~Han~
Lider wezwał mnie do siebie. Ma dla mnie nową misje. Wchodzę do gabinetu.
- Oh.. już jesteś. - rzekł, gdy zobaczył mnie w drzwiach.
Podszedłem do biurka i usiadłem na stołku.
- Twoja nową misją jest pozbycie się jego. - powiedział po czym podsunął mi teczkę ze zdjęciem oraz danymi mojego celu - Lee Minho. Mieszka w apartamencie na 24 piętrze na ulicy **************.
Zaczął wymieniać mi informacje na jego temat. Wpatrywałem się w zdjęcie. Jest ładny. Ma piękne oczy. Nie mogę się doczekać naszego spotkania.
- Teraz słuchaj mnie uważnie. - rozpoczął Christopher - Jutro o 14.15 musisz stać pod tym apartamentowcem. Właśnie wtedy wychodzi na spacer. Musisz wpaść na niego i rozpocząć rozmowę. Wszystko jasne?
- Jak słońce. - odpowiedziałem wstając od stołu i biorąc teczkę - Będę spadał.
- Nie zepsuj tego.
- Nie zepsuje! - odkrzyknąłem ruszając do drzwi. Uśmiechnąłem się pod nosem. To nie będzie trudne.===============
Obudziłem się o piątej. Wstałem i ruszyłem do kuchni. Siedział tam już Hyunjin.
- Dzień dobry. - powiedział.
- Dzień dobry. - odpowiedziałem włączając ekspres do kawy. Po chwili siedziałem już przy stole rozmawiając z chłopakiem. Bardzo dobrze się z nim rozmawia. Wypiliśmy kawe i ruszyliśmy do swoich zajęć.===============
O 13.00 zacząłem przygotowywać się do rozpoczęcia misji. Ubrałem się, założyłem trochę biżuterii, lekko się pomalowałem i ruszyłem w stronę apartamentowca. Punkt 14.15 stałem pod budynkiem. Był naprawdę wysoki. Z góry pewnie widać pół Seul'u. Usłyszałem jak ktoś schodzi po schodach. Ruszyłem na przód, aby upozorować wypadek.
- Oh! Najmocniej przepraszam. - powiedziałem patrząc na osobę, na którą wpadłem. Był to Lee Minho we własnej osobie.
- Nie, nic się nie stało. - odpowiedział patrząc na mnie - Jestem Minho.
Wyciągnął rękę. Zdziwiłem się. Nie spodziewałem się tego. Raczej nie przedstawia się pierwszej lepszej osobie z ulicy. No trudno. Bynajmniej mam jedną część z głowy. Zawahałem się przed podaniem mu mojego imienia, lecz za niedługo i tak go nie będzie.
- Han, miło mi cię poznać. - powiedziałem również podając ręke.
- Idę na spacer, może poszedłbyś ze mną? - zapytał uśmiechając się.
- Dlaczego nie. - odpowiedziałem i ruszyliśmy w stronę parku. Lepiej jak najszybciej zdobyć jego zaufanie.
Nawet dobrze się z nim rozmawia. Pospacerowaliśmy alejkami, obserwowaliśmy ptaki i rozmawialiśmy na różne tematy.Około godziny 17.00 wróciłem do bazy. Czekał na mnie lider.
- Jak było? Nie zepsułeś? - od razu zaczął mnie wypytywać.
- Nie zepsułem. Byliśmy w parku. Mam jego numer. Ma mi napisać kiedy będzie miał czas, ponieważ chce się jak najszybciej spotkać. Jedyne co mnie zdziwiło to fakt, że od razu mi się przedstawił. Raczej nie przedstawiasz się pierwszej lepszej osobie, na którą wpadasz. Bynajmniej odwalił za mnie robotę.
- To dobrze, że wszystko ok. Tak trzymaj. - powiedział z ulgą i odszedł. Sam, również udałem się do swojego pokoju. Położyłem się na łóżku. Nawet niezły początek misji.~Lee Know~
Dzień rozpocząłem tak jak zawsze. Poranna toaleta, śniadanie... Nic ciekawego.
O 13.30 zacząłem się szykować na spacer. Przebrałem się, umalowałem, założyłem trochę biżuterii i wyszedłem z domu. Wychodziłem z klatki i nagle zderzyłem się z kimś. Okazał się być to chłopak i to cholernie przystojny. Nie umiem tego opisać. Jest niesamowity.
- Oh! Najmocniej przepraszam. - powiedział i spojrzał na mnie. Musze go poprosić o numer! Nie mogę stracić takiej okazji!
- Nie, nic się nie stało. - odpowiedziałem z uśmiechem i zaraz dodałem - Jestem Minho.
Wyciągnąłem rękę. Wyglądał na zdziwionego. Może to faktycznie dziwne, ale on jest tak cholernie piękny! Po chwili podał mi rękę i powiedział:
- Han, miło mi cię poznać.
- Idę na spacer, może poszedłbyś ze mną? - zapytałem
- Dlaczego nie. - odpowiedział i ruszyliśmy w kierunku parku. Rozmawialiśmy, spacerowaliśmy alejkami i obserwowaliśmy ptaki. Kiedy mieliśmy się rozejść spytałem go o numer. Musimy koniecznie się jeszcze spotkać. Kurde, zakochałem się!Hejo! Przychodzę do was z nową historią.
Mam nadzieje, że wam się spodoba!
Miłego dnia/nocy!
CZYTASZ
Piękne kłamstwo, brzydka prawda.
ActionHan jest w gangu. Pewnego dnia dostaje zlecenie zabicia chłopaka imieniem Lee Minho. W tym celu musi się do niego zbliżyć. Poznają się a Minho od razu traci głowę dla Han'a. Lee Know nie wie o celu Jisung'a. Według niego jest to przystojny, miły ch...