" Știi , nu e prea târziu sa te regăsești. "
" Nici gând! am avut nevoie de mult curaj , pentru a-mi mărturisi sentimentele ."
Recunoște prietena mea , uitându-se pe gemul de pe coridorul școli după Teahyung.
" Ohh uite ca vine ! cum imi sta parul ?" Zice acesta panicata .
" îți sta foarte bine Yonna!"
" Bună dimineața Teahyung!"
" A-arăti foarte bine azi !" se auzi în spatele nostru, fetele care sunt în limba după el ,...de astfel ca și prietena mea.
" Dacă vrei , sa o faci ar fii bine sa fie acum , astfel fetele ale ți-o vor lua inaite. "
Aceasta aproba din cap , și merge în spre el .
"KIM TEAHYUNG!" Iar acum toată atenția lui Teahyung este asupra sa , la fel și a acelor din jur.
" Vrei ceva? " zice acesta nonșalant având mâinile în buzunare .
"E-e-eu ....te plac " zise acesta , cu un tremurat în voce lăsându-și privirea în jos .
" Ah? și tu cine mai ești? "
" E-eu sunt Oh Yonna d-din clasa a ...a 2-2"
" Știi...când de adresezi cuiva, privești persona respectiva, nu te-au învățat părinți tai acasă? "
" B-ba ..da,..DOAR CA EU!"
" SCUTEȘTE-MĂ!, fetele ca tine sunt foarte enervate ." spuse el pe un ton de superiozitate , si își croiește drum printre elevi care sau adunat . Iar cei din jur încep sa chicotesca și sa șoptească.
A-șiii firar tu sa fii Kim Teahyung!!
Ma grăbesc repede sa ajung la prietena mea ,care pur si simplu a rămas blocata.
" Yonna! Ești ..." Nici nu-mi termin propoziția ,ca acesta îmi zice cu o voce tremurânda .
" Sooya ...eu .." și își întorce privirea spre mine , cu ochii înlăcrimați.
KIM TEAHYUNG! esti mort, mort .
Eu o trag de mana , din mulțimea care o privirea . Și o târăsc pana la baie , ma uit prin cabine sa nu fie nimeni , și îmi întorc privirea spre ea .
" Sunt atât de prosta ..." zice aceasta cu o voce stinsa plângând . Și un oftat îmi scapa , și îi dau o îmbrățișare.
" Nu , nu ești doar ca....off idiotul acela de Kim e un idiot cu I mare , doar pentru ca îi se acorda niște amarata de atenție , nu înseamnă că trebuie să calcă omenii în picioare. "
Nu spune nimic, doar plânge pe umărul meu . Iar eu habar n-am ce sai zic sa o consolez , practic nesimțitul asta a făcut-o de ras în fata tuturor celor din școla .
Știu cum este , pentru ca și eu am trecut prin asta , tot din cauza sa .
Numele meu este Hann Sooya , iar acesta este al doilea meu an la liceu.
Lucrurile mergeau foarte bine în primul an . Am început sa studiez din greu,să-mi fac prietenii și să-mi schimb atitudinea , sa nu mai fiu fata aceea care este prea timda si care îi este teama să-și zică punctul de vedere . Ba chiar am întrat și într-o clasa avansata și eram pe cale sa primesc o bursa . Doar ca toate au luat-o cu susul în jos de când a venit diavolul în persona , Kim Teahyung.
Care doar Dumnezeu știe de ce a fost transferat fix în clasa mea .
El tot îmi pune nervi la încercare ,
de ce ? pentru ca în trecut când am fost în gimnaziul , mi-am mărturisit sentimentele fata de el printr-o scrisoare. Când mia dat-o înapoi la sala de prânz credeam ca mia răspuns scrisoari, dar defapt el mia corectat greșeli gramaticale. Unul din prietenii sai mia smuls scrisoarea din mana ,și a început sa o citească cu voce tare si so arata tuturor celor din școla . Și de atunci viata mea la gimnaziu a fost un chin. Am fost foarte fericita când am întrat la liceu si am scăpat însfârșit de el . Dar ști cum e , lucrurile bune durează puțin.De atunci am sfârșit mereu certându-ma cu el , simplu fapt ca el are aceea scrisoare tâmpită cu care ma amenita ca le va arata tuturor.
Am fost data afara din clasa avansata ,
și înlocuită de nimeni altul decât Kim Teahyung. Chiar dacă pare greu de crezut , tipul asta este un geniu. Nu lam văzut niciodată învățat și totuși are note asa de mari.
În comparație cu mine care trebuie sa învăț din greu pentru a-l prinde din urma , dar este în zadar, pentru ca el ma deranjează tot timpul când încerc sa învăț.Încerc din greu să-l tolerez și să-l evit cu cât mai mult posibil, dar parca e în zadar . Abia aștept sa termin liceu si sa scap odată de aici . Uitându-mă la prietena mea care își trage nasul din cauza plânsului, doar îmi confirma faptul ca e un nemernic .
Clopoțelul care începe sa suna , indica faptul ca ora de chimie cu Dna jung tocmai începe.
" Sooya haide sa mergem spre clasa, ști bine ca dacă întârziem dna jung neva pedepsi ." o aprob cu un simplu dat din cap , și ieșim din baie , mergând spre clasa .
A-și vrea sa o întreb cum se simte , dar uitându-mă la ea era evident, asa ca prefer sa tac .
Trecând pe coridorul îl vad pe Teahyung, cum urca scările spre al 3-lea etaj .
" Yoona ....poți merge fără mine în clasa"
" De ce? "
" Mi-am adus aminte ca nu mi-am făcut tema , asa ca .."
" Asa ca vei chiuli de la ora asa " îmi completează acesta propoziția
" Cam asa ceva "
" In regula atunci , te voi aștepta în fata porții cu ghiozdanul tău.
" Mulțumesc Yonna!"
Acesta doar da un simplu dat din cap " nai pentru ce " Și începe sa alerga spre clasa.
Incep și eu sa alerg spre scările care aduc spre etajul al 3-lea .
Pentru a-l prinde din urma pe Teahyung, pentru a-l confrunta.
CITEȘTI
My classmate Kim Teahyung
Teen Fiction" Yahh ! Kim ar fii bine, sa stai acolo unde ești ." Îl ameniț eu , dar acesta rade și se apropie tot mai mult de mine, apoi.......