В случай, че скоро трябва да купувате подарък за представител на мъжкия пол, сигурно вече сте потърсили в google, в близкия МОЛ и в специализираните магазини. И още по-сигурно е , че не сте се спрели на абсолютно нищо, в крайна сметка цени много, марки много, продукти много ... изобщо, всичко е по много. Но ето, че сте попаднали на вярното място и ако имайки предвид всичко в главата ви е хаос, ще ви помогнем с няколко конкретни съвета, които да имате предвид при избора на най-добрия подарък . [https://creativegg.com/best-gifts/zabavni https://creativegg.com/best-gifts/zabavni]
Винаги се позовавайте на практичното, а не на сантименталното
Години наред жените купуват сантиментални подаръци със или без повод. Те даже използват подаръците, като един вид форма на комуникация с мъжете. А през същите тези години, мъжете са купували практични подаръци за жените. Едно е сигурно - мъжете са практични. Затова, когато избирате нещо на мъж се придържайте към правилото: ако например не може да използва, изяде, облече или да си играе с подаръка, този подарък не струва.
По много само от това
Прословутата практичност на мъжете не надделява само и единствено по отношение на едно - хобитата им. От предмети, свързани с хобито, мъжът винаги има нужда. В този случай едно в повече от еди кое си, никога не е нежелано. Купувайки предмети, свързани с любимото занимание на мъжа, бихте му направили двоен подарък - веднъж купения подарък и втори път напереността му пред дружките по хоби, каква невероятна жена има.. Е, нали знаете, мъжете обожават да се съревновават помежду си.
Да купим дрехи?
Именно жените са тези, които винаги имат нужда от още една допълнителна рокля, оше една блуза, още едни обувки и т.н. Мъжете пък се придържат към принципа „Един панталон, една блузка, един чифт ботуши са достатъчни". Когато изкате да купите дрехи на мъж, вижте от какво той наистина се нуждае и се спрете на дреха, която той би желал да носи, а не например такава каквато реално вие считате, че ще му стои добре,или искате да носи. И избягвайте да купувате вратовръзки и бельо. Освен ако не сте на мнение, че мъжът ви наистина има нужда от това.
Мъжът и детето в него
Независимо от годините на даден представител на силния пол, със сигурност в него се крие едно малко дете. Представителите на мъжкия пол през целия си живот играят с най-различни играчки, просто играчките им с напредването на възрастта стават по-различни, по-големи и по-скъпи. Научите ли коя е предпочитаната от него занимавка, ще имате в ръцете си разковничето за перфектния за него подарък.
Парите са от значение
Мъжете се славят като силния пол. Именно затова егото им доста лесно може да бъде накърнено. А най-бързо то се накърнява, в случай, че подцените мъжа в емоционален, социален, физически или финансов аспект. Именно поради тази причина, никога не купувайте на мъжа/приятеля си прекалено скъп подарък. Ако мъжът е от приятелския ви кръг, много е вероятно да си помисли, че подценявате възможностите му във финансов аспект. Ако пък мъжът е роднина, съпруг или гадже, много е вероятно да си помисли, че не ви дава достатъчно, че не прави достатъчно за вас. Добре би било по отношение на това да прецените паричните средства, който той е отделял в миналото за вашите подаръци и да закупите за него нещо, което да е с приблизително същия бюджет.
Мъжете и тяхното любопитство
Представителите на силния пол проявяват същото любопитство, каквото проявяват и децата. В много чести случаи мъжете са дори по-любопитни. В момента, в който кажете на мъжа/приятеля си : "Обзалагам се, че няма да познаеш какво съм ти взела!" или пък „Ако знаеш само какъв невероятен подарък съм ти взела", вие вече сте подпалили фитила на любопитството. Това всъщност е добра тактика, особено ако например не сте имали да купите подходящ подарък. Даже само емоцията, която бихте могли да създадете на приятеля/мъжа си с мислите за подаръка, ще е много по-интересно за него от конкретния подарък.