prvý deň na strednej

134 11 3
                                    

,,Ahoj denníček. Sopznala som chlapca. Volá sa Matthew. Je úžasný. Typujem že ma aspon 15. Ma blondavé vlasy a orieškové oči. Krásne vypracované telo. Mám chuť sa z nim poznat aj osob-"

,,Ježiš, prepáč!" Povedala to dotyčná osoba.
No ja sa len pozriem a uvidím ho. No skoro ma porazilo.

,,Nič sa nestalo" nadšene odpoviem.
On mi zdvihne denník a povie ,,Matthew" a poda mi ho. Ja si ho zoberiem a poviem ,,Natalie"

Odišiel. Začnem znova písať a opriem sa o školsku skrinu
,,Osobne. No ale to sa už stalo. Úžas! Zakopol a spadol na mna. A zhodil mi denniček. Dvihol mi ho a predstavil sa a odišiel. No a mna porazilo. Splnil sa mi sen"

,,CRRRRRRRRRN" zvoní školsky zvonček a musime isť do tried. Mám chemiu.

,,Ale čo?" Ozve sa hlas zo zadnej lavice
Pozrem sa tam a tam sedi Matthew a vedla neho je voľne miesto. Nikde inde nevidim voľne. Tak ako logicky si sadnem ku nemu.
,,Ahoj" poviem mu tak trosku vystrašene.
On to asi vycítil a povedal ,,čo sa ma bijiš? Ja nekušem" zasmial sa. No ja som sa len zčervenala. Položim si učebnice na stôl a zistím že som si zabudla knihu ,,do frasa!" Poviem. No on sa zľakne a podskoči a dosť vystrašene sa pýta ,,čo je?" ,,nemám učebnicu" odpoviem vystrašene. ,,Neboj! Požičiam." Ja sa na neho len usmejem.

,,CRRRRRRRRRN" zazvoní na prestávku.

A ja ako zavislák si otvorim denník.
,,Bože! Sedela som pri nom, vonoa ako melón. Asi som sa zaľúbila. Som blázon?"

,,idem na obed, poď so mnou" povie Matthew. No ja z úsmevom od ucha k uchu poviem ,,Jasné"

Začneme sa rozprávať ,,koľko máš rokov? A jaký šport máš rada?" Spýta sa. ,,Mám 15. A šport mam rada americký fotbal" Matthew sa na mna pozre jak keby videl kopku zlata. ,,Ja hrajem americký fotbal" ja sa na neho pozrem a začervenám sa a spýtam sa ,,A ty? Koľko máš rokov?" ,,tak ako ty" usmeje sa a odíde. A znova. Vytiahnem moj denník.

,,Pánna boha! Ja som v nebi, už som sa s ním aj rozprávala, no je úžasny. Sedela som vedla neho aj na obede. A áno, ma 15"

Toto budem písať asi každý večer. Alebo keď budem mať čas.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 12, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Matthew EspinosaWhere stories live. Discover now