni bırakmazdı değilmi. Neden seni sevmeyen biri için ağlıyorsun .

-Ben onu seviyorum tamammı .

-Tamam git odanda ağla rahatsız etme beni.

Dediğimde ayağa kalktı.

-Senden nefret ediyorum .

Dedi arkasını dönüp gidicekken kolundan tutup kendime çektim .

-Bak gerizekalı senin o sevgili ailen ben erkek olduğun için beni o hurda evde yaşattılar verdikleri para hiçbir şeyime yetmiyordu. Ama sen her zaman zenginlik içinde oldupun için beni anlayamazsın. Ama seni bu evden kovduğumda beni anlarsın öyle değilmi. O yüzden bana karşı saygılı ol ben ne dersem o olucak tamam mı.

Dediğimde sadece ağlıyor ve acıyan kolunu kurtarmaya çalışıyordu .

-TAMAMMI

Diye bağırdım sinirle. Dudağını yalayıp başını salladı .

-T-Tamam

Dediğinde kolunu bıraktım . Koşarak odadan çıkıp odasına ilerledi . Ben tekrar yatağa attım kendimi. Sırt üstü uzanıp elimi başımın altına koydum. Sehpanın üstündeki minik yatağa baktım. Hala gelmedi. Nedense ona sinirliyim. Beni yanlız bıraktı. Liseye geçince Hoseok yanda ayrıldım. Jungkook ve Taehyung ile aynı okuldayız hatta ikisiyle aynı sınıftayız ama jimin farklı benim için . Jiso bunun ne olduğunu sorsada birşey demedim. Aslında kardeşimi seviyorum çok benziyoruz huy olarak. Ama sanırım o beni sevmiyor. Neyse umrumda değil zaten sevgisiz büyüdüm değilmi. Zaten beni ondan ayıranda bu . O şefkatle ,sevgiyle ,zenginlikle,güzellikle büyürken. Ben , fakirlikle ,sevgisizlikle , zorbalıkla büyüdüm.

2 Yıl sonra ...

-Abi ben Rose ile sınıfa gidiyorum.

-Çantamı sınıfa bırakırmısın .

-Tamam.

Jiso çantamı alıp ilerledi.

-Yoongi sen ne zaman sevgili yapıcan lan.

Diyen Taehyung a döndüm.

-Sanane benden .

-Onun sevdiği var.

Jungkook a döndüğümde gülümsedi.

-Lise biticek sevdiğini hala görmedik.

-Boşverin gelin sınıfa girelim.

Dediğimde . Yürüyeme başladılar. Taehyung elindeki simitten Jungkook a uzattı . Jungkook ısırıp Taehyung u yanağından öptü. Of bıktım bunların romantikliklerinden. Nasıl söyleniyordu . Her neyse . Jiso artık beni seviyor çünkü benden başka hiçkimsesi yok. Lise boyunca ona zorbalık yapanlardan ben korudum jisoyu. Bende yürüyüp öndeki aşıklara yetiştim . Sınıfa girdik ve ben her zamanki yerime oturdum . Öğretmen masasının önündeki sıraya. Tek oturuyorum çünkü neden olmasın. Hemen arkamda Taekook ikilisi oturuyor. Başımı sıraya koydum zil çaldığında yanıma birinin oturduğunu hissetim başımı kaldırıp baktığımda . Sarı saçlarıyla beyaz teniyle o güzel dudaklarıyla siyah gözleriyle bana bakan miniğimi gördüm. Gülerek bana bakıyordu. Hayalim bu. Etrafıma baktığımda herkes jimine bakıyordu . Tekrar jimine baktım.

Benim Küçük SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin