ARKADAŞLAR ÇOK GEÇ YAYINLADIM ÖZÜR DİLERİM .YENİ KİTABIDA YAZMAYA BAŞLADIM .ÇÜNKÜ DİĞER KİTABI YAZMAYI ÇOK İSTİYORUM .BEN BARBARAYLA FRANCİSCOYU ÇOK YAKIŞTIRDIĞIM İÇİN İKİSİNİ KULLANMAYA KARAR VERDİM .KAPAK YAPMAKTA ZORLANIYORUM .KAPAK YAPABİLENLER BANA ÖZELDEN ULAŞABİLİRMİ ?.EĞER YARDIM EDERSENİZ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :) .UMARIM YENİ BÖLÜMÜ BEĞENİRSİNİZ.YORUMLARINIZI BEKLİYORUM .MÜZİKLE BİRLİKTE DİNLEMENİZİ TERCİH EDERİM :))
Luke saçlarımı oynamaya devam ederken aklıma Dael geldi .Acaba ne düşünüyodur şimdi benim hakkımda .Nefret duygusu veya kötü düşüncelerden herhangi birisimi .Onu düşünmeye devam ederken gözlerimden istemsizcede olsa yaşlar dökülmeye başlamıştı .Kendime engel olamıyordum .Bessyle onları yan yana görünce dayanamıyordum .Her ne kadar ondan nefret ediyorum desemde ona deli gibi aşıktım .Belkide kendimi ona bağlı hissetmiş kendimi kandırıyordum .Ama şuan kandırma duygusu filan önemli değildi sadece Bessyden uzak durmasını istiyordum .Göz yaşlarımı çaktırmadan da olsa silmeye çalışırken Belinda ağladığımı farketti ve yavaşca bana yaklaşıp fısıldayarak konuştu .
-Niye ağlıyosun ?
Kafamı havaya kaldırıp derin bir nefes aldım.
-Luke saçlarımı oynamayı kesmesini söylermisin .
Belinda kaşlarını çattı .Ne olduğunu anlamamıştı .Arkasına dönüp demesini istediğim şeyi söyledi.
-Oynama kızın saçlarını .
Luke oynamayı kestikten sonra bende kendimi azda olsa öne çekip kafamı eğdim.Bessye baktığımda sırayı karalayıp bir şeyler yazıyordu .Onun iğrenç yüzünü artık bir dakikada olsa görmek istemiyordum .Kafamı çevirip hocayı dinlemeyi çalışırken zil çaldı .Bu zil sesini seviyordum .Biraz daha zil geç çalsaydı sanırım çıldırırdım .Herkes yavaş yavaş çıkmaya devam ederken bende lavaboya gitmek için ayağa kalktım .Tam ben ayağa kalktığımda Dael arkamdan geçiyordu .O an bir birbirimize azda olsa değdiğimizde arkasına dönüp bana baktı .Ben ise her zamanki gibi ondan gözlerimi kaçırdım .Belinda da ayağa kalktıktan sonra kapıdan çıkıp lavaboya gittiğimizde ben yüzümü yıkarken Belinda ise telefonuna gelen mesajı okumaya çalışıyordu .
-Ashton mesaj atmış .
Mesajı gülerek okudu .
-Kantine gelsene yazmış .
Gülerek cevap verdim.
-Hadi git .
Belinda aynaya bakıp saçını düzelttikten sonra koşarcasına kapıdan çıkıp Ashtonun yanına gitti.Ben ise tekrar aynaya bakıp saçımı düzelttikten sonra nefret ettiğim sınıfa gittim.Sınıftan içeriye girdiğimde herkese baktığımda gerçekten hepsi salak ve saçma gözüküyolardı .Ben Belinda geleseye kadar onun yerine oturup onu beklerken yanıma Tom geldi .Ve benimle gülerek konuştu .
-Belinda nerde ?
Kalemle oynamaya devam ederek konuştum.
-Ashton la buluşmaya gitti.
Tom gözlerini devirerek konuşmaya başladı .
-Şu gerizekalının arkadaşı demi .
Gerizekalı dediği kişi Daeldı .Ondan bu kadar nefret etmesi aklıma Bessyi getiriyordu .Hafif bi gülümsemeyle cevap verdim.
-Dael gerizekalı olabilir ama Ashton değil .
Tom hafif gülümsedi ve elimdeki kalemi alıp incelemeye başladı .O sırada Belinda sınıfa gözleri kızarmış sinirli bir şekilde sınıfa girdi. Onu o şekilde görünce telaşlanmıştım.Hemen ayağa kalkıp Tomun kalkmasını bekledim. .Çünkü o kalkmazsa geçemez ve Belindanın yanına gidemezdim .Belinda iyice yaklaştıktan sonra beni çağırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Okulum #wattys2015
VampireOn altı yaşımda öldüm ben.Yaşarken adeta bir ölüye döndüm , hayallerim düştü yanaklarımdan.Düşünemedim hiç bir şeyi.Daha doğrusu düşünmeye gerek duymadım.Ve bir gece sabaha devrolurken öğrenmiştim ; Ben bir vampirdim. Kirli sayfalarım silinecekti ve...