Adım Jisung.Ailem ben doğmadan önce öldü.Bana büyükannem bakıyordu.Birgün herzamanki gibi iş yapıyordum birden büyükannem bayıldı ve panikle hastaneye götürdüm.Doktor kalp krizi geçirdiğini ve öldüğünü söyledi.O an hayatım kaydı değişik bir his oluştu vee bende bayıldım.Uyandığımda hastanedeydim ve ne olduğunu sordum.Doktor dediki;Büyükannen öldüğü için bayıldın.Ve aklıma büyükannemin öldüğü geldi çok fena ağladım.Sakinleşince düşündüm bana kim bakacak?sadece almanyadaki amcam var? Bu soruyu doktora sordum ve almanyadaki amcamı getirteceklerini söylediler.Birkaç gün sonra amcam geldiğinde bana bakamayacağını oyüzden yeni bir anne getirdiğini söyledi.Annenin 3 oğlu vardı.Geldikleri an kötü olduklarını anladım.Ve herzamanki gibi tüm işleri bana yaptırıp benle dalga geçtiler ve hakaret ettiler.Dalga geçmeleri beni aşırı kırdı ve işlerde çok fazla geliyordu.Haftada 1 falan yorgunluktan bayılıyordum ama onların umrunda değildi.Hep iş yapmaktan birsürü hastalığımda oldu.Birgün bu şehrin en yakışıklı ve zengin,popüler olan Minho bir parti hazırladı.Normalde hep hazırlıyordu ama aşırı pahalıydı.Bu sefer ücretsiz!Ama tabikide daha doğru düzgün kıyafetim yokken gidemeyecektim.Tabikide üvey abilerim gidecekti.Bana "sen partiye gitmeye cesaret bile etme!daha ayağına giyecek ayakkabın bile yok.Bizi sadece rezil edersin"dedi.Kırıldım ama haklıydı.Daha hiç doğru düzgün birşeyim yoktu.Gidersem abilerimi rezil ederdim.Ayrıca kendimi de.Ama o çocuğa çok fena aşıktım.Şimdi başka biri onla olacaktı!bir dakika.Ben gitsem bile bu kıyafetlerle beni seçmezdi zaten.Doğru ya...Ama o çocuğu görmek bile beni mutlu ederdi.Arghh neden benim güzel bir takım elbisem yoktu ki!?Neden ben değil!Onu gören ben olmalıyım!Böyle sövdüm ve birden yukardan takım elbise düştü.Sihirler gerçek miydi??İnanamadım.Karşıma bir peri çıktı."Merhaba!Ben Felix ve durumunun kötü olduğunu gördüm.Sana yardım etmek istedim.Hadi geç kalacaksın!"
Hala şoktaydım ama cidden geç kalıcaktım oyüzden ondan herşeyi isteyip hazırlandım.Çok güzel olmuştum kendimi övüyordum.Sonra bir araba çıkarttı bende bindim."Aman dikkat!Bunların süresi 3 saat sonra bitiyor.Bitmeden partiden dönmelisin!yoksa rezil olursun."dedi.Bende başımı salladım ve yola çıktık.Kocaman bir eve geldim.Kardeşlerime görünmeden biryerlere gittim.Sonra parti başladı.Dans falan ettik ve sonunda Minho onla aşk yaşayacak kişiyi seçmeye başladı.Herkesi gruplara ayırarak dizdi.Benim gruba gelmişti sıra aşırı heyecanlanmıştım heryerimden ter akıyordu.LGS'da bile bu kadar heyecanlanmamıştım.Hepimize bakarken bende durdu.Aşırı heyecan bastı."Sen benim aradığım kişisin."dedi.Hayatımın 2.en büyük şokunu yaşamıştım.Görevliler herkesi çekip ikimizi yanyana getirdi.Minho b-bana sarıldı!!!!!!.Üvey abilerim şokla ve beni dövücekmiş gibi bakıyorlardı.Yani eve gidince ağzıma şıçacaklardı.Bunları düşünürken saatimin alarmı çalmaya başlamıştı.KIYAFETLERİN GİTMESİNE 30 SANİYE VARDİ!!BİR İNSAN NEDEN 30 SANİYE KALAYA KURAR SAATİNİ AMK!!.Her ne kadar utamsamda ordan koşarak uzaklaştım.Ne yazıkki Minho beni takip etti ve benden daha hızlıydı.Sonra beni tuttu ve ben dönüştüm...Eski kıyafetlerime d-dönmüştüm.Bana şok olmuş gibi baktı.Sonra beni herkesten uzaklaştırarak ne olduğunu sordu.Bende inanmayacağını bile bile herşeyi anlattım.Ama inandı.Eğer benle sevgili olmayı kabul edersen senin hayatını güzeleştireceğim dedi.Hikaye çok basit ve kötü oldu biliyorum.Ama bir sonraki bölümde smut olucak.Belki sizi eğlendirebilir:).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Kül Kedisi|•minsung
General FictionHep yalnızdım.Çok büyük acılar çektim ama her hikaye kötü bitmez.