👻𝒲𝑒𝓇𝑒𝓌𝑜𝓁𝒻 𝒽𝑒𝒶𝒹𝒸𝒶𝓃𝑜𝓃👻

73 4 3
                                    

Így a legelején szeretném megosztani, hogy nem vagyok a headcanon híve, azonban tetszik ez a stílus is. Kis könnyed, sokat elmondó sorok, amit szerintem mindenki tetszése szerint bővít ki. Szándékosan írtam névtelenül, hiszen bármelyik banda taggal vagy tagokkal el tudjátok képzelni. Én kifejetetten EXO srácokkal képzeltem ezt el. Remélem azért tetszett. Jó olvasást. 💜

Amikor telihold van, az emberek bezárják az ajtónkat és ellenőrizik az ablakaikat. Ügyelnek arra, hogy csendben maradjanak, nehogy felhívják magukra a figyelmet. Az éjszaka tele van sok mindennel, és csak akkor jönnek ki Ők játszani, amikor a hold a legjobban bevilágítja az éjszakát. Ám bármit is csinálnak, mindig megtalálják a módját, hogy befurakodjanak az emberek közé.

🌙 Az intenzív kifejezés egy vérfarkas leírásakor enyhe kifejezés. Minden apró részlet, szenvedélyes bennük. A megszállottságuk nem különbözik egymástól. Ez uralja őket; elme, test és lélek. És semmi sem tántoríthatja el őket attól, amit leginkább szeretnének. Kedvesük érzései nem számítanak, előbb-utóbb megszokja.

🌙A hajlamok általában a gazdaszervezettől függően változnak, de általában a vérfarkasok rendkívül birtoklóak, és testi ösztöneik uralják őket. Nem állnak meg semmiben, hogy megszerezzék, amit akarnak, és ez alól a pár sem kivétel, ahogy a kölyökkutya sem. 

🌙 Nyomozás, követés, vadászat; az egyetlen szükséglet, amit egy vérfarkasnak nemcsak magával kell vinnie, hanem egyben tartania is kell a kis otthonát. A vérfarkasok természetes ragadozók, függetlenül attól, hogy milyen alakot öltenek, és ösztöneik nem tesznek mást, mint táplálják a kedvesük iránti amúgy is heves szükségletüket. Hogyan várhatnád el, hogy megszabadulj valamitől, ami semmiben sem gátolja meg, hogy megtartsa azt, ami jogosan tartozik hozzá? 

🌙 Az érzés, hogy figyelnek és megvizsgálnak, követni fogja párját, bárhová is megy. Enyhén szólva is nyugtalanító, és ezt ők is tudják, de nem tehetnek mást, mint hogy közel maradjanak és vigyázzanak, azokra akiket igazán fontosnak tartanak.

 🌙 Bárki vigyázna élete legfontosabb dolgaira, igaz? Nem az ő hibájuk, hogy ilyen heves a tekintetük, de hibáztathatod őket? Végül is csak ég az irántad való igényük. Hát nem egyszerűen gyönyörű! Megpróbálnak jobbak lenni abban, hogy mennyi ideig és milyen gyakran bámulnak, de ha nézik, ahogy mocorogsz, valamiféle módon érzik. És nem úgy mint a megszokott párok, hanem valóban érzékelnek mindent, amit a másik fél, ugyanúgy mintha csak ő lenne.

🌙 Ha esetleg elrabolnak, a menekülés vagy elrejtőzés nem opció, hiszen úgyis megtalálnak és...tényleg szeretnél okot adni nekik, hogy durvák legyenek? Amúgy is alig bírják visszafogni heves érzelmeiket...

🌙 A büntetések a kedvese cselekedeteitől/viselkedésétől függően változnak, de általában egy dologra irányulnak; győződjön meg arról, hogy tanul a hibáiból. Ritkán szereznek örömet kedvesüknek, ha büntetésről van szó, de vannak olyanok is, akik ezt megteszik, attól függően, mit tettek. De természetesen nem okoznak fájdalmat, csupán kellemetlenséget. 

🌙 "Az engedetlenség nem marad büntetés nélkül, ezt mostanra tudnod kell, kicsim." Ó, milyen gyorsan tud egy játék szórakoztatóból félelmetessé válni, ha ragaszkodsz a rossz a csínytevéshez.

🌙 Ám ennek ellenére a vérfarkasok nem mindig állatiasak és ősiek, de nagyon ragaszkodóak és figyelmesek is. Legalábbis ami a párjukat (és a jövőbeni farkaskölyköket) illeti. Van egy emberi oldaluk, amikor nincs telihold. Közelségre és melegségre vágynak, de csak szíve választottjuktól. Nincs szükségük senki másra.

 Nincs szükségük senki másra

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.
𝓗𝓪𝓵𝓵𝓸𝔀𝓮𝓮𝓷 𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓮𝓼Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon