פרסי היה עייף זה בטוח.
הוא מסתכל סביב והוא רואה סביב המדורה את ילדי אפולו שרים ורוקדים, הוא רואה את קלריס שנראתה כאילו היא ושאר ילדי ארס כרגע נקלו למריבה עם חלק מיילדי הרמס, פרסי בטוח שהוא לא רוצה לדעת.
הוא רואה את גרובר מדבר לכמה מנימפאות היער על משהו שפרסי היה בטוח שהוא שמע אותו מדבר על הכלב פודל שהם פגשו במסע שלהם.הקווסט הראשון שלהם, פרסי חייב להודות שהיה חלק קטן בו שהוא מרוצה מהמסע הזה, למרות שזה היה מסע מאוד מטופש, כאילו זאוס היה יכול להחזיר בעצמו את הברק שלו הוא לא היה צריך להציק לפרסי וחבריו.
למרות זאת הוא הצליח להציל את אמו, אפרופו אמו היא קיבלה הזדמנות לחיים חדשים.המכתב שלה הגיע עלי והיא סיפרה לי שגייב "עזב" באופן מסתורי-נעלם מעל פני האדמה, למעשה היא דיווחה על ההיעדרות שלו למשטרה, אבל לפרסי הייתה הרגשה שהוא לא הולך לראות את גייב יותר בחיים.
היא גם סיפרה במכתב שהיא בנתה "פסל" חדש. ושהיא נפתרה מ"ארגז הכלים ההוא" (מדוזה)
פרסי צחקק לעצמו הוא אומר לעצמו בלחש
"ברוך שפתרנו גייב המסריח"
"מה אמרת פרסי?"
"מה?" פרסי החזיר ואז הוא הבין שהוא לא דיבר בלב, הוא הסתכל לאן שהקול קרה לו, הוא רואה את אנבת צייס חברתו אשר הייתה אתו במסע, הוא שם לב שאחיה מלקום קולע לה צמה יפה, הוא מסתכל עליה בהתלבות
"וואו היא באמת יפה" הוא חושב לעצמו ואז הוא מבין שהוא הסתכל יותר מידי זמן עליה והוא מיד אזיז את ראשו,
הוא שמע צחקוק מאחוריו הוא ראה את חברו הטוב גרובר והוא שמע אותו מדבר לחבריו הנימפאות משהו בסגנון של
"עם זה הייתי צריך להתמודד כל הקווסט הזה"
פרסי לא הבין על מה גרובר מדבר עליו אז הוא הסתכל עליו בסימן שאלה.
אפילו בלי לדבר גרובר ידע על מה פרסי שואל והוא נופף לו כאילו בלי לדבר מבט של "אנחנו נדבר על זה אחר כך" .פרסי מיד חזר למדורה הוא ראה את אנבת ומלקום מדברים על ארכאולוגיות ועוד דברים שפרסי ממש לא הבין.
הוא ראה את שקלריס וחבריה לבקתה גמרו את הריב שלהם עם ילדי הרמס למרות שפרסי יכל להרגיש את הניצוצות באוויר.
הוא גם ראה את מר .ד. שותה את המשקה הקבוע שלו , והיה נראה שהוא וכירון מדברים על משהו.אבל מה שעיניו נפלו היה לוק, הוא נראה מאוד עצבני ולחוץ מאז המסע שלהם, פרסי עדיין לא דיבר אתו מאז שהם חזרו למחנה. אז הוא קם ממקומו והלך לכיוון לוק , ובדיוק שהוא קם גם אנבת, כנראה שהיא חשבה על אותו הדבר כי היא חלקה אתו מבט.
הם ניגשו על לוק וישבו כל אחד לציידו שלו. לוק נראה מאוד לחוץ ששניהם באו. אבל ליפני שהוא אמר משהו אנבת אמרה-
" לוק אתה מרגיש טוב?"
"מה זאת אומרת?" לוק אמר בהגנה
"זאת אומרת.. אתה נראה שונה" פרסי אמר במטרה להגן על אנבת,
"אני בסדר גמור תעזבו אותי בשקט".
הוא עלך משם מהר והלך לכיוון אחיו ילדי הרמס.
פרסי ואנבת החליפו מבטים והסכימו בפה אחד שהוא לא בסדר.
YOU ARE READING
פרסי ג'קסון וההגעה לעתיד
Fantasyפרסי יודע שהחיים שלו הם שונים. הוא בדיוק גמר את החיפוש הראשון שלו עם אנבת וגרובר. אבל באמצע המדורה אלות הגורל שולחים את פרסי, אנבת, גרובר ,קלריס ולוק 4 שנים לעתיד (בזמן הקרב על מנהטן). אזהרת ספויילרים לספרי פרסי ג'קסון אני רוצה להזהיר שזה הסיפור הרא...