50

87 5 0
                                    

Proszę Was przeczytajcie do końca!

I dobrnęliśmy na finisz! Z radością mogę powiedzieć, że to już koniec tej powieści, a za razem całej przygody z losami jej bohaterów. To prawie sześć lat odkąd opublikowałam tutaj, pierwszą część całej serii. Nie wiedziałam wtedy, że wzbudzi ona takie zainteresowanie, a ja zdecyduję się na jej kontynuację w postaci dwóch, kolejnych części.

Tworzenie tych powieści to tak, naprawdę hobby, którego realizowanie dawało mi wiele przyjemności i chwilowego oderwania od rzeczywistości. Dlatego każdy wasz komentarz, czy gwiazdka pod rozdziałem, dawała mi niesamowitą radość i świadomość, że ktoś jednak czyta te moje wypociny hahah. Cały czas mam świadomość, że popełniam błędy dotyczące pisania, ale jeśli tylko mogę to szlifuję swoje umiejętności pisarskie, aby być choć odrobinę lepszą w tym co robię.

Bardzo cieszę się też, że udało mi się doprowadzić tę historię do końca, bo szczerze mówiąc, ze względu na obowiązki (studia, praca, praktyki itp), miałam zostawić ją niedokończoną i może kiedyś do tego wrócić. Ale udało się i zakończyłam coś, co kiedyś wymyśliłam w swojej głowie i przeniosłam na papier. Cieszę się niezmiernie!

A jakie są wasze odczucia i wrażenia po przeczytaniu ostatniej części? Jeśli macie chęć, to podzielcie się w komentarzach!

Jednocześnie korzystając z okazji, chciałam w tym miejscu zaprosić was do przeczytania mojej nowej powieści, którą skończyłam pisać niedawno i od jakiegoś miesiąca wrzucam tutaj regularnie rozdziały. Na razie nie ma ich za dużo, a sama fabuła dopiero się rozkręca, ale mogę obiecać że z każdym kolejnym rozdziałem będzie ciekawiej ;).

Jeśli lubicie romans mafijny, z elementami erotyki i akcji, to serdecznie zaparaszam do przeczytania: "Dorwać Chudego".

https://www.wattpad.com/story/266785137-dorwać-chudego

com/story/266785137-dorwać-chudego

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Poniżej krótki opis:

Życie czterdziestoletniego mężczyzny na pozór wydaje się poukładane. Prowadzi on biznes w Warszawie, ma bogate życie towarzyskie i wie czego chce. Jednak jego nie do końca jasna przeszłość, niemal cały czas ma wpływ na teraźniejszość. Dodatkowo los, niespodziewanie stawia na drodze mężczyzny młodą kobietę. Jak potoczą się jego losy, gdy ich znajomość wejdzie na wyższy poziom, a nad mężczyzną zaczną zbierać się czarne chmury?

"Zerknęła niechętnie w kierunku nieznanego jej mężczyzny i odparła znudzonym tonem.

- Tu jest zajęte - a po chwili, dodała zwięźle. - Czekam na kogoś.

Dobrze zbudowany mężczyzna nie ruszył się jednak z miejsca, za to odpowiedział jej z pewnością w głosie, przy okazji uśmiechając się tajemniczo.

- A co, gdyby czekała pani na mnie?"

Do zobaczenia, buziaczki i trzymajcie się ciepło! 😘❤️

Do ostatniej kropli krwi Tom III ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz