Günlerden çarşamba, oldukça sıradan ve hiçbir heyecan yok. Yine... Her neyse. Bendeniz Miya -harikalar harikası, kutsal, tanrı, yakışıklı, ultra yakışıklı, mega yakışıklı, sexy, ultra sexy, mega sexy- Atsumu.
Size kendimden bahsedeceğim çünkü ben harikayım. Adımı öğrendiniz zaten. 21 yaşındayım hobilerim Osamu ile uğraşmak, Omi Omi'ye platonik takilmak (aslında o da beni seviyor ama naz yapıyor benden kaçmaz 😉) Kenma'nın oyunlarını onun haberi yokken çalıp ona sinir krizi geçirtmek ve Osamu'nun basta onigiri olmak üzere bütün yemeklerini çalıp ona da sinir krizi geçirtmek.
Ben bu kadar şerefsiz miymişim amk? YAŞASIN SEREFSİZLİK!!!!
Neyse devam! En sevdigim renk Omi Omi'nin sikinin pembesi (henüz görmedim ama olsun görürüm yakında kocasıyım ben onun çünkü.) (Çaktırmayın o benim onun kocası olduğumu bilmiyor sakattir kendisi biraz)
Bunların yanında farklı özelliklerim de var tabii ki! Ama şuan aklıma gelmedi. Özelliğim olmadığından değil o kadar cok var ki seçemiyorum ondan. Sizin gibi Miya Atsumu olmayan kişiler anlayamaz.
"YA AMINA KOYAYIM YA!"
"Piç kurusu ne bağırıyon!"
"Sen sus cakma Sangwoo"
"Bak ananı sikecem! Adam ol yoksa bu yaştan sonra bi kardeşin daha olur"
Bu arkadaşım Kuroo. Şu oyunlarını çalıp çıkdırtmayı sevdiğim Kenma'nın maniti. Ama Kenma biraz tsundere yüz vermiyo bu mala. Yani sevgililer ama değil gibiler. Araları şöyle; Kuroo enayi gibi, düzeltme enayi gibi değil direkt enayi zaten Kenma'nın peşinden koşuyor, Kenma buna yüz vermiyor fakat aslında sevgililer. Evet, bende anlamıyorum.
Ve evet, sabahtandır neden iç sesimle böyle birisine bir şey anlatır gibi konuştuğum sizi gram ilgilendirmez. Dedigim gibi Miya Atsumu olmayan kişiler anlayamaz. Kudurun.
"Kalk gidelim"
"Aaa öyle bir Türk yapımı film vardı galiba!"
"GERİZEKALI! 2 saattir mal mal kafede oturup kahve içip boş boş etrafa bakıyoruz. Kenma'yı özledim ben. Gidelim"
"Aman be iyi tm gidince Kenma'yı sokarsin götüne"
"Düzeltme, Kenma'ya sokarım "
"Rüyalarında bile çocuğa yalvar yakar sokuyorsun aq lavuğu gerçek hayatta nasıl sokucan?"
"Sen anlamazsın "
"Tm"
Kısacası kafeden ayrıldık ve eve doğru yürümeye başladık. Hayır, evlerimiz aynı değil sadece aynı mahalledeyiz. Şansımı sikeyim bizim team olarak hepimiz aynı semtte oturuyoruz. Bir alt sokakta Akaashi, Lev, Sugawara ve Kenma; bir üst sokakta Ben, Suna, Kuroo ve İwaizumi; Diğer bir üst sokakta da Omi omi, Bokuto, Oikawa ve Yaku. Tabii bu bir yan sokak, bir üst sokak vb olarak uzuyor ama ne gerek var?
Kuroo alt sokağa ilerlemeye başlarken kısaca vedalaşıp kendi yolumuza girmeye başladık. Tam kapının önüne geldim, mutlu ve huzurluyum bir de ne fark edeyim?! Anahtarım yok! Ve evet, o klişe... Tuvaletim geldi!
Ancak ben sizin aksinize zeki bir insan olduğum için beynimi kullandım ve Osamu eve gelene kadar Suna'lara gitmeye karar verdim. Çünkü ben zekiyim. İşte ben Suna'nın evinin önüne geldim, tam zile basacaktım ki arkamdan Suna seslendi.
"Atsumu? Dışarda mı kaldın lan ezik?!"
"Ha ha çok komiksin! Anahtarımı evde unutmuşum üstüne tuvaletim geldi size gelecektim."
"Hee tamam gel"
"Ya adamsın ya"
"Bir sorunumuz var..."
"Ne?.."
"Şey... Bende anahtarımı evde unutmuşum "
"Ya sen nasıl bir orospusun ya"
"Sus bak vallahi carparım elimin tersiyle"
"Tm küçük enişte sinirlenme sen. Agucuk bugucuk "
"Onu bunu geçte senin tuvaletin var? Çalıya falan işersin artık"
Ya evet, çişim var ama öyle çalıya da işenmez amk... Kutsal sikimi birisi görür falan olmaz.
"Yok ya... Tuvalet olmayınca rahat edemiyorum..."
"Nazını sikeyim Atsumu"
"Sus sen"
"Ok"
"Ağaca tırmanıp pencereden girsek? Salak Osamu pencereyi açık bırakmış"
"Tamam tırman "
"Çok çişim var altıma ederim üstüne şıp şıp damlar bak"
"Piç. Tamam tırmanırım ben"
"Ya of kimin yengesi sonuçta"
"Yalaka piç"
Suna ağaca tırmanma uzmanıydı. Hırsız çünkü. Orospu çocuğu geceleri pencereye gelip Osamu'nun bel altı fotoğraflarını çekiyor. Sanki anlamıyorum.
Ben kendime kendime konuşurken Suna tırmanmaya başlamıştı. O tırmanırken Osamu şerefsizinin geldiğini gördüm
"Lan Osamu şerefsizi"
"Osamu mu? Nerd- AGHH!"
"LAN!"
"LAN SUNA!"
"LAN SUNA'NIN MİNİK SİKİ"
"MİNİK SİKİ M- LAN SUNA KİYAFETLERİN NERDE AMK"
"OLUM OSAMU AĞAÇTA KİYAFETLER AMK!"
"NE?! SUNA?! OLUM PUAHAHAHHAAHAHAHAH!! SİKİNE BAK! PUAHAHAHAHHAHAHAH!"
"ATSUMU GÜLMESENE AMINA KOYAYIM! BAKMA!"
"TAMAM LAN AĞLAMA! PUAHAHAHAHAHAHAHHAAH"
Suna malı ben Osamu diyince Osamu'ya bakmak için dönerken dengesini kaybedip agactan düştü. Ama işin komik tarafi agacın bir dalı giydiği kısa şorta ve boxer'a nasıl olduysa ilişmiş ve suna düşerken kiyafetleri ağaçta asılı kaldı.
"Amına koyayım Suna harbi yenge çıktın"
"ÇENENİ KAPAMAZSAN BU YENGE ŞİMDİ SİKİCEK SENİ"
"Hadi ama çok gerginsin! Cildin erken kırışır bak yaslanırsın"
"Onu bunu geçte, Suna niye ağaca tırmanıyordun aq?"
"Ya of senin salak ikizinle anahtarları evde unutmusuz bunun da çişi gelmiş ondan"
"2 dk çalıya işeyememiş mi?"
"Beyefendi tuvalet olmazsa rahat edemiyormuş"
"Ya abi siz romantik romantik konuşuyorsunuz ama Suna'nın altı hala çıplak valla çok komiksiniz! Eliyle kapatmaya çalışıyor falan! PUAHAHHAJAHAHAHAHAHAHAHA!"
"Umarım senle Sakusa'dan önce ben ve Osamu sikişiriz göt olursun!"
"LAN PİÇ SÖZÜNÜ GERİ AL!"
"Almıyorum yarrağımı ye"
Tabii ki bu dediğini Osamu duymamıştı. Çünkü o mal.
"Suna senin sikin doyurmaz ki"
"SİKTİR GİT MİYA ATSUMU"
"PUAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH"
-----------------
gelen ilhama bakin amk
be evet sunanin duasi gercek olmus
aklimda bunlar yoktu son dakika guncellemesi olarak geluyolar amk
gec geldigi icin de ozur dilerim babannemdeydim yazamadim bolumu amk
neyse kontrol wtmeden ariyorum hata varsa kb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
suri ceken meteor •Haikyuu•
Humor| Texting | (arada duz yazi var) iwachan: oikawa ushijimayi dovdu •FAZLASİYLA KUFUR VE CİNSELLİK VAR RAHATSİZ OLUCAKLAR OKUMASİN!!!• (karakterler resittir) yazim yanlislarini cok umursuyosaniz okumanizi onermem baslangic : 13 agustos cmt 2022 bitis...