Bugün yine her zamanki gibi siyah bol eşofman ve yünden bol lacivert sweat giymiştim. Okula gittiğimde sınıfın yarısı gelmişti. Yerime oturup şarkı açtım. Resim defterimi çıkarıp kendi tarzımda göz çizmeye başladım. Çok klişe bir şey ama ben seviyorum. Müziğin ritmine uygun hareket ederek çizmeye devam ettim.
Sonra aklıma exim geldi. Neden bir anda aklıma gelmişti. Defterimi bir kenara itip sıraya kafamı dayadım. Eximi düşünürken sakinleşmeye çalışsamda olmuyor. En sonunda telefonumu ve kulaklığımı sıraya bırakıp hızlıca tuvalete gittim.
Ben elimi yüzümü yıkarken içeri arkadaşım geldi. Beni garip bir şekilde sakinleştirmişti. Sınıfa döndüğümüzde sakince yerime oturdum. Sıraya göz attığımda bir kaç değişiklik fark ettim. Telefonum bıraktığımdaki yerinde değil başka bir yerdeydi. Defterim tam önüme getirilmişti. Kalemlerim ise düzgünce dizilmişti. Galiba arkadaşım yapmıştı. Çok umursamayıp hoca gelene kadar şarkı dinlemeye devam ettim.
Tüm gün derslerde sadece 1 soru çözüp hocaların gözüne çok girmeden ama çokta uzak durmadan hem ailemi hem kendimi memnun ediyorum. Hocaları memnun edene madalya.
Okul çıkışı markete girip hem kinder pingui hemde süt dilimi aldım. İkiside çok güzel olduğu için seçim yapamıyorum.
Dershaneye giderken her zamanki gibi arkamdan o çocuk geliyordu. Adı neydi? Hatırlamıyorum. Çokta önemli değil zaten. Dershanede etüte çantamı bırakıp hemen parka gittim. Dershanede öğle arası olduğu için çıkmak serbest. Parktaki kedileri sevdim zil çalana kadar. Sarı bir tanesini kucağıma alıp sevmeye başladım. Ben kediye kedi bana bakıyordu. Zil çalınca kediyi rahat olacağı bir şekilde bırakıp etüte gittim.Dershanede arkadaşım olmadığı ,belkide ben sosyalleşmediğim, için teneffüslerde soru çözdüm.
Çıkışta her zamanki gibi durağa gidip otobüs gelince bindim. Durağım gelince inip eve gittim. Eve geldikten yaklaşık 1 saat sonra biri instagramdan istek attı.
"Emrqw.miacaba sizi takip etmek istiyor."
Takip isteğini kabul ettim ama kim olduğunj hala anlayamamıştım. Hikayesine bakınca yanda oturan çocuk olduğunu anladım ve ayıp olmasın diye takip ettim. Biraz arkadaşlarımla yazıştıktan sonra uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı-2
RomanceGüzel ve istediği her şeye sahip olabilecek bir kızın günlüğünden ona takıntılı olan çocuğun olduğu yerlerden kesitler