Keyifli okumalar canlarım🥰
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.💗
Beni instagram ve tiktokta takip etmek isterseniz adreslerim: Sarı cadının Kitaplığı
----------------
GEÇMİŞ...." Mustafa sen... "
" Aslım lütfen beni dinle. Sana herşeyi açıklayacağım. "
Gözlerimden akan yaşı titreyen elimin tersiyle silerken derin bir nefes aldım.
Boğazım düğüm düğüm olmuş, hayal kırıklarım göğsüme bir bıçak gibi saplanıyordu.
Sanki kalbimin acısından ruhum bedenimi terk edip gidecekti.
Gözlerimi beni fark etmeden önce Mustafa'nın hakkımda söylediği iğrenç şeylere gülen sözde üniversite arkadaşlarımda gezdirdim.
Hepsi şok olmuş halde bana bakıyordu. Kiminin gözlerinde suçluluk duygusu, kiminin gözlerinde gerçeklerin açığa çıkmasıyla oluşan bir rahatlama vardı.
Üniversitenin ilk yılından itibaren aşkımı, sevgimi, duygularımı, kendime dair olan ne varsa paylaştığım adamın gözleri son gözlerimin son durağıydı.
Onun gözleri ise ne anlatmaya çalışırsa çalışsın bir daha bakamayacağım en büyük günahım olmuştu.
Kalbime ettiğim en büyük ihanetim, aşka olan son inancımı da yitirme sebebim olan adamın gözlerinden kaçırdım gözlerimi.
Yaşlar gözlerimden akmak için hazır olsa da izin vermedim.
Ağlayarak onların gözünde kendimi daha da küçük düşüremezdim.
Mustafa zaten bana yapacağını yapmıştı.
Oturduğu yerden ayağa kalkıp yanıma gelmesi saniyeler sürmüştü. Tam elimi tutacağı esnada ateşe değmiş gibi önce elimi ardından bedenimi ondan birkaç adım uzaklaştırdım.
Bu onun gözlerinde gördüğüm yıkımın en büyük sebebiydi.
Kendime içimden güçlü olmam için telkinler verirken başımı dikleştirip dudaklarıma alaycı bir gülüş kondurarak işaret parmağım ile masadaki arkadaşlarını gösterdim.
" Gerçekten bu kadar klişe bir adam olacağını bilmiyordum. Tüm bunlar şu aklı havada arkadaş grubun ile girdiğin bir iddia yüzünden miydi? "
Ellerimi birbirine vurup onu alkışlarken bir tek o değil masadaki herkes şok olmuştu.
Benim böyle sakin bir tavır ile tepki göstereceğimi düşünmemiş olmalıydılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)
HumorAŞKIN OYUNU OLMAZ DERLER YA HANİ YA OLURSA? 3 2 1 KAYIT! 🎬 OYUN BAŞLASIN💜 TÜM HAKLARI SAKLIDIR.