~Prensle Eve Dönüş~

8 0 0
                                    

***

-Abi abi abi.

Arkamdan seslenen jisoya döndüm.

-Evet ?

-Çantamı tutarmısın sınıftan kitabımı alıcam unuttum beni bekle.

-Tamam.

Jiso uzaklaştığı da jimine baktım.

-Jiso kardeşin değilmi.

-Evet

-Güzel kız.

Dediğinde boğazımı temizlemiş gibi yaptım.  Bana baktı

-Hayır yani sadece güzel dedim.  Sen yakışıklısın benim yakışıklım .

-ikna olamadım.

Dediğimde yanağını öptü.

-Oldumu.

-Eve gidince daha güzelini istiyorum.

-Tamam. Yeterli sen iste aşkım.

Dediğinde gülümsedim.  Birden karşımda beliren IU ya baktım.  Bana sinirle bakıyordu. 

-Sorun ne- .

Birden elini başımın arkasına koyup dudağıma yapıştı.  Çantayı elimden bırakıp elimi omzuna koydum.  Kendimden uzaklaştırmaya çalışıyordum ama çok güçlü çekiyor . Neyle beslenmiş bu . Dudaklarımı hissetmiyorum. Hızla itip geriye çekildim .

-Ne yapıyorsun gerizekalı.

Dedim sinirle. 

-Beni böyle bırakamazsın.

- neden ? Sadece senmi bırakabiliyor sun.  Bitti tamamı biz diye birşey yok benim hayatımda başkası var artık .

-Kim var .

Dedi gözleri dolarken.  Yanımdaki jimini göstermek için başımı çevirdim ama yoktu.  Gitmiş.

-J-Jimin.

Etrafıma bakmaya başladım yok. Yerdeki çantayı aldım. Koşarak yanıma gelen jisoya baktım.

-Jimini gördünmü.

-o kim.

- bu gün bütün gün yanımda olan sarışın çocuk.

-Kantinde gördüm.

Orda ne yapıyor ve ne ara gitti. Bana niye söylemedi.

-Bumu sevgilin.

-Hayır bu kardeşim.  Kızlara karşı ilgim yok artık.  Bu gün yanımda oturan tatlı çocuk varya o benim sevgilim.  Yani yaklaşma bana . Birdahada izinsiz beni öpmeye kalkma .

Dediğimde sinirle yanımdan gitti oynatmış galiba. Jimin  elinde kakolu süt içerken yanıma geldiğinde sinirle ona baktım.

-Neden giderken bana söylemedin-

-Öpüşmekle meşguldün .

-Ben onu öpmüyordum. Zorla öptü.

-Neyse ne.  Hesap vermek zorunda değilim.

Dedi ilerlerken kolundan tutup sıktım.  Acıyla kaşlarını çatıp bana baktı.

-Bana böyle davranamazsın .

-Kolum acıyor bırak.

Dediğinde elimi gevşettim.  Yavaşça kolunu bıraktığımda sıktığım yeri ovaladı .

-A-Abi sen gay misin .

-Evet .

-Bumu sevgilin .

-Evet itirazınmı var .

Benim Küçük SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin