rkkyan:
O çok güzel. Keşke hep yanında olabilsem...
____________________
12.468 Beğenme
2.570 Yorummiyasself: Bir dakika o Langa değil mi?
rkkyan: Evet, o.x: Langa'yla ne kadar yakınsınız??
rkkyan: Hiç yakın değiliz.
x: Fotoğraf öyle demiyor.
rkkyan: Fotoğrafın bir şey dediği yok.joebutcherrys: Neden kimse seni tanımıyor?
rkkyan: Kimse kim olduğumu sormadı çünkü.xx: Fotoğrafın gerçek olmadığı belli abi.
rkkyan: Sen gerçek değilsin.
xx: Nereden bileceksin? Ayrıca ne alaka?
rkkyan: Konuşmam için bilmem gerekmiyormuş.
xx: Aptal mısın? Kim dedi bunları sana?
rkkyan: Az önce senden gördüm ablam.cherry: Langa'nın haberi var mı bu fotoğraftan acaba?
rkkyan: Bilmem ona sormak lazım.xxx: Şöyle bir ilişki istiyorum of.
rkkyan: Ben ilişki göremiyorum yalnız.langauwufan: Langağğ Aşkımm Ne Yapıyorsun Milettin Kucağında?!
rkkyan: Annen senin tamamını doğurduğuna emin mi?xxxx: BU ÇOCUK GERÇEK Mİ? ÇOK GÜZEL!
rekikyan: Evet gerçek. Çok güzel olduğu da doğru.Langahasegawa.fan: Kim olduğunu bilmiyorum ama onun cidden güzel bir fotoğrafını çekmişsin.
rkkyan: Teşekkür ederim.daha fazlasını görüntüle...
xxx
langahasegawa x rkkyan (dm)
____________________
langahasegawa: Kim olduğunu açıklar mısın?rkkyan: Ben Reki.
langahasegawa: Bu kadar mı?
rkkyan: Daha ne dememi bekliyordun?
langahasegawa: Evime girmişsin? Üstüne üstlük beni kucağına yatırıp fotoğraf çekmişsin. Ha bir de bunu sosyal medyada paylaşmışsın. Bir açıklama bekliyorum doğal olarak.
rkkyan: Çok güzeldin. Paylaşmak sevaptır. O yüzden paylaştım.
langahasegawa: Ya asıl önemli olan o değil. Evimi nerden buldum ve nasıl girdin? Kimsin? Ne işin vardı evimde? Hangi amaçla girdin?
rkkyan: Kimim mi? Ben seni uzun bir süredir tanıyorum. Beni tanıyorsun ama hatırlamıyorsun. Evinin şifresi, telefon şifren falan bunları biliyorum. En sevdiğin şeyleri ve sevmediğin şeyleri; günlük rutinin falan senin hakkında her şeyi bilen biriyim.
langahasegawa: Seni tanımadığıma eminim.
rkkyan: Çok emin konuşuyorsun of.
langahasegawa: Ne dediğini anlamıyorum. Açıkça ne demek istediğini söyler misin?
rkkyan: Zamanla beni tekrar tanımanı istiyorum.
langahasegawa: Bunu neden yapayım?
rkkyan: Çünkü benim için çok değerlisin ve bir zamanlar bu cümlenin aynısını bana kurmuştun.
langahasegawa: Ben seni tanımıyorum. Saçma sapan şeyler söyleyip durma. Bak, seni uyarıyorum: Evime bir kez daha girme.
rkkyan: Söz veremem ama merak etme sana zarar vermek gibi bir amacım yok. Sadece seni görmeye ihtiyacım var...
langahasegawa: Kimsin gerçekten...
rkkyan: Zaman her şeyi öğretir sevgilim.
langahasegawa: Psikopat. Evime girmeye
çalışma bir daha.rkkyan: Dedim ya söz veremem.
(görüldü)
xxxYeni ve zevk alarak yazacağım bir kurguya başladım. Çok mutluyumm. Bu sefer güzel olacak gibi geliyor.
Umarım seversiniz<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who Are You? - Renga ✔
FanficBir gün beni hatırlamayıp "Sen kimsin?" diye sorduğunda kalbin sana tarif edemeyeceğin duyguları yaşatacaktır. Çünkü beni unutsan bile ben çoktandır senin kalbinde öylece gezinen biriyim. Anılarımızın varlığı son bulurken ben kalbinde bir yerlerde y...