Part 4

515 15 0
                                    


Lina Crawford

Na ezt a könyvet és ki olvastam csaptam össze a könyvet és álltam fel, ki mentem a konyhába valami ehető dolgot keresni de nem találtam semmit így gondoltam át megyek Jak-hez hogy mivan vele meg jöjön le velem az étterembe kajálni mivel Ollie még nem ért haza. Fel húztam valami vállalható szettet és át mentem Jak-hez.

-Sziaaa batyó le jösz velem kajálni? --kérdeztem.

-Miért nem mész Ollie-val? --kérdezte.

-Mert fogalmam sincs merre jár az a tök fej.

-Tök fej? --nézet rám össze ráncolt homlokal.

- Ammm... Mindegy lényegtelen. --próbáltam ki kerülni egy kínos beszélgetést.

-Hát okee?! -- nézet rám furán.

-Na akkor jösz velem kajálni? --kérdeztem ismét.

-Ahjj... Megyek csak fél veszek egy pólót. --mondta és kereset egy pólót a szekrénybe.

Ki mentünk a szobából be szálltunk a liftbe és le mentünk ka földszintre. Be mentünk az étterembe Jak leült egy két szémélyes asztalhoz és el kezdte nyomkodni a telefonját én pedig erre csak meg forgattam a szememet és el indultam valami ennivalót keresni. A választásom egy szimpla gyümölcs salátára esett mivel valami egéségeset és frissítőt akkartam enni, le ültem Jak-el szembe és el kezdtem el fogyasztani a gyümölcs salimat.

-Na mehetünk vissza? --kérdezte Jak mikor az utolsó banánt vettem a számba.

-Vissza viszem a tálat és igen. --mondtam és fél álltam vissza vinni a tálat.

El indultunk vissza felé de úgy döntöttem hogy mászok egy kis lépcsőt és fél lépcsőzök a 4. Emeletre, jak nem tartott velem mert lusta dög és inkább liftezet. Fel értem a szobámba le húztam a kártyát és be léptem az ajtón.

-Hát te? --kérdeztem meg lepetten mikor meg láttam a Telefonját nyomkodo Olivert a kanapén.

-Amm... Mondjuk úgy hogy kész vagyok. --mondta mosolyogva.

-Okee? --néztem rá kíváncsian.

- Tudod meg ígérted nekem hogy este meg nézünk együtt egy filmet! --mondta.

- Ohh.. Tényleg  és milyen filmet fogunk nézni? --kérdeztem.

-Dönsd el te! --nézet rám csillogó szemekkel.

-Hát nézünk Netflixen valamit! --mondtam.

-Jók és rosszak iskolája? Kicsit gyerekes de amúgy nagyon jo! --nézet rám mosolyogva.

-Az jó lesz. --mondtam majd be kapcsoltam a filmet.

El kezdtünk nézni a 2 órás filmet de én a felénél el aludtam. Reggel arra keltem hogy Ollie vállán pihen a fejem, gyorsan el húztam a fejemet onnan de erre a mozdulatomra Ollie is fel kelt.

-Jó reggelt. --mondta még kicsit álmosan.

-Neked is! --mondtam mosolyogva és fel keltem az ágyból.

-El megyek át öltözni és utána le megyek reggelizni jösz velem?! --kérdezzem.

-Álmos vagyok még. --hisztizet.

-Tudom de muszály fel kelned mert ma van a 3. Szabadedzésetek és időben ott kell lennetek. --mondtam.

-Ahj... Okee. -- mondta.

-Akkor öltöz, én át megyek Jak-hez fel keltem ha még alszik és 20 perc múlva lent tali az étterembe. --mondtam és ki léptem az ajtón, és át mentem Jak-hez.

-Jó reggelt édes drága bátyám fel kell kelni mert ma van a 3.szabadedzésetek és időben ott kéne lenni a pályán nektek. --mondat és közben el húztam a fügönyöket.

-Ahjj... Jó fel öltözöm. --mondta és fel kelt az ágyból.

-Okee siess 10 perc múlva legyél lent az étterembe! --mondtam és ki mentem az ajtón egyenesen le az étterembe. És le ültem az egyik asztalhoz.

-Sziaa Lina!! --ült le mellém Liam.

-Szia Liam Mizu? --kérdeztem.

-Nem sok minden oké, vége az F2-es 3.szabadedzésnek és 5. Helyen végeztem szóval boldog vagyok. --mondta széles mosollyal az arcán.

- Naa Gratulálok!!! --mondtam boldogan.

-Na és veled Mizu? --kérdezte.

-Semmi épp várom Ollie-t és Jak-et mert nekik meg most kezdődik a 3.szabadedzésük hamarosan és megyünk ki a pályára! --mondtam.

-Na az jó szurkolok nekik de nekem most mennem kell majd még talizunkot Lina puszi! --köszönt el.

-Szioo! --integettem utána és láttam hogy Liam mellet be jön Jak és Ollie.

-Na végre mi tartott ilyen sokáig? --kérdeztem csipőre tett kézzel.

-Hát tudod a férfi köteleségeinket teljesítettük. --mondta Jak.

-Inkább nem akarom tudni, csak menjünk már és valamelyikőtök hívjon egy taxit. --parancsolta rájuk.

Sziasztok! Sajnálom hogy ilyen sokára hozzom a 6.reszt de nagyon sok dolgom van és sokat kell tanuljak de ígérem meg próbálóm minél hamarabb hozni a kövit is!
Ja és van egy jó hírem hamarosan érkezek egy új könyvel azt még nem árulom el hogy melyik pilótával de majd meg tudjátok! Na puszi.

Út Ami Hozád Vezet Donde viven las historias. Descúbrelo ahora