Ben Hande, Hande Baladın. Yedi numara olan. Yıllardır aşkı aradım, sanırım onu içimde bir yerlerde biliyorum ama... Kim?
Zehra'nın uzun süredir sevgilisi vardı ve evlenmek üzereler. Zehra gerçekten Eren'i seviyor mu? Yoksa bu ilişki tek taraflı mı?
Federasyonumuz Sezon bitişi bir parti verecekti, ki kapım çaldı. Gelen Simge'mdi."Handan hazırlanmamışın! Hemen hazırlan ve gel." Dedi. El çantasından rujunu çıkartıp kapağını açtı. Ben de tavşanlı terliklerimle odaya doğru yöneldim. Zümrüt yeşili, kolları uzun elbisemi giydim. Saçlarım açıktı. Makyajımı yaptım ve ayakkabımı seçtim. Ayakkabım siyah uzun bir topukluydu. Simge siyah ceketinin içine siyah bir büstiyer, altına ispanyol bir siyah pantolon giymişti. Kara saçlarını açık bırakıp, kırmızı rujunu sadelemişti. Yine harikaydı. Simge'ye "Hadi çıkalım." Dedim.
Arabasına bindik. "Hande gerçekten erkeklerden etkilenmiyor musun? Biliyorsun Berkay'la uzun süredir ilişkimiz var. O kadar güzel bir şey ki. Sen de yaşamalısın. Peşinde koşturan bir sürü insan var." " Simge, gerçekten etkileyici değiller. Etkilenmiş olsaydım şu anda bir sevgilim olurdu. Size de Berkay abi'yle mutluluklar, ben almayayım." "Ne inatçısın Hande ya!"
Federasyonumuzun davet vereceği şık bir mekana geldik. İçeride Zehra, İlkin, Saliha, Elif, Eda Abla, Ebrar ve diğerleri vardı. Zehra yine ışıl ışıldı. Saçları topuz, kırmızı ruju ve uzun siyah elbisesiyle mükemmeldi. İçeriye girdiğimizde miniğim İlkin'in beyazlar içinde o suratını gördüm ve "Hoşgeldiniiz!" Dedi. "Hoşbulduk İlkin Hanım yine çok güzelsiniz!" Dedim. Zehra'nın yanına geçtim. Diğer yanında da Ebrar vardı. Klasik Ebrar. Yine tişörtlüydü. Çantamı sandalyeme asarken Zehra'ya "Merhaba Zehra, Nasılsın?" Dedim. "İyi, Sen?" Dedi.
"İyi bende sağol."Yemeğimizi yedik. Şampanyalarımızı doldurduk, içtik. Zehra'ya "Lavabodayım." Dedim. Gözlerini uzunca kapalı tutup açtı. Bu tamam demekti. Lavaboya gitmek için holden geçmemiz gerekiyordu ve holde bir bar vardı. Bu barda kimi görsem beğenirsiniz? Eren ve 23 yaşlarında bir kız. Ben oradan geçerken kalktılar ve sırtımı döndüm. Beni farkederlerse biterdim. İlk resepsiyona gittiler, oda tuttular. Sarhoş değillerdi, gayet sağlam kafadalardı ve bilerek Zehra şuan aldatılıyordu. Asansöre bindiler ve 6.kata çıktılar. Çok şaşkındım. Zehra'nın bunu öğrenmesi gerekirdi.