Hoseok beni öpmeye başlamıştı,bende karşılık veriyordum. Beni kucağına alıp tekrar öpmeye devam etti. Öperken bi yandan da üstümü çıkarmakla meşguldü. Yanında sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım kendi üstünü de çıkardı. Beni altına aldı boynumu öpmeye başladı. Hem öpüyor hem emiyordu. Canım acıyor aynı zamanda zevk alıyordum.
A:ımhh Hoseok devam etHoseok bundan hoşlanmış olacak ki bana bakıp sırıttı ve hızlıca öpmeye devam etti. Yavaş yavaş aşağılara doğru kayıyordu...
(Bundan sonrası sizde)•Sabah•
Yanımda birşeyin hareketlenmesi ile korkup uyanmıştım, yanıma baktığımda Hoseok ve ben çıplak bir şekilde yatıyorduk aklıma dün gece geldi. Yüzüm kızarmıştı. Dün gece yaşananları unutmaya çalışıyordum. Yataktan kalkıp banyoya gittim. Duş alırken düşünmeye başladım."acaba onu seviyor muyum?...yok ya sevmiyorumdur...y-yani herhalde"Off arayabileceğim bir arkadaşım da yok ki açıp içimi dökeyim Hoseok'u sevdiğimi hissediyorum ama hislerimden de emin değilim...ne yapacağımı bilmiyorum. Banyodan çıktım dolaptan kıyafetlerimi alacaktım Hoseok'un uyandığını ve beni izlediğini gördüm.
A:ş-şey üzerimi giyineceğim
H:giyin. Ben yokmuşum gibi.
A:o-olmaz çık odadan
H:ha-yırrr çıkmicammm
A:o zaman bende banyoda giyinirim.
H:yine görürüm.
A:nereden göreceksin banyoya kamera mı taktın sanki?
H:evet.
A:hahaa bende inandım hadi hadi inandım.
H:inan inanma taktım.
A:y-ya ben orada banyo yaptım haa
H:tamam bakmam kayıtlara
A:ya offff senden kaçış yok ya
H:anca evlenince.
A:ahh kafayı yicem!Hoseok buradayken olabildiğince dikkatlice üzerimi giydim pislik bide oturmuş izliyordu bu halleri çok sinirimi bozuyor.
H:hadi kahvaltı yapalım
A:ok.Bölüm sonu.
Bu bölümde acayip saçmaladım farkındayım gece geç saatte böyle oluyor ancak kusura bakmayın yani
Diğer bölümde ne olsun istersiniz?