2.BÖLÜM

82 8 12
                                    

Edit: Simay

Sabah ağır baş ağrısıyla yatakta doğruldum. Beynim patlicak gibiydi kafamı ovuşturup yataktan çıktım ve mutfağa doğru yürüdüm. Başımın ağrısı için hap aldım ve suyu doldurdum hapı ağzıma atıp suyu içtim.

O değilde ev mi soğuk bana mı öyle geliyor ? Kafamı vücuduma çevirmemle çığlığı bastım. Noluyo amk ben neden sadece iç çamaşırlarımlayım ??

Dün geceki yaptıklarımın aklıma gelmesiyle gözlerimi fal taşı gibi açıp ikinci çığlığımı attım. Ev benim çığlıklarımla doluşurken alarmımın sesiyle kendime geldim. Saat 6:30 olmuştu okula gitmem lazımdı ama ben bu olayın üstüne hayatta okula falan gidemezdim değil okula gitmek dışarı adımımı bile atmam lan.

Odama girip kapıyı kilitledim ve kendimi yatağımın içine attım sonrada bir süre bu yaptıklarımı unutmak için gözlerimi kapadım ve uyumaya başladım.

~~~

Evden dışarı çıkmayalı yaklaşık 1 hafta falan oluyor. Artık o günü hatırlamak bile istemiyorum neyse dolabımın önüne geçip kıyafetlere bakındım altıma siyah kot üstümede siyah bir tişört geçirip kedimi evden attım.

Arabaya bindim ve sinemaya doğru yol aldım. Daha doğrusu arabaya bindim ve şoför beni götürdü neyse zaman sonra arabadan indim sinemadaki filmlere bakmaya başladım. Gördüğüm ilk korku filmine girdim.

İçeri girdim bi kaç dakika sonrada film başladı zaten , film arasina girdigimizde kafami geriye atıp derin bir nefes aldım.

Off kafayı sıyırcam ne yaparsam yapayım o günü aklımdan çıkaramıyorum daha yüzünü bile bilmediğim bir çocuğu baştan çıkarmaya çalıştım lanet olsun ya.

Düşüncelerimden sıyrılıp etrafa bakındım. Milleti kesmeye başladım amk hiç mi tipli biri olmaz lan kafamı en soldaki yerde oturan kişiye çevirdim arkadan baya bir tatlı duruyordu belki o çocuk bana bütün bu yaşadığım iğrenç olayı unutturabilirdi.

Ayağı kalkıp çocuğa doğru yürüdüm bir yandanda tipini görmeye çalışıyordum. Heh çocuk kafasını yana çevirdi ne ballı kızım lan tipini yediğim bana yüzünü göster yavrum.jsjdjjf

Çocuğun yüzünü görmemle başımdan aşağı kaynar suların inmesi bir oldu. " siktir " dediğim kelimeyi duyan bi kaç kişi bana garip garip bakarken ben ise onları aldırmadan arkamı döndüğüm gibi koşmaya başladım.

İçerideki çoğu kişi ayakta oldukları için birinin ayağına takıldım. Haliyle yere yapıştım ve elimdeki mısır falan her yere dağıldı. Tabiki hafifçe attığım çığlığı hesaba hiç katmıyorum.

Bütün dikkatleri üstüme çekmiştim hatta bir kaç kişi yanıma gelip iyi misin gibisinden sorular sormaya başlamıştı.

O gün kü adam ordaydı ona gözükmeden burdan çıkmam lazımdı. Kafamı kaldırıp nerede olduğuna baktım. Kafasını herkezin yaptığı gibi benim olduğum tarafa çevirmiş kaşları çatık bir şekilde bakıyordu. Aklıma o gece gelince gözlerim doldu ve istemsizce ağlamaya başladım. Yanımdaki insanlar ağladığımı görünce daha çok telaş yapıp iyi misiniz hanım efendi gibisinden şeyler diyorlardı.

Dikkatli olarak yüzüme bakıyordu sanırım beni hatırlamamıştı. Ayağı kalkıp buraya doğru geldiğini gördüm hemen yerimden kalkıp arkama bakmadan koşmaya başladım.

Salondan çıktığım gibi kendimi dışarı attım. Arabanın nerede olduğunu aramaya başladım. Etrafta yoktu amk nerde lan bu şoför !! Arabayı gördüğümde küçük bir çocuk gibi sevinip tam koşmaya başlıyacakken arkamdan gelen tanımadık bir sesle o tarafa döndüm.

" Sen o geceki kızsın dimi ? " gözlerim tekrar dolmaya başlamıştı hiç arkama bile bakmadan arabaya koşmaya başladım. En son arkamdan " sana diyorum! " dediğini hatırlıyorum. Sonrasında zaten çoktan kendimi arabanın içine atmıştım.

Eve geldiğimde soğuk bir duş aldım ve hemen yatağıma girdim. Sonrada gözlerimi yumup uyumaya çalıştım.

~~~

Telefonumun sesiyle gözlerimi açtım. Hava hâlâ karanlıktı saate baktığımda 04:17 olduğunu gördüm. Arayan numara kayıtlı değildi o yüzden bende kapatıp tekrar uyumaya başladım. Tekrar çaldı ve yine açmadım. Bu sefer telefon titreyince telefonu elime aldım ve gelen mesajı okumaya başladım.

+05*********

O siktiğimin telefonunu açmazsan oraya gelirim şimdi arıyorum hemen aç!!

Mesajı okuduktan sonra telefonumu tümden kapatıp yere doğru fırlattım. Sonrada kendimi uykunun kollarına attım.

Daha doğrusu atamadım aşağıdan gelen sesle gözlerimi fal taşı gibi açtım. O-o g-gelmiş m-miydi ?

Hemen yataktan fırlayıp kapıya gittim ve kilitledim. Odanın için volta atarken ayak seslerini duymamla nefesim kesildi. Kapı kolu oynadığında hemen telefonumu aramaya başladım. Amk nerde bu telefon ?? Kapı kolu sürekli oynadığında daha çok telaş ediyordum ve telefonu bulmam daha çok zorlaşıyordu.

Bu sefer kapıyı kıracakmış gibi vurunca korkudan telefonu aramayı bırakıp kendimi yatağımın altına attım.

Bir kaç vuruştan sonra kapı kırıldı ve içeri biri girdi. Ayakkabıları etrafta geziniyordu amk ayakkabıyla girmiş eve üstelik odama !! Neyse ayakkabılar gözümün önünde durduğunda nefesimi tuttum.

Ayakkabılar gidip yerine bacakları gözüme girince eğildiğini anladım siktir hayır ya aslında bende olsam ilk olarak buraya bakardım amk saklanacağım yeri sikiyim.

Kafasını eğip yüzünü yüzüme sabitledi. " Ordan çıkmayı düşünüyor musun artık ? " dedi. Bende sürünerek yatağın altından çıktım. Onun karşısında durduğumda beni süzdü sonrada tebessüm etti. Hassiktir üstümde geceliğim var ve hem kısacık hemde göğüslerimi kocaman ortaya koyuyordu.

" Sapık mısın nereye bakıyorsun sen ? " dedim.

" Senin fesatlığın ben hiç bir yere falan bakmıyorum "

" Yalan söyleme baktığını gördüm ayrıca senin burda ne işin var ?? "

" O geceki yaptıklarını ne çabuk unuttun ufaklık."

" Lan kim bilir kaç yaşındasın hadi ben sarhoştum kendimde değildim ya sen ? Salak herif ! "

" Sus lan ! Git giyin gidiyoruz. "

" Nerey- " ben daha lafımı bitirmeden aşağıdan kapı çarpma sesiyle şaşkınca karşımdaki adama baktım.

" Evime arkadaşlarınımı çağırdın!! " dedim.

" Ne arkadaşı lan ev senin evin benle bir alakası yok." dedi.

" Nasıll?? Senin arkadaşların değilse benimkilerde değilse bu saatte kim gelir ?? "

" Ailen olmasın ? "

" Onlar 1 hafta sonra dönüyor ayrıca evime hırsız gibi giren biriyle neden bu konuyu konuşuyorum hemen çık evimden! "

" Sen burda dur ben kim olduğuna bakarım " dedikten sonra ayağı kalktı ve kapıya doğru gitti.

Bende arkasından gittim. Salona doğru geldiğimizde ışıkların açık olduğunu gördüm. Daha adını bile bilmediğim adam kafasını hafif çıkartarak evdeki diğer kişilere baktı. Sonra bana doğru dönüp derin bir iç çekti. Kafamı ne oldu? gibisinden salladım gözüyle içeriyi işaret etti. Bende kafamı çıkarıp kim olduklarına baktım. Oha bunlar annemle babam , hızla tam içeri dalacakken tanımadığım şahıs kolumdan tutup beni duvara itti.

Babam kim var orada ? Gibisinden bir şeyler derken karşımdaki adam eliyle ağzımı kapamış tüm vücudunu bana yaslıyordu. Bu kokuda ne ? Adamın eline baktığımda bez olduğunu gördüm. Çırpınmaya başladığımda çok geç olmuştu çünkü gözlerim ağırlaşmış ve kapanmaya başlamıştı son duyduğum şey ise karşımdakinin " güzellikle alamıyorsam zorla alırım ufaklık sen benimsin bunu o küçük beynine sok! " sonrası karanlık.

BAŞ BELASI✌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin