Pembe kafalı fahişe.
Şuraya bak olmayan göğüslerini göstermek için neler yapmış.
Fahişe
Sasukenin arkasından yürüyüdüm ve onun odasına girdik.
"Ben napıcam koca gün bu dev gibi şirkette?"
"İstediğini yap"
"Off peki."
O sırada kapının aralığından pembe saçları gözüken sakurayı gördüm, büyük ihtimalle o küçücük aralıktan sasukeye bakmaya çalışıyordur.
O zaman ona bir süpriz yapalım mı?
Çok eğlenceli olucak :)
Sasukenin yanına gittim ve sandalyesini kendime çevirip eğildim.
"Noldu?" Diye sormasıyla kravatından tutup kendime doğru çektim, böylece suratlarımız yaklaşmış oldu.
Göz ucuyla kapıya baktım hala ordaydı.
"Bu akşam için çok heycanlıyım~" deyip dudağımı dişledim.
Sasukede ayağa kalkıp belimden yakaladı ve "Bende." diyip dudaklarımı öpmeye başladı.
Bende elimi sırtına yerleştirdim.
Ondan birazcık kısa olabilirim :(
Ama yapacak birşey yok..
Tam ayrılmıştık ki sakura elinde bir kaç kağıt ile içeri aniden daldı
"Sasuke bey evraklar!"
"Masama bırakabilirsin"
"Ama!-"
"Masama, bırakabilirsin."
Sakura ile konuşurken ona hiç dönmemişti bile, hala belimden tutup gözlerimin içine bakıyordu.
"Yalnız burası fingirdeşme yeri değil burası bir şirket ve kuralları var!"
"Benim şirketim, benim kurallarım. Şimdi defol odadan. Ha bide düzgün bişeyler giy"
Yürü be sasuke!
Geriye kaldı şu pembe kafayı kovdurmak..
****
Akşam işler bittikten sonra iş yerinden çıktık.
Arbaya bindik ve yolda giderken malikaneye giden kavşağı geçmemiz ile sasukeye döndüm.
"Nereye gidiyoruz? Kavşağı geçtik?"
"Malikanede rahat edemeyiz diye vip otel ayarladım"
Adam vip otel ayarlıyo ya! Tanrım saolasun şu ellerim dert görmesin..
Otelin valesine arabayı verdikten sonra sasuke elimden yakaladığı gibi asansöre bindirdi ve en yukarıdaki tuşa bastı, yani en üst kata.
Vip olması çok güzel genellikle kocaman oda, özel hazırlanmış yatak odası ve banyo, teras vesayre çok güzel o yüzden.
Tam tahmin ettiğim gibi kocaman bir yerdi burası..
Anlık bir hızla sasuke beni kucağına aldı. "Napıyorsun!? Bırkasana beni!"
"Romantik anı bozma"
O zaman bende ateşlendireyim
Sasukenin dudaklarını öpmeye başladım.
En sonunda yatak odasına gelince hafif göz ucuyla etrafa bakındım gül yaprakları falan vardı, beni yatağa yatırıp üzerime çıktı.
"Sözünü tut bakalım" dedi ve hızlıca bir heycan ile gömeliğini yırtarak çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Dünyadan Olmayan|Sasunaru|✅
FanfictionBir gün her zaman ki gibi işini yapıp kitabını çizen naruto yarattığı karakteri bıçaklatıp kaos yaratmak isterken birden kendini o kitabın içinde kaosun ortasında buluyor. Peki siz bu maceranın bir seyircisi olmak ister misiniz? ("W" dizisinden esin...