Sabah kalkıp kahvaltı etmiştik.Suan oturma odasında uzaniyorduk."Batuhan, Burağa noldu?"
"Birşey olmadı sevgilim.Depoya kapattık.Seni tecavüz ettiğini dair kanıt arıyoruz.Aslinda senin göğsüne yaptığı yaralar vardı ama onlar çoktan geçmiştir.Geç kaldık o konuda.Bu yüzden şuan kanıt aradığımız için depoda"
İçime Bi sıkıntı düşmüştü.
"Ya kaçarsa?"
"Kaçamaz.Onu depoya sıkıca bağladık.Kapinin önüne de 2 tane adam diktik.Korkmana gerek yok sevgilim"
Dediğinde beni bu kadar düşünmesine sevinmiştim.Gülümseyip Yanina gitmek için ayağa kalkmiştım ki sızlayan bacak aramla inledim.Yüzüm acıyla buruşmuştu.Batuhan hızla ayağa kalkıp beni tuttu.
"Sevgilim niye aniden ayağa kalkıyorsun? Bana deseydin ben gelirdim yanına"
"Unutmuşum"
Batuhan bana dün yaşanan her şeyi anlatmıştı.Yüzüm kizarirken Batuhan sırıttı.
Beni koltuğa oturtup içeri gitti.Ona arkasından bakarken 5 dakika sonra geldi.Elinde Bi kamera vardı.Kaşlarimi çatıp ona baktım.
"Sevgilim izlemeye hazır mısın?"
"Neyi?"
"Dün geceyi"
Diyince gözlerim fal taşı gibi açıldı.Dün geceyi kameraya mi çekmişti?
"N-ne dün geceyi kameraya mi çektin Batuhan?"
"Evett izle"
Diyip kamerayı bana çevirdi.Ve kaydı başlattı.
Video son bulunca Ağzım açık kalmıştı.Ardı ardına sevişiyorduk.Hiç durmadan.
Batuhan yüz ifademe kahkaha attı.
"Dün çok güzeldi.Bana sarhoşken neler demişsin duydun mu? Sarhoş değilken bana hiç öyle şeyler demiyorsun ama"
Diyip yüzüme yaklaştı. Yutkunup geri çekildim.
"Batuhan sus! Utanıyorum zaten!"
Daha büyük bir kahkaha attı.
"Emir,Tuna ve ben birşeyler içeceğiz dışarıda gelmek ister misin?"
Diyince acıyan bir bacak aramla onların yanına gitmeyi düşünmüyordum.Aslinda acısı sadece arada geliyordu.Ama ben 1 gün daha dinlenmek istiyordum.Ki tamamen geçsin.
"Yok ben dinleneceğim biraz daha sen git sevgilim"
"Tamam sevgilim"
Diyip ceketini aldı beni optukten sonra evden çıktı.
Derin bir nefes verdim.Biraz televizyon izlemiştim ki mutfaktan birkaç tıkırtı geldi.Korkuyla Oraya baktım.
Sonra yavaşça ayağa kalkıp elime alabilecek birseyler aradım ama yoktu.Aramaktan vazgeçip belki sadece bir kedidir diyerek mutfağa yürüdüm.
Mutfağa girip içeri baktığımda kimseyi göremedim.Belki de yanlış duymuştum.
Arkama dönüp oturma odasına doğru yürüyecekken ağzımın bir bezle kapatılmasıyla çığlık atmaya çalıştım.
Ama bir işe yaramadı.Bayılmadan önce son duyduğum kelime ;
"Yaptıklarınızın bedelini ömür boyu ödeyeceksin!" idi.****
Uyandığımda beyaz bir odadaydim.Ve ellerim tavandan aşağı inen bir zincire bağlanmışti.Ayaklarimda aynı şekilde yere bağlanmişti.üstüne ben soyunuktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gay olmak nasıl bir duygudur? (+18)
Teen Fiction!! Kitap çok fazla +18 sahne içermektedir.!! bacaklarımı kavrayarak beni duvara daha çok bastırdı.Dudaklarımı istila ederken karşılık vermekte zorlanıyordum. Altımda hissettiğim sertlik nefes almamı bile engelliyordu.Beni bu kadar arzuladığını bilme...