Önceden kemal için yaptiğim modeli buldum tekrardan. Kaybetmiştim hatırlıosanız... Bundan devam babaaa
Kemal
Ayaklarımın üşüdüğünü hissediyordum. Yorganın içine ayağımı sokmaya çalıştım fakat yorganın üstünde ağır bir şey vardı ve yorganı çekemiyordum. Huzursuzca hamurdanıp gözlerimi açtım. O da karanlıktı. Yorganı daha sert çekip sarıldım. Yanımda bir beden vardı, o kadar uykum vardı ki şu an o bedenin yanımda ne işi olduğunu sorgulamayacaktım bile...
Üstüme çekip sırtımı yanındaki bedene döndüm ve uyumaya devam ettim. Uykumun sıcak ve huzurlu kollarına giderken bir sıcaklık beni sardı. Üzerimdeki ağırlığı umursamadan uykuma devam ettim.
+++
"Hassiktir!"
Hışırtılı sesler duyduğumda gözlerimi açtım. Kemal, yerdeki çorapları ayaklarına geçirirken "Kemal?" Diye seslendim. Uykudan yeni uyandığım için sesim biraz kalın çıkmıştı. Öksürerek ses tonumu ayarlamaya çalıştım ve yataktan doğruldum.
Kemal bana döndü. "Günaydın." Dedi. Dünkü çekingenliği kaybolmuş gibiydi. Kocaman gülümsediğinde ben de gülümseyerek karşılık verdim.
"Ne zaman uyandın?"
"Çok olmuyor şimdi uyandım. Annen seslendi içeriden. Kahvaltıya çağırıyor."
Gözlerimi ovuştururken "Tamam sen git ben geliyorum." Dedim. Ve yorganı üzerimden kaldırdım.
Kemal tereddütle yüzüme baksa da odadan çıktı ve kapıyı arkasından kapattı. Yatağın yan tarafının sıcak oluşan dün gece beraber yattığımızı gösteriyordu. Sanırım ikimiz de film izlerken uyuya kalmıştık.
+++
Kahvaltı masasında annem,babam, Kemal ve kız kardeşim hep beraber yemek yiyorduk. Babam sohbeti başlatan ilk kişiydi. "Kemal, rahat edebildin mi?" Diye sorduğunda Kemal ilk başını salladı ardından "Evet, hocam sağ olun." Dedi. Annem tabaklarımıza sucuklu yumurtayı dağıtırken "Estağfurullah canım ne yaptık sanki? Sen güzelce de kahvaltını et." Dedi.
Kız kardeşim başındaki başörtüsünü düzeltip "Ben sucuklu yumurta sevmiyorum yemeyeceğim." Dedi. Kemal'in bakışlar ona karşı da hemen geri çekti. Direkt olarak tabağına bakıyordu. Rahatsızlık vereceğinden korkuyordum büyük ihtimalle.
Kız kardeşim, Kemal'e "Hangi bölümü kazanmıştın?" Diye sorduğunda baktığı için üstüne alınmamıştı. Kolumla Kemal'i dürtüğümde bakışlarını kaldırdı. "He?" Dedi bana doğru. "Sana soruyor hangi bölümü kazandın?"
Kemal bir bana bakıp bir kız kardeşime baktıktan sonra gülümsedi. "Kimya Mühendisliği." Dedi kısaca. Babam "İyi hayırlı olsun." Dediğinde annem "inşallah." Dedi.
Kız kardeşim ise sadece başını sallayıp yemeğine geri döndü. Babam yine söz alıp "Sıddık da matematik bölümünü kazandı." Dediğinde Kemal başını sallayıp "Biliyorum." Dedi.
Kaşarımı çatıp tavandaki peynire çatalımı batırdım. Bunu söylediğimi hatırlamıyordum. Yine de bozuntuya vermeyip kahvaltı etmeye devam ettim.
+++
Kahvaltımızı bitirdikten sonra odama geçtik. Kemal her ne kadar anneme yardım etmek istediğini söylese de ona yataklarımızı toplarken büyük yardım edeceğimizi söyledim. Şimdi odamda yere kurduğu fakat yatmadı yatağını toplarken kendimi dağınık olan yatağın üstüne bıraktım. Kahvaltıdaki mevzuyu hemen açtım. "Ben sana matematik bölümü kazandım ne zaman söyledim?" Diye sorduğumda bakışlarını bana hiç çevirmeden katladığı yorgandan ayırmadı. "Alışveriş veriş merkezine gittiğimiz gün." Dedi ve hemen arkasına döndü. Yorganları yatağımın aşağısına dizerken dudeğımı bükerek düşündüm fakat hiç üniversite mevzusu bile açılmamıştı. Ne ara söylediğimi hatırlayamamıştım. Çok da üzerinde durmayıp Tamam yatağının üzerinden kalktım ve yatağımı topladım.
"Bugün bir işin yoksa sinemaya gidelim mi?" Diye sorduğumda gülümsedi. "Benim senden başka işim olabilir mi?" Dediğinde gülerek karşılık verdim dediklerine. Güzel şaka.
Nice joke!
Hafta sonu olmamasına rağmen bölüm yazdım. Buna da şükür...
Elime teknolojik herhangi bir alet geçtikçe yb yazıyorum. Kısa veya uzun buna da şükür nkşcdmbşcddlbk. Hiç yazamaya da bilirdim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİNCİ'NİN OĞLU -GAY | TAMAMLANDI
Teen FictionKemal: Almancadan 100 almışsın Sıddık: ?? Sıddık: Sorun mu var keMAL Kemal: Evet sorun var Ebu sıddık Kemal: Babandan alıyorsun soruları tüm derslerden geçiyorsun Kemal: Hak mı adalet mi lan bu