Güzel Günler Gülen Gözler

79 9 0
                                    

Değerli oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..

----------------------------------
27.08.2016 / Cumartesi
Şikago / USA

Bir hafta sonra..

Genç kız odada yerleşimler olurken balkonun önünde olanları izliyordu. Evi aldıktan hemen sonra düzeltmek istedikleri yerleri düzeltmişler, boyanacak yerleri boyamışlar, yeni eşyaları almışlardı. Salon ve mutfak için olanlar iki gün önce gelmiş, yerleşmişti ve odaların eşyaları da bugün gelmişti.

Genç kızın yönlendirmesi ile odaları tamamlanıyordu. Evin tasarımı için Allissa' dan yardım almıştı ve bütün ev içine sinmişti, şu bir haftadır çok yorulmuştu ama çok ta mutluydu. Çalışanlara gülümsedi ve bebeğine bakmak için odadan çıktı. Leo hemen onlara yakın olan odada uyuyordu.

Ortak banyosu olan odalardan, onlara yakın olan odayı Leo' nun odası yapmışlardı. Sakince kapıyı açtı ve içeriye girdi, hemen kapının yanındaki duvarın önünde duran beşiğe eğildi. Leo mışıl mışıl uyuyordu, odalar ses geçirmez olduğu için dışarıdaki gürültüden etkilenmiyordu.

Küçük beyin odası sabah tamamlanmış, eksik olan dolabı ve alt değiştirme ünitesi gelmişti. Onun uyuduğunu görünce genç kız minik valizindeki minik kıyafetlerini dolabına usulca asmaya başladı. Oda gayet büyüktü, hemen kapının girişine ahşap krem renk beşiğini koymuşlar, üzerine de tülden kasnak takmışlardı. Beşiğin olduğu duvarda puanlı duvar kağıdı vardı.

Beşiğin sol tarafında dolabı ve alt değiştirme ünitesi vardı. Odanın sol tarafında ise yatak gibi açılan kanepe vardı. Kanepenin olduğu duvara Allissa kendisi hayvan figürleri çizmişti, tavandan dan iki bulut indirmişlerdi. Kanepenin bitiminde ortak banyoya açılan kapı, önündede tek kişilik koltuk vardı. Yerde yaprak şeklinde ve krem tonlarında iki halı vardı.

Oda

Pencerin önüne de ufak bir kitaplık koymuşlardı, minik adamın odası yan taraftaki çardak ve kış bahçesine bakıyordu yani manzarası da çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Pencerin önüne de ufak bir kitaplık koymuşlardı, minik adamın odası yan taraftaki çardak ve kış bahçesine bakıyordu yani manzarası da çok güzeldi. Leo uyuduğu için onu rahatsız etmek istemedi ve kalanları sonra yapmaya karar verdi. Bebek telsizini ayarladı, miniğinin yanağını okşadı ve odadan sessizce çıktı.

Kapıyı usulca kilitledi, evde tanımadığı bir çok kişi vardı ve bebeğine bir şey olsun istemiyordu. Anahtarı cebine koydu ve aşağıya indi, Sindy bugün yanındaydı ve mutfakta bir şeyler yapıyordu, ona yardım etmek istiyordu.

" Neler yapıyorsun, bende yardım edeyim."

" Ahh güzelim, gerek yok her şeyi yaptım ben, sen odayı kuranlara göz kulak ol, yanlış bir şey yapmasınlar."

" Her şeyin yerini söyledim, kurulumunu, montajını yapıyorlar, arada çıkar bakarım, sorun yok."

" Peki madem, masayı hallet o zaman, benimkiler birazdan gelirler acıktık diye."

YARALI MİNİK KUŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin