19 rész

345 16 0
                                    

Jungkook szsz.



A korházban majdnem sikerült meg csókolom taet de jimin pont rosszkor
időzitett a kajával.

Yeontan nagyon édes kutyus, hasonlít taere hiszen ő is nagyon édes és aranyos. Mikor tae ki pakolt, meg etette yeontant, és elkészítette a fekvő helyét, ahova a szőrgombóc egyből befészkelte magát, és el is aludt.

Szeretnél nézni valami filmet?
- kérdi taehyung.

Igen, de csak akkor ha te is nézed velem.
- nézek rá boci szemekkel.

Rendben.
- mosolyog rám.

És mit szeretnél nézni?
- néz rám közben le fekszik az ágyra.

Akármi jó lessz.
- mondom közben közelebb húzom magamhoz.

Rendben.
- el kezd keresgélni, majd be kapcsol valami romantikus filmet.

Miközben tae a filmet nézte, én addig őt. Egy percre se tudtam levenni róla a tekintetem, annyira gyönyörű, annyira vonzó, és annyira ártatlan a kinézete hogy megbolondít.

Körülbelül a film a közepénél tarthatott mikor végre tae is rám nézett, nem szakította meg a szemkontaktust. Egy ideig így néztük egymást, mikor valaki kopogott az ajtón, komolyan mért pont ilyenkor jönnek?!

Sziasztok. Bejöhetek?
- köszön nayun be dugva, a fejét az ajtó kis résén.

Gyere nyugodtan.
- mosolyog tae.

Miért enged be folyton mindenkit? Na mindegy ez a csók is elúszott, miért nem tudnak békén hagyni minket?!

Szeretnék normálisan bemutatkozni, hiszen a korházban nem volt rá alkalmam.
- mondja mosolyogva.

Ezt később is megtehetted volna.
- mondom szem forgatva.

Kookie ne legyél ennyire bunkó.
- néz rám kicsit mérgesen tae. Én pedig elforditom a fejem, és a TV re Szegezem a tekintetem.

Szóval a nevem Kim nayun....
- el mesélte hogy mi történt vele és utána azt is hogy hogyan találkoztunk.

Értem szóval jungkook ki akarta magát nyírni, ezért még számolunk.
- néz rám szigóruan és a hatás kedvéért még a mutató ujját is rám szegezte.

Igen de nem tette meg, úgy volt hogy segítek neki megváltozni, de úgy látom rám már nem lessz szükség, jobbnak látom ha mostmár keresek egy lakást. Remélem azért majd néha el jöttök hozzám hisz mostantól olyanok vagytok nekem mint a bátyáim.
- mondata, végén pedig felállt majd kisétált.

Szegény lány.
- mondta szomorúan tae.

Igen elég rossz ami vele történt.
- mondom itt pedig rám szegezi a tekintetét, majd morcosan néz, ilyenkor amúgy kibaszott cuki.

Mi az hogy Te meg akartad magad őlni? Rám nem gondoltál? Ha te meghalsz akkor én is jungkook! Te vagy az életem és nem bírnám ki nélküled.
- néz komolyan a szemeimbe.

És ez fordítva is így van, nem tudtam volna nélküled élni, nehéz volt de a körülöttem lévők biztattak hogy ne adjam fel, ezért vagyok most itt.
- mondom, rá mosolyogva.

Tae hozzám bújt eredeti tervünk szerint neki álltunk nézni a filmet ami amúgy nagyon jó volt. A végére már lassan álmos lettem szóval inkább lehunytam a szemeim és elaludtam, taet ölelgetve.


 A testvérem a szerelmem?- Vkook, taekook. BEFEJEZETT! Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang