Capitolul 31 - Zi de naștere cu multe surprize

81 2 1
                                    

Partea II

Sâmbătă dimineața, ora 9:15

Ies din baie după ce mi-am făcut rutina de dimineață și îl văd pe sărbătoritul meu încă dormind. Mă strecor în pat lângă el ca un mic șerpișor și încep să-i mângâi spatele gol, acesta mârâind ceva cu capul între perne.

— Iubitule, sunt goală și te vreau acum! îi șoptesc suav la ureche ca să-l trezesc și se pare că reușesc pentru că se ridică ca ars în capul oaselor.

Când realizează că l-am păcălit, se trântește înapoi în pat îmbufnat și se ascunde sub pilotă.

— Dar morocănos mai ești astăzi. Scuze, dar trebuia să te trezesc cumva.

— Preferam să mă trezești altfel, dar las-o așa cum a picat.

— A fi astăzi ziua ta, dar asta nu înseamnă că îți vei primi cadoul la prima oră a dimineții. Vrei să distrugi toată magia? Și scoate-ți capul de sub pilota asta ca să putem vorbi!

— Știai că este ziua mea astăzi? mă întreabă în timp ce își scoate capul de sub pilotă, părând chiar surprins.

— Deja mă simt jignită, iubitule. Firește că știu când este ziua ta și de aceea, ți-am pregătit câteva surprize astăzi, dar să nu uit... La mulți ani, dragostea mea! Sper să fii mereu fericit cu fiecare an care trece. îi spun și mă arunc peste el după ultima parte, începând să-l sărut pe toată fața.

— Mulțumesc, iubito. Dacă vei fi lângă mine cu siguranță vor fi cei mai fericiți ani din viața mea.

— Să știi că nu plec nicăieri, dar dacă stau să mă gândesc... Ar cam trebui să plec până la bucătărie. Asta se pune?

— Da? Și cum vei pleca dacă eu nu-ți voi da drumul? mă întreabă și își scoate brațele de sub pilotă, înconjurându-mi trupul cu ele ca un clește și ținându-mă complet lipită de corpul său.

— Foarte simplu pentru că vei veni cu mine.

— I-auzi! De ce? O să mă pui să gătesc chiar de ziua mea?

— Bingo! îi spun zâmbind nevinovată și se pare că îi cam piere zâmbetul de pe buze.

— Nu te panica imediat! Ne vom apuca să facem tortul pentru ziua ta, deoarece... Au fost niște probleme cu tortul pe care ți l-am comandat și nu am avut unde să găsesc unul în timp util. Peste tot am găsit închis și...

— Nu-i nimic, iubito. Oricum nu prea mă dădeam în vânt după torturi, dar dacă îți dorești atât de mult să facem unul, fie. Cel mai important pentru mine este faptul că suntem împreună aici. Nu-mi doresc nimic altceva de ziua mea în afară de tine.

— Iubitule... Te iubesc, dragostea mea!

— Și eu te iubesc, scumpo. Facem ce fel de tort vrei, dar lasă-mă mai întâi să-mi fac un duș și cobor.

— Eu te las, dar cred că ar trebui să mă lași tu mai întâi. îi spun râzând și-i fac semn spre corpurile noastre, acesta urmându-mi gestul.

— Ai dreptate.

Îmi cuprinde fața între palme și mă sărută tandru, ca mai apoi să-mi dea drumul din brațele sale. Îl las să se pregătească și cobor în bucătărie, simțind cum mă cuprinde un sentiment de vinovăție pentru că am fost nevoită să-l mint, dar trebuia să fac asta. Chiar trebuia să creadă că nu am depus mai deloc eforturi pentru ziua lui ca să fie mai surprins diseară. Acum mai trebuie să facem și un tort împreună, iar eu habar n-am ce pași trebuie să urmez. La naiba! De abia am învățat să gătesc feluri principale și mai mult de clătite nu știu să fac alt desert. Ce se presupune că ar trebui să fac acum?

Inimi răniteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum