Changbin pov
Han: taka przyjaciółka że zabrałeś ją do Nung, żadnego z nas nigdy ze sobą tam nie wziąłeś, a no i wyznałeś jej wczoraj że jest dla ciebie ważna
-Niby kiedy!?
Han: Yu-Rim wspominała trochę o tobie w kuchni.... swoją drogą strasznie szybko się upija - zaśmiał się cicho
- co mówiła?
Han: a czemu cię to interesuje, przecież to tylko przyjaciółka- potargał moje czarne i tak nie ułożone włosy
- po prostu mi powiedz....
Han: Powiedzieliśmy jej że nie ma za bardzo oczekiwać od ciebie słów że ją kochasz, a ona jedynie odpowiedziała że w aucie przyznałeś że jest dla ciebie ważna nie bezpośrednio ale i tak się przyznałeś
- niby czemu miała by się nie spodziewać ode mnie takich słów?
Han: i ty dalej się upierasz że to tylko przyjaciółka- pokręcił głową i zacmokał
- mniejsza wracam do niej....
tak jak powiedziałem tak zrobiłem widok jaki tam zastałem strasznie mnie rozczulił, dziewczyna spała zawinięta w kokon z mojej kołdry i wtulała się w moją poduszkę, z tymi rumieńcami roztrzepanymi włosami wyglądała tak bezbronnie i uroczo, ponownie sprawdziłem dziewczynie temperaturę i nadal miała 39. Poszedłem szybko po jakiś ręcznik kuchenny i szybko go zamoczyłem w lodowatej wodzie po czym szybko poszedłem położyć go na czole tej małej uroczej istotki.
Siedziałem i patrzyłem jak spokojnie śpi bawiąc się jej włosami, co chwilę również sprawdzałem czy temperatura spada jednak nic z tego. Nagle drzwi do mojego pokoju się uchyliły a w nich stanął brat dziewczyny.
In: co z nią?
- gorączkuje....
In: ile ma?
- 39, ale próbuje jej zbić
In: jeśli nie spadnie do wieczora pojedziemy z nią do szpitala
Mijała jedna godzina, i druga cały czas przy niej czuwałem z Yeong inem. Gdy zauważyłem że temperatura podskoczyła jej do 39.4 uznałem że to nie jest dobry znak.
-In przebierz ją w jakiś t-shert i spodenki...
In: dlaczego ja? nie będę jej przebierał...
-Yeong in musimy zbić jej temperaturę, a jedyne co nam zostało to albo od razu jechać do szpitala albo zrobić jej zimną kąpiel, przecież nie wsadzę jej do wanny w bluzie i leginsach. Na pewno ma bieliznę
In: to ty to zrób
- In.... czasem na prawdę zachowujesz się jak dziecko.... Nie jesteśmy razem więc wątpię by chciała a bym to ja ją przebierał i widział prawie nago.
Młodszy po moich słowach przyznał mi rację, opuściłem na chwilę pokój i przyniosłem mu ciuchy w które ma przebrać siostrę, po czym ponownie opuściłem pokój, a w między czasie przygotowałem zimną kąpiel dla dziewczyny. In zawołał mnie gdy Yu była przebrana, jest strasznie chuda, wyglądała na tak kruchą że bałem się że samym dotknięciem zrobię jej krzywdę.
Gdy delikatnie uniosłem dziewczynę ta od razu się we mnie wtuliła, zrobiło mi się cieplej na sercu przez ten gest..... moment to tylko przyjaciółka.....prawda?
Yeong In Pov
Bardzo martwiłem się o młodą, nie obudziła się przy przebieraniu ani przy podnoszeniu, otworzyła swoje duże brązowe oczy dopiero gdy Bin delikatnie włożył ją do wody, ale była strasznie nie obecna. Gdy zaczęła majaczyć coś o rodzicach, wiedziałem że jeszcze dziś wylądujemy z nią w szpitalu.
CZYTASZ
In sister
Teen Fictionrodzice 17-letniej Yu-rim i 21-letniego Jeong in'a musieli wyjechać z Korei w sprawie pracy do Niemiec, więc obowiązek opieki nad Yu-rim spada na jej starszego brata