B-28

6.1K 349 130
                                    

Tekrardan hepinize merhaba ben geri geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tekrardan hepinize merhaba ben geri geldim. Nasılsınız, umarım hepiniz iyisinizdir.

BÖLÜMÜ BEĞENİP YORUM YAPMAYI UNUTMAYINIZ.

💫

Keyifli Okumalar;

Ruhum uzun zamandan sonra huzur ile uyanmıştı başım huzur bulduğum adamın göğsünde saç diplerimde şefkat besleyen parmakları, kalbimi huzur ile dolduran nefesi.

İşte huzur budur. Yıllardır uzak kaldığım huzur şimdi olmuştu, dün akşam birlikte uyumuştuk ikimizde konuşmadan sadece birbirimizin huzuruna erişmiştik.

"Yattım kalktım ya rab" diye bağırdı Çınar. Bir insan abisinin sesini bile özler miydi? Özledim. Abilerimi sevdiklerimi çok özledim. "Kumamı ve sevgilimi uyandırmaya."

"Ya yine mi? Bıktım! Oğlum sus lan uyusunlar!" Dedi Alex. Pikeme daha sıkı sarıldım ikisinin tatlı kavgası yüzümde tebessüm oluşturdu.

"Özlemişim." Dedi Berzan. Sıcak nefesi saç diplerimdeydi başımı göğüs kafesinden kaldırıp siyah irislerine baktım. "Kokunu. Seninle uyumayı çok özledim."

Unutamıyordum. Bir türlü bebeğimin benden gidişini unutamıyordum, ellerini bile tutamadan benden almışlardı.

"Ben özlemedim." Dedim doğruyu söyledim. "Senden ayrıldığımda beri uyku kavramı hayatımda yoktu, ama artık var"

Bu da doğruydu. "Aramızda soğukluk var" dedi her daim aramızda soğukluk olacaktı eski yaşantımız olmayacaktı, kimse eskisi gibi değildi olmayacaktı. "Bu soğukluk araya giren 1 yıl 11 ay 15 gün yüzünden. Bu yıllar bana müebbet hapis gibi geldi."

"Ben senden intikam alacağım!" Dedim yavaşça göğsünden kalktım başımı çevirip gözlerine baktım siyah irisleri gözlerime bakamıyordu. "Bana verdiğin bütün acıları sana yaşatacağım, canın yanacak biliyorum ama bilmeme rağmen yapacağım."

"Hakkındır." Dedi sırtını yatak başlığına verdi. "Senin benden intikam alman için mantıklı sebebin var." Diye düzeltti yüzünde burukluk vardı. "Ama bebeğimizi kimin senden aldığını söyle, öğrendiğimden beri delirmek üzereyim. Kimseye kafa göz dalmamak için kendimi sıkıyorum çok pis patlayacağım!" Bağırdı. Dişlerini ağzının içinden sıkmıştı sert çenesi kendini belli etmişti.

Mardin Masalı +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin