По пътя Хари и Стела не спираха да си говорят.
- Знаеш ли, много ми е приятно когато съм с теб! - Хаз се престраши и каза това, което си мислеше от доста време.
В първия момент момичето не знаеше как да отговори, но след това се усмихна и каза:
- Вярваш ли, че и в най-смелите ми мечти не съм мечтала за ден като този?!!Усмивката на Хари блесна секунда след като чу думите на момичето до него, като чаровните му тръпчинки се появиха веднага върху перфектното му лице.
- Е, стигнахме. - Колкото и бавно да караше Хари, нарочно разбира се, паркира колата пред къщата на Стела.
- Искаш ли да влезеш? - Момичето предложи.
- Всъщност не ми се иска да се разделяме, но няма да мога да дойда, съжалявам! - Момчето направи тъжна физиономия.
- Окей, ще се видим друг път. - Красавицата му намигна и излезе от колата.- По-скоро, отколкото очакваш. - Хари успя да каже преди момичето да затвори вратата.
Тя го чу, усмихна му се и тръгна към вкъщи.ГТС
Официално: това е най-страхотният ден в живота ми! София и Лиам са невероятно очарователни, а Харии .... Хари... Хари си е Хари! Какво се случва с мен и него?!? Винаги съм го харесвала, но сега всичко е толкова по-странно. Имам чувството, че и той изпитва нещо към мен, но дали просто не е много мил и се държи така с всички по принцип?
Реших да се разсея от всички тези мисли и влязох в Instagram за да се разсея.
" Скъпи приятели, трябва да ви кажа, че всички имена бяха прекрасни и със София наистина се наслаждавахме докато избирахме. В крайна сметка избрахме името на красивата г-ца Стела Прайзис. Надяваме се, че ще я харесате, защото тя вече е част от семейството ни! Благодарим ви и за пожеланията за бебето! Невероятни сте! хх "
Това беше написал Лиам под снимката му с мен и София. Двамата са страхотни, а частта "тя вече е част от семейството ни" ме трогна истински." Не е важно как се казва бебето, важно е да бъде здраво. Поздравления все пак за момичето! "
" Авв ревнуваааам!! "
" Красотата на родителите си и красивото име на това момиче, това бебе е истинско късметлийче! "
" Красиво име, красиво момиче ;) "
Това са част от коментарите. Означава ли, че феновете ме харесаха? Боже, продължавам ли да сънувам?!?
YOU ARE READING
The Last But The Best
Fanfiction- Стела, знаеш че винаги бих изпълнил всяко твое желание. Изпълних и последното ти: не съм те търсил, макар че всеки ден се обвинявах за това. Сега обаче се срещнахме без да сме се търсили. Скъпа, това няма как да е просто случайност! - Хари, ти н...