יצאתי מחדרה ונשפתי לרווחה. אני אוהב להתגרות בה, אני חושב שאני נדלק כשאני רואה אותהכועסת.. ניק עשה עבודה מעולה.
ואם כבר מדברים על החמור, אבדוק איתו כמה דברים לגבי האימון.
ניק ענה בצלצול הראשון ואמר ״מה המצב, אחי?״ ושמעתי קולות רקע.
״בסדר, תודה על העזרה, ניקס. שאלה קטנה, מי איתך?״ שאלתי ולאחר מכן אני שומע גניחה שלבחורה שעולה מהקו.
״אתה באמת חייב להזדיין כל שעה בערך?״ אמרתי בגיחוך קל.
״צריך לשמור על כושר, טיי. עכשיו, אתה מפריע לי פה לסשן מאוד רציני, תרימי את הרגליים בובה.״אמר והבחורה המשיכה לגנוח לעבר הטלפון.
ניתקתי את הטלפון, ירדתי במדרגות לעבר המטבח, אכלתי בחטף חטיף חלבון, לקחתי את תיק האימון ויצאתי לפגוש את ניק ואת חברי הקבוצה לקראת האימון שיערך עוד חצי שעה. ״יצאתי, קאט. תגידי לאבא ולאריקה לא לחכות לי, אחזור מאוחר״ צעקתי בזמן שעליתי על גרם המדרגות.
שום תגובה לא נשמעה.
לא שבאמת אכפת לי ממנה, שתעשה מה שהיא רוצה.
נעלתי את הדלת ויצאתי.
כשהגעתי למגרש הפוטבול, נתקלתי בקבוצת המעודדות הסקסיות שהתלחששו כשהבחינו בי, אחת מהן ניגשה אליי והניחה על כתפי את ידה עם ציפורני הטופרים שלה, הכרתי אותה, אך לא זכרתי מאיפה.
״היי, קפטן, זוכר אותי?״ אמרה בנימה פלרטטנית וליקקה את שפתיה.
״לא, האמת שלא״ אמרתי באדישות.
״גרייס, אתה יודע, זאת שקרעת אותה לשניים לפני שבוע כשחדרת אליי״ אמרה וצחקה צחקוק שאמור להיות ממבוכה.
הנחתי את ידיי על מותניה, התקרבתי לאוזנה ולחשתי בקול מגורגר ״גרייס.. אני לא מנהל טבלת אקסל של הבנות שהזדיינתי איתן. אבל אני יכול לתת לך הזדמנות לרענן את זכרוני ולהצטרף אליי במלתחות לאחר האימון״ אמרתי בנימה פלרטטנית וקרצתי לה כשאמרתי את המילה ׳מלתחות׳.
היא הסמיקה והשיבה בחיוב ואז שחררתי אותה מאחיזתי.
לא באמת אכפת לי את מי אני מזיין, מתי ואיפה. אני מבהיר זאת היטב לבנות שיש סיכוי טוב מאוד שלא אזכור את שמן או את מה שעשינו, אבל כמובן, כל אחת חושבת שהיא תהיה ׳הראשונה׳ לזכות בתואר החברה שלי. הן כנראה לא מבינות שאני אף פעם לא יאהב מישהי..
וניק קטע לי את חוט המחשבה כשטפח על כתפי ואמר ״צרות בגן עדן?״ וצחק.
״הלוואי אחי״ אמרתי ונאנחתי.
YOU ARE READING
חורגים מהגבולות
Romantikכריסטיאן טיילור. שחקן פוטבול אגדי, אליל הבנות, זכר האלפא של הבחורים. פראי, חצוף, מסתורי. טרגדיה נוראית שינתה את חייו וגרמה לו לשים מסכה שאיש לא סדק לעולם.. עד שהוא הכיר את קטלין ריברה, אחותו החורגת החדשה שגרמה למסכה להסדק, זה הטריף אותו. הוא היה חיי...