Pohled Eddieho:
,,Řekněme, že ano" řekl jsem a společně jsme se zasmáli. Noah mezitím vylezl ke mně a políbil mě. Já na jeho rty navázal a mezitím nás přetočil.
,,Víš chtěl jsem se tě na něco zeptat" řekl jsem a Noah kývl, že můžu mluvit dál.
,,No jelikož děláme tohle všechno a tomu druhému na tom druhem záleží, tak jsem se chtěl zeptat na něco" řekl jsem a Noah se pousmál.
,,Ptej se" řekl a pohladil mě po tváři.
,,Nebudeš můj přítel?" zeptal jsem se nervózně a Noah se víc usmál a políbil mě.
,,Samozřejmě, že budu, Eddie"_______________
Pohled Noaha:Byl jsem jako v nebi. Vážně se tohle teď děje? Nemůžu tomu uvěřit. Z nás dvou je teď pár. Pane bože. Už jsme oficiální pár, který bude spolu sdílet všechno, bude cestovat a užívat si spolu... Za tyhle necelé 3 měsíce se toho stalo hrozně moc. Přestěhoval jsem se do jiného města, přešel jsem na jinou školu, našel si partu nových kamarádů, potkal jsem Eddieho, začal jsem poznávat sám sebe, zjistil jsem, že jsem gay, s Eddiem jsme se stali více jak přáteli a teď je z nás oficiální pár. Neskutečné.
,,Na co myslíš, Noahu?"
,,Na to, jak je to všechno nemožné. Co se událo vlastně od té doby, co jsem se sem přestěhoval. Změnil jsi mi život, Eddie" odpověděl jsem mu a políbil jsem ho_________________
Pohled Eddieho:,,A teď už si nedokážu svůj život bez tebe představit" řekl a já se musel usmát. Byl to tak hezký pocit.
,,To já zase bez tebe. Záleží mi na tobě víc než si myslíš. Jsi celkově moje světlo na konci toho ošklivého tmavého tunelu" řekl jsem a Noah se nemohl přestat usmívat. A tak jsem přerušil naši mezeru tentokrat já a políbil jsem ho. Po chvíli naší líbačce jsme se odpojili a podívali se tomu druhému do očí.
,,Miluji tě Noahu" špitl jsem a Noah mě pohladil po okem.
,,Já tebe víc, Eddie"_______________
Pohled Noaha:On mě miluje. Oh můj bože. Jsem šťastný, že už to více ani nejde. Teď už se bojim jen jediné věci. A to je to, jak to řeknu rodičům. To vše. Oni si myslí, že Eddie je můj kámoš a já jsem kluk, který chce jen holky. Ovšem pravda je taková, že Eddie je můj přítel a o holky nemám zájem.
,,Nechceš se podívat na nějaký film? Mám tady popcorn, tacos se sýrovou a pálivou omáčkou, zmrzlinu a colu."
Tolik toho? To budeme úplně plní oba dva.
,,Proč jsi toho kupoval tolik?"
,,Protože jsem chtěl, aby náš víkend, kdy jsme se stali párem, aby byl nezapomenutelný zážitek pro nás oba, víš? A to rozhodně bude."
,,To jo. Ty jsi prostě bezchybný, Eddie" políbil jsem ho________________
Pohled Eddieho:,,Zase bezchybný, to bych neřekl, ale chci, aby to byl nejlepší víkend" řekl jsem a usmál se. Noah se usmál a pokroutil hlavou.
,,Je to ten nejlepší víkend"Později:
Po pár filmech, kdy jsme ani jeden nevěnovali pozornost času, tak jsem začal být unavený. A Noah na tom bál stejně.
,,Půjdu tu televizi vypnout" řekl jsem a mezitím vstal.
,,Musíš vstávat?" zamumlal v nesouhlasu Noah a natahoval ke mně ruce.
,,Musím tady trochu poklidit, zlato. Nebudeme spát v bordelu snad" zasmál jsem se. Vypnul jsem mezitím televizi a trochu pouklidil okolo talíře a zbytek od jídla. Když jsem si byl jistý, že všechno je uklizený, tak jsem si lehl vedle Noaha a přitáhl si ho k sobě.
,,Už nikam nechoď, Eddie" zamumlal Noah. Poté položil svou hlavu na moji hruď.
,,Už nikam nejdu, neboj"_______________
Pohled Noaha:Byl jsem uklidněný jeho dokonalým hlasem. Nappsledy jsem ho políbil a řekl jsem: ,,Dobrou noc, zlato"
,,Dobrou noc, zlatíčko" odpověděl a to byla poslední věc, kterou jsem slyšel. Potom jsem usnul.
-Ráno-
Probudil jsem se asi kolem osmé hodiny. Eddie ještě sladce spinkal jak miminko a tak jsem si začal hrát s jeho vláskama a sledoval jsem ho, jak spinká. Byl roztomilý. Vzal jsem si mobil, vyfotil jsem si ho a dal si ho na tapetu. Pak jsem viděl, že zapohyboval nohama pod dekou a tak jsem ho políbil.
,,Jak dlouho už mě sleduješ?" zasmál se
,,Taky ti přeji dobré ráno"_________________
Pohled Eddieho:,,A nějakou chvilku to už bude" řekl a tiše se zasmál. Já mezitím otevřel oči a podíval se na Noaha. ,,Nechtěl jsem tě ani budit. Spal si tak roztomile" řekl a já se usmál a mezitím si ho přitáhl k sobě. Noah se lépe lehl na mojí hrudi a ja mezitím zavřel oči znovu. ,,Nikam tě nepustím" řekl jsem a Noah se zasmál. ,,Já ani nikam nejdu" řekl a políbil mě na krk kam pak schoval i svůj obličej. ,,Takhle bych ležel klidně i celý den" zamumlal Noah a ja se usmál. ,,To by bylo sice fajn zlato, ale chci s tebou něco podniknout"
_______________
Pohled Noaha:,,A co?" zeptal jsem se ho
,,Noooo, to je tajný, děsně tajný. Nemůžu ti to říct, je to tajemství" usmál se
,,Tak to je dobře"
,,Tak vstávat a jdeme na to"
,,Co si mám vzít na sebe?"
,,Ty jsi nerozhodný jak holka fakt že jo" zasmál se
,,Tak holka jo? Já ti dám" on ještě seděl na posteli, já stál. Vzal jsem polštář a zacal jsem s ním o něj bouchat. On si vzal na obranu také polštář a tak jsme byli na posteli a oba dva jsme bouchali do toho druhého a u toho jsme se smáli jako blázni a na chvíli jsme se zastavili a jakoby se zastavil čas. Pak já jsem na něj obkročmo skočil a začal jsem ho líbal._________________
Pohled Eddieho:Po chvíli jsme se odpojili a já se musel zasmát. ,,Takhle ukončuješ naší polštářovou bitku jo?" řekl jsem a Noah se usmál. ,,Samozřejmě" špitl a já se usmál a povalil ho pod sebe. Opřel jsem se rukama vedle jeho hlavy a koukal mu mezitím do očí. Já se pak ušklíbnul a začal ho šimrat na břiše. ,,Eddie!" začal se smát Noah. On k tomu začal kopat nohama a kolenem mě trefil mezi nohy...
»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Trochu kratší kapitolka, doufám, že nevadí. Každopádně jdeme dále 😁
Jak se ti kapitolka líbila? 😁💕
ČTEŠ
Crazy in Love /CZ/
Teen FictionEddie Dawson a Noah Smith. Na tomhle příběhu jsem pracovala s mojí nejlepší kamarádkou Gabčou. Já psala Noaha a Gabi Eddieho. Doufám, že se bude líbit <3