Σήμερα θα πάω βόλτα στην πλατεία
Η εταιρεία είναι κλειστή. Έτσι σηκώθηκα και ξεκίνησα να κάνω την ρουτίνα μου και το μπάνιο μου. Από μακιγιάζ και μαλλιά έκανα αυτά ενώ από ρουχα έβαλα αυτά:Έβαλα άρωμα τριαντάφυλλο και κατέβηκα κάτω. Έφαγα μια μπαρα και ήπια και χυμό. Αφού μαζεψα το τραπέζι πήρα ότι χρειαζόμουν και κλείδωσα το σπίτι.
Στο δρόμο είδα τον Jimin με το αμάξι να μου κορνάρει:
Jm: Με τρελαίνεις όταν ντύνεσαι έτσι.
Aria: Σιγά θα με φάς.
Jm: Ζωντανή.
Aria: Ηρέμησε καλό μου. Ορεξούλες έχεις ακόμα δεν με είδες ;
Jm: Εσύ μου τις προκαλείς τις ορεξούλες!
Aria: Είμαι σίγουρη. Μια ερώτηση που θέλει απάντηση.
Jm: Πες μου!
Aria: Που πάμε;
Jm: Πρωινή βόλτα με το αγόρι σου. Δεν σου αρέσει;
Επειδή τον βλέπω ότι τρελαίνεται και μόνο με ένα κοίταγμα να του ρίξω τον επιασα από τον αυχένα και κατεβαινα προς τα κάτω. Προφανώς και δεν έγινε τίποτα μέσα στο αμάξι αλλά θέλω να τον κάνω να τρελαίνεται και να ανάβει όπως κάνει εμένα καθημερινά.
Jm: Μικρή παίζεις άσχημα.
Aria: Όχι εγώ. Εσύ! Έχεις τρόπο να με τρελαίνεις!
Jm: Και εσύ να με ανάβεις. Πχ αυτό. Αν δεν σταματήσεις θα γυρίσουμε πίσω και θα καταλήξεις στο κρεβάτι.
Aria: Μμμ βασικά αύριο θα σου έχω δείπνο στο σπίτι μου οπότε κράτα τα ορμονικά σου για αύριο.
Jm: Δείπνο θα μου έχει το μωρό μου;
Aria: Γιατί δεν θες ;
Jm: Δεν είπα ότι δεν θέλω
Μην εισαι έτοιμη για τσακωμό. Απλά σε ρώτησα.Aria: Με εσένα και να θυμώσω δυσκολο.
Jm: Στο τσεπάκι τον εχεις τον θυμό. Με εμένα μιλάς.
Aria: Έχεις σταματήσει να με εκνευρίζεις.
Jm: Πως το κατάφερα αυτό ;
Aria: Η αγάπη σου για μένα και το πάθος που έχουμε ο ένας για τον άλλον το έσωσε.
Jm: Πάθος ο εναε για τον άλλον.
Είναι χαζό. Ότι και να έλεγα το έλεγε με την βαριά και σεξυ φωνή του και μου ψιθυριζε στο αυτί. Επίτηδες το έκανε.
Aria: Jimin κόφτο!
Jm: Δεν κάνω κάτι ρε μωρό μου!
Ευτυχώς που είχαμε σταματήσει για να πάρουμε καφέ. Δεν άντεχα. Τον τράβηξα από την μπλουζα και τον φιλησα.
Aria: Πολύ μιλάς!
Jm: Κάνε με να σταματήσω τότε.
Aria: Εσύ το διάλεξες! 🔥
Τον επιασα απο τον αυχένα και εκείνος από την μέση και φιλήθηκαμε. Με τόσο πάθος. Διάολε κάθε μέρα τον θέλω όλο και περισσότερο.
Aria: Αύριο στις 9 να είσαι σπίτι μου!
Jm: Και νωρίτερα έρχομαι αμα θες μωρό μου.
Aria: Στις 9. Θέλω να τα έχω όλα έτοιμα.
Jm: Στις 9 θα είμαι σε σενα!
Με φίλησε ξανά και συνεχίσαμε την βόλτα μας. Με ανάβει και μόνο με ένα βλέμμα και από ότι φαίνεται και εγώ το ίδιο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Τα λέμε στο επόμενο. Θα είναι φουλ hot! 🔥
Ρομαντικό δείπνο στο σπίτι της Aria's!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
BINABASA MO ANG
~My Sexy Boss~🔥
Short StoryΕίναι μια κοπέλα η Ariana και είναι 23. Μένει μόνιμα Busan ενώ οι γονείς της έχουν πεθάνει σε δυστύχημα. Πως θα της έρθουν τα πράγματα; Τι θα συναντήσει; Ή μάλλον ποιόν θα γνωρίσει; Όλα στην πορεία