37.BÖLÜM: KUTLAMA YEMEĞİ

257 35 30
                                    

  Canlarım merhaba nasılsınız?😍

Uzun bir yeni bölüm ile karşınızdayım. Umarım keyifle okursunuz.🥰

Oy ve yorum konusunda sizleri sıkmak istemiyorum ama gerçekten okunmaya nazaran bu kadar az olması beni çok üzüyor. Emeklerimin karşılığını almak istediğimde saçma yargılara maruz kalıyorum ve ne yapacağım konusunda inanın bir fikrim yok. Oy ve yorum sınırı koymak da istemiyorum.🥺😔

Ne olursa olsun yazmayı ve sizleri çok seviyorum. Bunu sakın unutmayın olur mu?❤

BÖLÜM ŞARKILARI:
-Ece SEÇKİN: Dibine Dibine
- Sezen AKSU: Seni Yerler
- Simge: Öpücem

        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

" Aslım emin misin abim? Daha önce hiç rakı içmedin, çarpmasın seni? Bira falan mı içsen?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


" Aslım emin misin abim? Daha önce hiç rakı içmedin, çarpmasın seni? Bira falan mı içsen?"

Aslım abisinin uyarısına gözlerini devirirken Nehir'in sorgu dolu bakışlarını üzerinde hissettiğinde daha da sinirlendi. Tıpkı küçük bir çocuk iken yaptığı gibi kaşlarını çatıp ellerini beline koyarak abisine ve Nehir'e baktı.

" Karşınızda beş yaşında küçücük bir kız çocuğu yok, ne içip içmeyeceğimi ayırt edecek kadar büyüdüğümü düşünüyorum. "

Nehir elindeki rakı şişesiyle Armağan'a soran gözlerle bakarken Aslım daha fazla sabredemeyip Nehir'in elindeki rakı şişesini aldı ve önündeki rakı bardağını yarısına kadar doldurup şişeyi yeniden Nehir'in önüne kafasına atmak istercesine sertçe koydu.

" Biz buna aramızda adamın başına fırlatmak diyoruz bebeğim ama yine de sen bilirsin."

Yarı dolu rakı bardağının üzerine soğuk su ekledikten sonra kendisine merakla bakan kızlara doğru bardağını kaldırıp "Bu gece toplanmamızın sebebine, Nehir'in yeni dizisine ve benim de yeni işime kadeh kaldırıyorum. "

Herkes Aslım'ın kadeh kaldırışıyla bardaklarını kaldırıp tokuşturarak içerken Nehir yanında oturan Aslım'a doğru eğilip " Rakıyı çok sert koydun bari yavaş iç de çarpmasın." Diye uyardı. Aslım duyduğu sözlerle gözlerini devirip derin bir nefes aldı ve bardağını masaya sertçe koyup sinirli gözlerle Nehir'e baktı.

" Yemin ederim ki sana şurada bir çarparım, rakı yanımda halt eder. Bari bu gecemi zehir etme be adam. " Diye sinirle söylenerek rakı bardağını eline alıp büyük bir yudum aldı.

" Allah da senin belanı versin! Zıkkımın kökünü iç Aslım! Gerçi zıkkım bile bunun tadından iyidir. O kadar kafa tuttuktan sonra içemem de diyemezsin. Yemin ederim yaşadığımız hayattan daha acı bu illet! "

Nehir ve Armağan içkilerinden birer yudum alırken gözlerini bir an olsun Aslım'dan ayırmıyorlardı.

  Aslım ağzındaki acı anason tadı yüzünden yüzünü buruşturmamak için kendini zor tutup bardağını hiçbir şey olmamış gibi masaya koyup tabağındaki etlerden ve salatadan  ağzına atıp çiğnemeye başladı.

AŞKIN SON PERDESİ ( TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin